2025-12-06, 15:07
Medlem
Lawnmoverman2011s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Omduvaemin
nej jag säljer bara på distans, det finns en kuk bur som man kan låsa på distans, och där man kan låsa in män från hela världen, och tjäna pengar.

Du drog ner brallorna på dig själv tidigare när du för en gångs skull var ärlig 😁

Citat:
Ibland har jag också lås på en del kunder, där jag låser in kuken i en bur, där de inte kan spruta tills jag väljer att öppna.

Vi vet ju sen tidigare att OF är en inkörsport till fysisk prostitution så du bekräftade bara, stort tack 😂
Citera
2025-12-06, 15:14
Medlem
Lawnmoverman2011s avatar
Citat:
Många får testa sina innersta fantasier och leva ut sin sexualitet.

Tro det eller ej man kan uppfylla sina sexuella drömmar i samspel med andra vuxna.

Och ja, man kan betala för det! Precis som man betalar hela tiden varje dag för allt annat.

Nu kan inte du jämföra sexköp med helt andra aktiviteter eller tjänster eftersom prostitution påverkar samhället negativt på en rad olika sätt. Sexköp är dessutom förbjudet, kanske borde du ha komma ihåg lappar som sitter överallt i ditt hem för nåt speciellt bra minne verkar du inte ha.

Det finns ju samtidigt ingenting som hindrar dig från att leva ut dina fantasier utan ekonomisk ersättning, om du nu är så intresserad av män och deras sexualitet så borde du ställa upp gratis 😁
Citera
2025-12-06, 15:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lawnmoverman2011
Du drog ner brallorna på dig själv tidigare när du för en gångs skull var ärlig 😁

Vi vet ju sen tidigare att OF är en inkörsport till fysisk prostitution så du bekräftade bara, stort tack 😂

Hahaha har låst in många i kuk bur, något jag gillar. Men om irl va det största problemet varför ens lagföra distans ?
Citera
2025-12-06, 15:18
Medlem
Lawnmoverman2011s avatar
Citat:
Är det upp till dig att bestämma vart män skall söka kontakt med kvinnor?
Låt folk göra vad dom vill.

Men nu får inte sexköpande män göra vad de vill, om inte de klarar av att fixa samtyckande sexuella relationer utan inslag av ekonomisk ersättning så får de vara utan.

Sexköp är ingen mänsklig rättighet.

Du har ju själv dessutom ett stort ansvar här som säljare, du borde definitivt informera dina kunder om den nya sexköpslagen och förmå dem att inte bryta mot lagen.
Citera
2025-12-06, 15:18
Medlem
Citat:
Nu kan inte du jämföra sexköp med helt andra aktiviteter eller tjänster eftersom prostitution påverkar samhället negativt på en rad olika sätt. Sexköp är dessutom förbjudet, kanske borde du ha komma ihåg lappar som sitter överallt i ditt hem för nåt speciellt bra minne verkar du inte ha.

Det finns ju samtidigt ingenting som hindrar dig från att leva ut dina fantasier utan ekonomisk ersättning, om du nu är så intresserad av män och deras sexualitet så borde du ställa upp gratis 😁

Jag älskar ju mitt jobb, älskar sex också, och kukar.. Nej aldrig gratis, killar skall ha pengar, annars e det inget för mig.

Uppmuntrar alla män att jobba!
Citera
2025-12-06, 15:23
Medlem
Citat:
Men nu får inte sexköpande män göra vad de vill, om inte de klarar av att fixa samtyckande sexuella relationer utan inslag av ekonomisk ersättning så får de vara utan.

Sexköp är ingen mänsklig rättighet.

Du har ju själv dessutom ett stort ansvar här som säljare, du borde definitivt informera dina kunder om den nya sexköpslagen och förmå dem att inte bryta mot lagen.

Mina kunder får köpa utan att förmå hur mycket dom vill.
Vi måste inte informera våra kunder något.

Källa på det är:Lagen

Du står inte över lagen, vårat jobb är ett jobb och är lagligt.
Citera
2025-12-06, 15:32
Medlem
Lawnmoverman2011s avatar
Citat:
Nej priserna faller inte, du får tänka på att hela nätet kryllar av porr, och med miljontals konsumenter har alla olika nisher, har massa nya utländska kunder skulle säga att jag helt skulle klara mig på utländska om det är så.

Nu pratar inte vi om dina påstådda utländska kunder som helt plötsligt dykt upp från ingenstans. Konstigt att alla dessa kunder inte fanns innan den nya sexköpslagen såg dagens ljus?

Fakta är fortfarande att ett ökat utbud av säljare gör att priserna faller, det är en grundläggande ekonomisk princip.
Citera
2025-12-06, 15:34
Medlem
Lawnmoverman2011s avatar
Citat:
Mina kunder får köpa utan att förmå hur mycket dom vill.

Du menar alltså att dina kunder struntar i den nya sexköpslagen?
Citera
2025-12-06, 15:38
Medlem
Lawnmoverman2011s avatar
Citat:
Jag älskar ju mitt jobb, älskar sex också, och kukar.. Nej aldrig gratis

Du verkar vara sexualfientlig eftersom du tvunget måste ha pengar för att ställa upp. En person som gillar sex på riktigt gör det inte för pengarna.

Hoppas att dina kunder är medvetna om att du endast tänker på pengar när de får tillgång till dina tjänster.
Citera
2025-12-06, 15:55
Medlem
Citat:
Nu pratar inte vi om dina påstådda utländska kunder som helt plötsligt dykt upp från ingenstans. Konstigt att alla dessa kunder inte fanns innan den nya sexköpslagen såg dagens ljus?

Fakta är fortfarande att ett ökat utbud av säljare gör att priserna faller, det är en grundläggande ekonomisk princip.

Ja, precis, så är det för mig, tur vi är två språkiga, det är ett sätt att anpassa sig.

Du plockar när det passar dig, men i vårat jobb handlar det om att olika typer föredrar olika, som jag sagt tidigare gillar en del stora bröst, andra små, en del stora, en del smala osv.
Citera
2025-12-06, 15:57
Medlem
Citat:
Du verkar vara sexualfientlig eftersom du tvunget måste ha pengar för att ställa upp. En person som gillar sex på riktigt gör det inte för pengarna.

Hoppas att dina kunder är medvetna om att du endast tänker på pengar när de får tillgång till dina tjänster.

Det är bara en konstruktion, men vi betalar för allt hela tiden, för bostad, i relationer, presenter osv. Indirekt betalar de flesta för sex, de flesta konsumerar sex, förhållanden är också reglerade med ekonomiska avtal osv.

Mina kunder känner mig, och ingen av mina kunder har problem att jag vill ha deras pengar.

Det betyder inte att jag inte tycker om mina kunder.
Citera
2025-12-06, 15:58
Medlem
Citat:
Du menar alltså att dina kunder struntar i den nya sexköpslagen?

Precis alla struntar i den nya lagen, förutom de Svenska sidorna som omfattas av kopplerilagen.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in