2025-12-06, 11:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lawnmoverman2011
Möjligtvis all sex som finns tillgänglig för dig då, du har väl inga andra alternativ?

Samtidigt måste du få in i skallen att en majoritet av Sveriges befolkning varken köper eller säljer sexuella tjänster så vi pratar alltså om en marginaliserad grupp av sexköpare och sexsäljare som är beroende av varandra på gott och ont.

Du bestämmer också själv om du vill tillhöra denna "gruppering" såvida du inte lider av tvångsmässiga sexköp? Du känns lite allmänt svajig när man läser dina inlägg så nåt har ju helt uppenbart gått snett.
Det handlar om att du har svårt med att ha empati när någon blir utan sex.
Du tycker man ska förtjäna det men det ska inte gälla kvinnorna på samma sätt
Senast redigerad av TrolletOchgrodan 2025-12-06 kl. 11:29. Anledning: .
Citera
2025-12-06, 11:37
Medlem
Bilderberg78s avatar
Jag är inte så gammal men det var inte länge sedan alla butiker hade porrtidningar i en hylla nära kassan. Det likställer jag med detta. och i Videobutikerna, videospelaren för hemmabruk uppfanns just för att folk betalade för att se kvinnor /(och män) klä av sig på en tv.

Sexköp på distans.
I landet där det är straffbart att det visar att man rökt gräs 2 månader efteråt på ett urintest.
Citera
2025-12-06, 11:47
Medlem
Citat:
Nej sexköp är ingen mänsklig rättighet.

Det där är bara någonting som mindre kloka människor lurat i dig.
Att du säger som du gör har inte så mycket med om ingen en mänsklig rättighet utan din syn på när personer blir utan sex.
Om det handlar om ingen mänsklig rättighet så skulle du inte sagt något med att det skulle handla om någons självkänsla och någon annans problem när de bara skulle kunna köpa sex om de ska få någon sex.

(förresten varför svarar du inte på mina frågor?)
Citera
2025-12-06, 11:49
Medlem
Citat:
Helt uppenbart behövs det troligtvis en gemensam lagstiftning i EU och med andra länder för att komma tillrätta med detta problem?

Den nya svenska sexköpslagen förtjänar dessutom verkligen att exporteras eftersom syftet med den är alltigenom gott.
Ditt syfte handlar ju om att det är även din syn på hur sex ska fungera.
Citera
2025-12-06, 11:56
Medlem
Citat:
Återigen försöker du utmåla dig själv som ett offer.

Sexköp är fortfarande ett brott oavsett vad du än tycker om detta. Du kan inte väga ett brott mot ett helt annat brott.

Sexköp och prostitution är dessutom intimt förknippat med problem som människohandel, trafficking, sexuell exploatering, halllickar, kopplare, bordellmammor, psykisk ohälsa, missbruk osv och allt detta påverkar samhället negativt.

Bara för att du själv säljer dig frivilligt så finns det massvis med kvinnor som inte gör det.

Om du verkligen bryr dig om det här:
"Sexköp och prostitution är dessutom intimt förknippat med problem som människohandel, trafficking, sexuell exploatering, halllickar, kopplare, bordellmammor, psykisk ohälsa, missbruk osv och allt detta påverkar samhället negativt.".
Varför kan du inte ha förståelse även i andra när det handlar om personer som är ensamma och blir utan sex?"
Om det skulle handla om ingen mänsklig rättighet så är det ologiskt att du påstår att det skulle vara negativt om någon person kan bara få sex genom sexköp.
Något ska vara ingen mänsklig rättighet men samtidigt ska det vara dåligt när någon kan inte få det.

Jag köper inte sex och jag är medveten om vilken utsatthet som vissa kvinnor tvingas leva under men det är inte därför du skriver som du gör nu.
Du tar ingen hänsyn eller visar någon empati för ensamma män.
Senast redigerad av TrolletOchgrodan 2025-12-06 kl. 12:21. Anledning: ..
Citera
2025-12-06, 12:38
Medlem
MeggieClearys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TrolletOchgrodan
Om du verkligen bryr dig om det här:
"Sexköp och prostitution är dessutom intimt förknippat med problem som människohandel, trafficking, sexuell exploatering, halllickar, kopplare, bordellmammor, psykisk ohälsa, missbruk osv och allt detta påverkar samhället negativt.".
Varför kan du inte ha förståelse även i andra när det handlar om personer som är ensamma och blir utan sex?"
Om det skulle handla om ingen mänsklig rättighet så är det ologiskt att du påstår att det skulle vara negativt om någon person kan bara få sex genom sexköp.
Något ska vara ingen mänsklig rättighet men samtidigt ska det vara dåligt när någon kan inte få det.

Jag köper inte sex och jag är medveten om vilken utsatthet som vissa kvinnor tvingas leva under men det är inte därför du skriver som du gör nu.
Du tar ingen hänsyn eller visar någon empati för ensamma män.
Det finns massor med ensamma kvinnor som önskar kontakt.
Sök där.
Citera
2025-12-06, 13:21
Medlem
Lawnmoverman2011s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Omduvaemin
Ja det är bra, ja fler män måste sluta va så rädda, vet att de flesta killar, män tycker detta är urlöjligt.

Nej de flesta män och kvinnor tycker att den nya sexköpslagen är bra och viktig men dina kunder kanske tycker den nya lagen är löjlig men det beror ju på att att de saknar omdöme helt och hållet.

Citat:
Jag tror snart att det kommer ta stopp. Vi har en hel omvärld som inte gör som Sverige.

Haha vilka fantasier, om vi tittar tillbaka så har den gamla sexköpslagen inspirerat andra länder att införa liknande lagstiftning så det är inte alls osannolikt att också den nya sexköpslagen kommer att påverka andra länder att stifta egna lagar som förbjuder sexköp på distans.

Citat:
Att liberalerna håller på med detta är det största skämtet någonsin.

Sexköp är ingen mänsklig rättighet.

Citat:
Ibland har jag också lås på en del kunder, där jag låser in kuken i en bur, där de inte kan spruta tills jag väljer att öppna. Kanske något liknande som liberalerna är ute efter?

Sålde inte du enbart sexuella handlingar på distans? 🤔

Nu har du avslöjat dig själv, du säljer alltså sexuella tjänster på riktigt?

Jag har en teori här, Onlyfans är enligt vissa bedömare och kreatörer en inkörsport till fysisk sexförsäljning men kan det samtidigt inte vara tvärtom i vissa fall?

Kvinnor som tidigare innan Onlyfans fanns ägnade sig då åt fysisk prostitution men när plattformen dök upp så breddade de sitt utbud genom att även sälja sexuella handlingar på distans som nu är förbjudna att köpa?
Senast redigerad av Lawnmoverman2011 2025-12-06 kl. 13:23. Anledning: Tillägg
Citera
2025-12-06, 14:09
Medlem
Lawnmoverman2011s avatar
Citat:
Det kallas naturlig talang. Ja jag är lycklig och många andra också, hur vidare du inte vill acceptera det är upp till dig. 10 Procent köper porr av alla män, de flesta tittar på porr.

Fast är det verkligen porr du säljer? Enligt dig själv är det fråga om sexuella tjänster och de är förbjudna att köpa.

Citat:
Ibland har jag också lås på en del kunder, där jag låser in kuken i en bur, där de inte kan spruta tills jag väljer att öppna.

Citat:
Jag säljer bara tjänster, och vi jobbar, skapar innehåll och lägger arbete på det vi gör.
Nej vi är entreprenörer, vi hör till överklassen!

Nej ni är användare som skapar innehåll på plattformar som har grundats och ägs av män. Överklass låter väl dessutom som helt fel benämning, inslag av storhetsvansinne måhända?

Citat:
Jag jobbar när jag vill, jag har också flera jobb och studerar.

Många studenter som jobbar med detta

Du menar alltså att många studenter "jobbar" med att sälja sexuella tjänster som är förbjudna att köpa?.

Hur många studenter pratar vi om? Blir det inte ökad konkurrens om många studenter "jobbar" med detta?

Här ska vi också komma ihåg att om utbudet blir stort så faller priserna, det är en grundläggande ekonomisk princip och detta gäller även de som säljer sexuella tjänster. För många säljare = priserna sjunker.

Citat:
Jag kunde sälja helt fritt där jag vill. Det är ingen som äger mig.

Du är slav under dig själv och din nuvarande försörjning.
Citera
2025-12-06, 14:34
Medlem

Fast är det verkligen porr du säljer? Enligt dig själv är det fråga om sexuella tjänster och de är förbjudna att köpa.

Ja, det är porr och digitalt innehåll. Jag säljer mycket färdigt innehåll också, live, och saker.

Det är svårt att se att du är utrustad med en naturlig talang här, dock tycker kanske dina kunder det

Ja, du får gärna tycka det, men jag studerar, jobbar och är företagare.
Jag har en fin kropp, är stolt att visa upp den.

Nej ni är användare som skapar innehåll på plattformar som har grundats och ägs av män. Överklass låter väl dessutom som helt fel benämning, inslag av storhetsvansinne måhända?

Jag bryr mig inte vem som äger sidorna, innan lagen var vi inte beroende av några sidor, vi kunde sköta mer före denna lag själva.

Du menar alltså att många studenter "jobbar" med att sälja sexuella tjänster som är förbjudna att köpa?.

Ja, många studenter har detta som extra inkomst.

Hur många studenter pratar vi om? Blir det inte ökad konkurrens om många studenter "jobbar" med detta?

Nej det blir det inte, eftersom alla har olika preferenser, typer.

Här ska vi också komma ihåg att om utbudet blir stort så faller priserna, det är en grundläggande ekonomisk princip och detta gäller även de som säljer sexuella tjänster. För många säljare = priserna sjunker.

Nej priserna faller inte, du får tänka på att hela nätet kryllar av porr, och med miljontals konsumenter har alla olika nisher, har massa nya utländska kunder skulle säga att jag helt skulle klara mig på utländska om det är så.

Du är slav under dig själv och din nuvarande försörjning.

Jag är troligtvis mer fri än du att välja vad jag vill göra, jag är dessutom min egen chef, så troligtvis är du nog mer slav än jag.
Citera
2025-12-06, 14:37
Medlem
Citat:
Nej de flesta män och kvinnor tycker att den nya sexköpslagen är bra och viktig men dina kunder kanske tycker den nya lagen är löjlig men det beror ju på att att de saknar omdöme helt och hållet.

Haha vilka fantasier, om vi tittar tillbaka så har den gamla sexköpslagen inspirerat andra länder att införa liknande lagstiftning så det är inte alls osannolikt att också den nya sexköpslagen kommer att påverka andra länder att stifta egna lagar som förbjuder sexköp på distans.

Sexköp är ingen mänsklig rättighet.

Sålde inte du enbart sexuella handlingar på distans? 🤔

Nu har du avslöjat dig själv, du säljer alltså sexuella tjänster på riktigt?

Jag har en teori här, Onlyfans är enligt vissa bedömare och kreatörer en inkörsport till fysisk sexförsäljning men kan det samtidigt inte vara tvärtom i vissa fall?

Kvinnor som tidigare innan Onlyfans fanns ägnade sig då åt fysisk prostitution men när plattformen dök upp så breddade de sitt utbud genom att även sälja sexuella handlingar på distans som nu är förbjudna att köpa?

Hahaha du vet inte mycket du, nej jag säljer bara på distans, det finns en kuk bur som man kan låsa på distans, och där man kan låsa in män från hela världen, och tjäna pengar.

LOL
Citera
2025-12-06, 14:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MeggieCleary
Det finns massor med ensamma kvinnor som önskar kontakt.
Sök där.

Är det upp till dig att bestämma vart män skall söka kontakt med kvinnor?
Låt folk göra vad dom vill.
Citera
2025-12-06, 14:45
Medlem
Många får testa sina innersta fantasier och leva ut sin sexualitet.

Tro det eller ej man kan uppfylla sina sexuella drömmar i samspel med andra vuxna.

Och ja, man kan betala för det! Precis som man betalar hela tiden varje dag för allt annat.

Skall vi säga att gå på bio eller titta på film är att förmå någon att ligga ?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in