Lyssnar i kapp på gårdagens live. Som vanligt trevlig stämning och denna gången flera nya medlemmar. En är total nybörjare på börsen men har halkat in hos AA pga hon hittat hans videor om pensioner. Hon ställer många frågor till börsgudens chef och vill få ta del av all hans kunskap

Hon säger att de 99kr i medlemskap är det bäst använda pengarna någonsin

Hon kommer garanterat köpa Hexatronic inom kort men trampar kanske i klaveret när hon meddelar att hennes första investering bli en global indexfond

AA tar det hela med ro och säger att någonstans ska man börja
I övrigt inget nytt. AA ser ingen gräns i hur många aktier i Hexatronic han kan tänkas köpa. Går Nvida o AMD upp o Hexatronic står stilla kommer han utnyttja belåningsutrymmet till att köpa mer aktier i Hexa. Egentligen är det ett drömscenario enligt AA.