2025-11-21, 13:29
Medlem
RobertSmiths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Stiffinger
Det jag undrar är varför det längst ner på sidan då står,
Totalt antal medlemmar 361 Betalande medlemmar 155 Inlägg 361 Per mounth 10 680 $
Maila supporten på Patreon...

Du kan även kolla någon av AA:s alla redovisningar
Hur mycket Tjänar Jag som YouTuber?

Edit: 31 577 kr i Q3 enl. YT ovan.
Senast redigerad av RobertSmith 2025-11-21 kl. 13:32.
Citera
2025-11-21, 13:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av RobertSmith
Maila supporten på Patreon...

Du kan även kolla någon av AA:s alla redovisningar
Hur mycket Tjänar Jag som YouTuber?
Så viktigt är det inte, jag bara undrade varför det står två olika summor på sidan du länkar. Att du sedan inte läser min fråga och svarar "goddag yxskaft", resulterar i att jag måste upprepa den.

Jag hade accepterat svaret "Jag vet inte".
Citera
2025-11-21, 13:32
Medlem
jack.danielss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bollkalle70
Många sitter tyvärr kvar i pyspunkan
Kolla bara Telia
60000 ägare fast den varit stendöd i 25 år
Helt galet
Inte för att försvara Telia, men de har 5,44% i avkastning! En del kan vara nöjda med det? Jag har Cibus för avkastningens skull (6,2%) går den upp är det plus! Gör den inte det så har jag iaf en fin avkastning.
Citera
2025-11-21, 13:41
Medlem
RobertSmiths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Stiffinger
Så viktigt är det inte, jag bara undrade varför det står två olika summor på sidan du länkar. Att du sedan inte läser min fråga och svarar "goddag yxskaft", resulterar i att jag måste upprepa den.

Jag hade accepterat svaret "Jag vet inte".
Trollar du?
Du kan ju inte på fullaste allvar ha trott att det var $10 860 = 102k sek ish 670 sek per betalande medlem.
Over and out
Citera
2025-11-21, 13:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av RobertSmith
Trollar du?
Du kan ju inte på fullaste allvar ha trott att det var $10 860 = 102k sek ish 670 sek per betalande medlem.
Over and out
Självklart har jag inte trott det. Jag undrade bara varför det står så på sidan som du länkade. På ett ställe står summan i sek, på ett annat i $.

Tycker du själv inte att det är konstigt?
Citera
2025-11-21, 14:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tekniskanalytiker
Ingen bankman med något som helst förstånd skulle väl kunna låna honom några pengar utifrån hans hittepå värderingar .Jag tror det är ren lögn och säkert inga siffror han kommer redovisa för då det är hittepå.Aktierna sjunker ju som en sten för honom så snart är ju dom pengarna slut.Som tidigare sakt är det bara synd om dom som blivit övertygade att investera som analytikern,,Unga o dumma framför allt .

Gamla och dumma, är det tydligen. Hans medlemmar var tydligen pensionärer i stort sett hela bunten.
Citera
2025-11-21, 14:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av NiklasD
Gamla och dumma, är det tydligen. Hans medlemmar var tydligen pensionärer i stort sett hela bunten.

Det är ju värrei så fall.
Är man ung och dum, så har man i alla fall gott om tid att reparera sina ekonomiska misstag
Citera
2025-11-21, 14:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jahajavabra
Det är ju värrei så fall.
Är man ung och dum, så har man i alla fall gott om tid att reparera sina ekonomiska misstag

Och gamla borde fan veta bättre :-D
Citera
2025-11-21, 14:55
Medlem
Ny patetisk video för att dra in rekalmpengar. Först några minuters lipande över vad som skrivs här, sedan några minuters skratt o hån om vad som skrivs här. Han rekommenderar alla att läsa här. Vore det då inte bättre att säga att det handlar om Flashback än Looserville

Videon kokar dock ned till att handla om alla förfrågningar om diverse samarbeten som AA får. Först är det stora internationella företag som vill att han ska markandsföra deras produkter i sina videos men det lutar nog mer åt att en å annan poddare, yt-kanal etc har bett om att få intrevjua AA. Kanske tom Lyxfällan har mejlat honom om att vara med i ett program

AA vill inte vara med någonstand och AA är inte till salu. Även om han skulle behöva pengarna

Videon får 1 av 5. Bättre kan du AA, du kan inte hålla på o upprepa dig hela tiden, du måste tänka nytt. Annars tröttnar till o med jag på dina filmer

Inget nytt om veckans börsnedgång.
Senast redigerad av Enuddafigur 2025-11-21 kl. 15:15. Anledning: förtydligande
Citera
2025-11-21, 15:02
Medlem
Härligt med ödmjukhet...
Citera
2025-11-21, 15:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Enuddafigur
Vore det då inte bättre att säga att det handlar om Flashback än Looserville

Exakt, efterfrågade det igår, men det får vi ju ta som en kvitto på vad han innerst inne tycker om oss och dom råd vi ger honom .
Men jag tror faktiskt inte att han skulle tappa så många betalande medlemmar genom att tipsa om Flashback.
Risken är nämligen stor att dom gör som AA och sticker huvudet i sanden
Dessutom tror jag inte dom har förmågan att förstå och ta till sig vad det innebär när man pratar om SL, trender, MM etc.
Så ta den lilla risken och bjud medlemmarna på det AA, dom kommer säkert vara dig trogen trots alla goda råd vi kommer med
Senast redigerad av Jahajavabra 2025-11-21 kl. 15:26.
Citera
2025-11-21, 15:32
Medlem
jack.danielss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Enuddafigur
Ny patetisk video för att dra in rekalmpengar. Först några minuters lipande över vad som skrivs här, sedan några minuters skratt o hån om vad som skrivs här. Han rekommenderar alla att läsa här. Vore det då inte bättre att säga att det handlar om Flashback än Looserville

Videon kokar dock ned till att handla om alla förfrågningar om diverse samarbeten som AA får. Först är det stora internationella företag som vill att han ska markandsföra deras produkter i sina videos men det lutar nog mer åt att en å annan poddare, yt-kanal etc har bett om att få intrevjua AA. Kanske tom Lyxfällan har mejlat honom om att vara med i ett program

AA vill inte vara med någonstand och AA är inte till salu. Även om han skulle behöva pengarna

Videon får 1 av 5. Bättre kan du AA, du kan inte hålla på o upprepa dig hela tiden, du måste tänka nytt. Annars tröttnar till o med jag på dina filmer

Inget nytt om veckans börsnedgång.

Tillgjord överlägsenhet och tillgjort skratt
Klart han inte pratar om aktier, tom ett sånt ufo som AA fattar aktiesnack rimmar illa med hans resultat
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in