Citat:
Ursprungligen postat av
Afrikanos
Allt som är ett alternativ till public service, TV4, Aftonbladet och DN ska välkomnas. Dessa medier är mycket farliga för Sverige på grund av deras agendor. De har förstört Sverige men det sjuka är att de vill göra det ännu värre.
Håller helt med. Trist med alla kommentarer som dissar detta initiativ. Att de inte är tillräckligt radikala mm. Jag håller inte med den här Jönsson om allt och även jag är ibland lite mer radikal om vissa saker.
Men för att en sådan här grej ska lyckas och ha förutsättningen att gå hem i stugorna så tror jag det är helt rätt att de inte upplevs som allt för extrema. SVT och TV4 är helt rubbade i sin egen lilla bubbla. Allt som utmanar dem det minsta är bra. SwebbTV har gått för långt åt det extrema. Där är det mest foliethattar och Putinapologeter. Riktiga stolpskott om du frågar mig. Bättre att vara lite mer "lagom"
Vänsteretablissemanget avskyr Jönsson och det är en anledning som är god nog att hoppas att han lyckas. Nu tror jag väl inte chansen är så god. Det har gjorts försök tidigare som misslyckats, men om man kan producera lite hyggligt material tänker jag vara med och stödja dem ett tag. Alla goda krafter förtjänar stöd.