2026-09-27, 14:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hannity
Henrik Jönssons 100% som skulle konkurrera med public service, avslutade sin valvaka flera timmar före SVT. Uselt!

Äh, fast de har väl inte SVT:s resurser.
Citera
2026-09-27, 14:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bajjakungen
Tycker de gör rätt mycket bra, men känns det inte som om det mesta som produceras läggs upp på Youtube? Tanken var väl att i princip allt ska vara på den egna kanalen/hemsidan/appen och endast snuttar på tuben.

Jag börjar tro att set var ett stort misstag och slöseri med pengar att utveckla app/hemsida och allt. Youtube duger väl lika bra, om inte bättre än deras egna? Aja nu är det ju för sent ändå.

Med det sagt dricker jag alltid brännvin till Sverigebilden, så det är trevligt

Kan nog behöva synas på flera sätt?
Citera
2026-09-27, 15:39
Medlem
Hannitys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bajjakungen
Tycker de gör rätt mycket bra, men känns det inte som om det mesta som produceras läggs upp på Youtube? Tanken var väl att i princip allt ska vara på den egna kanalen/hemsidan/appen och endast snuttar på tuben.

Jag börjar tro att set var ett stort misstag och slöseri med pengar att utveckla app/hemsida och allt. Youtube duger väl lika bra, om inte bättre än deras egna? Aja nu är det ju för sent ändå.

Med det sagt dricker jag alltid brännvin till Sverigebilden, så det är trevligt

Har stor förståelse om man vill ha en egen plattform. Youtube är mycket opålitigt, speciellt för mindre kanaler som handlar om politik och nyheter. Youtube tycker i princip inte om sånt innehåll om man inte tillhör de stora mainstream media (CNN, FOX och dylikt). Plötsligt kan du få kanalen nedstängd utan förklaring och det är i princip omöjligt att få kontakt med en människa på det företaget och du inte har miljontals följare.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in