2025-11-21, 14:27
Medlem
vemedinmas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av subtleoak
Jag håller verkligen med! Även om det var ett tag sedan MZ stod på scen, så visar han alltid vilket proffs han är!

https://www.youtube.com/watch?v=sks4OnE3oqA

https://www.youtube.com/watch?v=xK47KLA9_ro
Han ser om möjligt ännu mer påverkad ut...
Citera
2025-11-21, 14:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av vemedinma

Jag delar inte alls uppfattningen om att MZ skulle se påverkad ut på scen.

Tvärtom upplever jag honom som väldigt samlad och energifylld och just den där energin är ju precis vad publiken förväntar sig och uppskattar hos honom.

Var det verkligen det enda du tog med dig från att titta på de två klippen med MZ att han eventuellt skulle vara påverkad?

Fanns det inget annat som stack ut eller väckte någon form av reaktion hos dig, vare sig positivt eller negativt?
Citera
2025-11-21, 14:56
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av EAGLEofGOLD
På de klipp som din Mumskompis la in i tråden lät Måns Petter Albert ivf förjävligt illa, sen hur det var 2002 på Slagthuset kan inte jag svara på!

"Min Mumskompis"?

Såklart kan du inte veta hur det det var på Slagthuset 2002. Men, jag är inte dondöv och det lät inte alls illa. Måns kan ff sjunga.

Jag kan inte sjunga, trots släktskap med Kristina Nilsson, men jag kan spela piano.

Var det inte 17' människor i publiken som jublade och sjöng med?

Är uppfostrad med "har du inget snällt att säga, är det bättre inte säga någonting".

Om du har barn föregår du inte precis med något gott exempel
Citera
2025-11-21, 14:58
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av vemedinma

På vilket sätt ser MZ påverkad ut enligt dig? Jösses.....
Citera
2025-11-21, 17:50
Medlem
EAGLEofGOLDs avatar
Nu har Måns Petter Alberts kompisar på Expressen än en gång försökt att hjälpa honom tillbaka, det blir fan minst sagt patetiskt att läsa artikeln 😂!
Citera
2025-11-21, 20:45
Avstängd
cyberhawks avatar
Citat:
Nu har Måns Petter Alberts kompisar på Expressen än en gång försökt att hjälpa honom tillbaka, det blir fan minst sagt patetiskt att läsa artikeln 😂!

Det blir det verkligen!

"För att komma tillbaka på fötter har han bland annat tillbringat tid på ett retreat i Dalarna och på sin egen gård där han fokuserat på att gräva, bygga och träna.

– Det var ett sätt att hantera en mörk period, men det jag verkligen behövde var att gå inåt."

Sedan ett gigg på det som måste ju varit uppbokat typ två år i förväg.
Citera
2025-11-21, 21:24
Medlem
Citat:

Citat:
Ursprungligen postat av cyberhawk
Det blir det verkligen!

"För att komma tillbaka på fötter har han bland annat tillbringat tid på ett retreat i Dalarna och på sin egen gård där han fokuserat på att gräva, bygga och träna.

– Det var ett sätt att hantera en mörk period, men det jag verkligen behövde var att gå inåt."

Oj...Det är bara SÅ pinsamt med hans desperata försök att upprätta sin heder och ära...Det blir nästan så att jag tycker synd om honom. Han FÖRSTÅR ju inte hur han framstår! Hur mycket han förvärrar sin image genom att försöka bättra på den.

Om han vore klok skulle han bete sig heeelt annorlunda.

Patetisk, hela han.
Säger jag, som ändå tidigare har gillat ett par av hans låtar och tyckt att han han verkat någorlunda ok, om än inte mot sina partners. Det var då det.
Citera
2025-11-21, 21:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av cyberhawk
Det blir det verkligen!

Otroligt ändå.
I över ett halvårs tid har "ni" tjatat om att han måste göra si och så för att ha en chans att komma tillbaka - eller ens få träffa sina barn.
Och här är han nu - på en stor scen - till synes både vältränad, välmående och välsjungandes.
Men då är det skrattretande för att pressen (fler än Expressen) skriver om det; dvs en extremt känd persons comeback?
Förklara gärna?
För utifrån ser det inte ut att handla om annat än ren illvilja - och möjligtvis något mycket värre.
Citera
2025-11-21, 21:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av vinter-natt7
Oj...Det är bara SÅ pinsamt med hans desperata försök att upprätta sin heder och ära...Det blir nästan så att jag tycker synd om honom. Han FÖRSTÅR ju inte hur han framstår! Hur mycket han förvärrar sin image genom att försöka bättra på den.

Om han vore klok skulle han bete sig heeelt annorlunda.
Vilka desperata försök pratar du om?
Hur framstår han - och på vilket sätt har han förvärrat sin image? Och vad menar du med att han skulle bete sig helt annorlunda om han vore klok?
Jag förstår inte ett ord av vad du försöker säga. Utveckla gärna?!
Citera
2025-11-21, 21:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lazydell
Vilka desperata försök pratar du om?
Hur framstår han - och på vilket sätt har han förvärrat sin image? Och vad menar du med att han skulle bete sig helt annorlunda om han vore klok?
Jag förstår inte ett ord av vad du försöker säga. Utveckla gärna?!

Det har framförts i denna tråd av både mig och andra ett antal gånger, och det vet du. Vad har DU för intresse i att vi alla - både du och dina likar, och vi andra - ska upprepa oss femtioelva gånger, kan man undra...
Citera
2025-11-21, 22:10
Medlem
Citat:
Otroligt ändå.
I över ett halvårs tid har "ni" tjatat om att han måste göra si och så för att ha en chans att komma tillbaka - eller ens få träffa sina barn.
Och här är han nu - på en stor scen - till synes både vältränad, välmående och välsjungandes.
Men då är det skrattretande för att pressen (fler än Expressen) skriver om det; dvs en extremt känd persons comeback?
Förklara gärna?
För utifrån ser det inte ut att handla om annat än ren illvilja - och möjligtvis något mycket värre.
En extremt känd persons comeback? I så fall gjorde Johnny Logan, 71, också comeback i går med låten What’s another year som han vann ESC med 1980.

Han var också vältränad, välmående och välsjungandes. Zelmerlöw som sjöng Heroes på samma festival även 2022 kanske kan göra comeback en gång till om fyrtio år, precis som Johnny Logan? Honom hör man inte heller så mycket av annars.

Finska Käärijä måste vara större än både Zelmerlöw och Logan, han har fått vara med de tre senaste åren. Tränad som tusan med sin bara mage och sina gröna ärmpuffar.

Det var många biljettköpare som var besvikna på att KAJ inte var med i år, men de får säkert sin comeback nästa år.
Citera
2025-11-21, 22:14
Avstängd
cyberhawks avatar
Citat:
Otroligt ändå.
Förklara gärna?

Du har fel som vanligt. Det där giget är bokat sedan väldigt länge och bevisar ingenting mer än att de inte har en aning om vad han gjort, eller inte bryr sig för det är ett annat land. Han har fortfarande inte gjort ett skit för att visa att han förtjänar någon form av respekt och han har inget annat efter den konserten. Han är slut och han har åstadkommit det helt på egen hand. Bevisa gärna motsatsen! Expressen intervjun är skrattretande när man har all bakgrund.
Senast redigerad av cyberhawk 2025-11-21 kl. 22:18.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in