2025-10-06, 22:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av pruttaren-1
om du träffat barnen och pratat med honom flera gånger så kanske du träffat C också. kanske t.o.m nannyn?
hur var dom? eller vem tog hand om barnen när han hade konsert?
Ja, jag har inte riktigt träffat dem, men jag har sett dem båda. Jag såg barnflickan tillsammans med barnen. De verkade lyckliga, lekte med barnflickan och gick runt på området tillsammans. Verkligen gulliga och kärleksfulla barn...

Ofta när barnen var där, var även familjen i närheten. Jag har träffat Måns syster flera gånger, till och med pratat kort med henne en gång. Hon kom förbi när vi väntade på insläppet. Hon var väldigt trevlig.

Ciara har jag också sett tre eller fyra gånger. Men hon var alltid lite längre bort och pratade mest med några väninnor eller så. Barnen såg jag däremot inte med henne vid de tillfällena.

Egentligen hade jag gärna velat prata lite med henne också, jag såg henne bland annat när hon var gravid med den yngsta. Jag hade velat önska henne lycka till med födseln personligen. Hon brukade ju dela mycket i sina Instagram-stories till sin "Instagram-familj" och var ganska orolig efter tidigare missfall, och bad ofta om råd.

Men när jag såg henne... hennes hållning och blickar kändes liksom... hur ska man säga... inte så inbjudande. Som om hon inte ville bli tilltalad av Måns fans. Det var i alla fall det intrycket jag fick då, så jag lät henne vara i fred.
Citera
2025-10-06, 22:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bjorndenratte
Hade instagram funnits när hon var med i såpan första omgången när hon var skitstor så hade hon fått mer följare än Måns nånsin haft. Men det gick ju flera år emellan sociala medier blev en grej.
Annars är det så patetiskt hur du tror att det är en tävling hela tiden med Måns.
Det räcker väl att hon kan leva på att vara konstnär, skådespelerska och modell, det är få förunnat.
Dessutom har hon ju ett väldigt rikt liv med många vänner och starka familjeband.
Du är avundsjuk. Du och nannyn som varken har vänner, cool karriär, utseendet eller familj.
Instagram fanns inte när Måns började heller, ändå har han lyckats ge henne 99% av hennes följarskara. Om hon någonsin hade varit stor så hade folk sökt upp henne i efterhand. Det gör man med sådana man inte glömmer.
Vill också påpeka att de flesta av de 5k följarna verkade vara köpta.

Det ÄR en tävling mot Måns - och du är en starkt bidragande orsak till att det har blivit så.

Hur vet du att hon kan leva på att vara konstnär, skådespelerska och modell? Det kunde hon INTE i Sverige i våras iaf.

Någon får lära dig var bullseye sitter.
Citera
2025-10-06, 22:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tacoconcarne
Men när jag såg henne... hennes hållning och blickar kändes liksom... hur ska man säga... inte så inbjudande. Som om hon inte ville bli tilltalad av Måns fans. Det var i alla fall det intrycket jag fick då, så jag lät henne vara i fred.
Läst många liknande historier.
När han var på Europaturné och bandet alltid spelade fotbollsmatch innan konserterna var det många fans som kom och kollade. Förstås i förhoppning att få en autograf, selfie eller liknande.
Men det gick tydligen inte längre efter att Ciara började dyka upp. Hon avvisade dem tydligt och otrevligt och han förlorade faktiskt en hel del fans pga att de inte riktigt förstod denna plötsliga och nya ordning samt givetvis blev ganska ledsna.
Citera
2025-10-07, 06:55
Medlem
vemedinmas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av storlacksim172
Avskyvärd kommentar DU tycker inte att du gick över en jävligt äcklig gräns nu?

Sitta och raljera över en persons sjukdom!!

DU/NI vet exakt vad som menas utan att få någon egen vinning eller söka uppmärksamhet runt sin egna person pga andras olycka som Camilla Läckberg.

Så stod Louise Hoffsten stadigt vid Albins sida då han kämpade med att komma bort från sitt drogmissbruk hon gjorde det som en vän en medmänniska mycket FINT gjort av en ÄKTA människa.

Albin hade tur han blev inte uthängd i varken press eller sociala medier som MZ blir av de som stått honom NÄRMAST. Det var det skribenten menade att MZ skulle behöva en medmänniska som Louise i sitt liv.

Inte en hämndlysten/avundsjuk exfru med hennes pack till hyenor runt sig!!
Skillnaderna på Albin och Måns agerande är många. Den största är att han gick in i ett 12 stegsprogram och ägde sitt problem. Måns skyllde på alla andra istället. Han har ju inte ens bröstat att han har ett missbruk. Dessutom är Albin inte en narcissist.
Citera
2025-10-07, 07:01
Medlem
vemedinmas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lazydell
Läst många liknande historier.
När han var på Europaturné och bandet alltid spelade fotbollsmatch innan konserterna var det många fans som kom och kollade. Förstås i förhoppning att få en autograf, selfie eller liknande.
Men det gick tydligen inte längre efter att Ciara började dyka upp. Hon avvisade dem tydligt och otrevligt och han förlorade faktiskt en hel del fans pga att de inte riktigt förstod denna plötsliga och nya ordning samt givetvis blev ganska ledsna.
Du har även missat en del av åsikterna om honom på andra forum, där han är nonchalant mot de yngre fansen när det står 16 åriga brudar och vill ha autograf. Världen är inte svart eller vit. Och M är inte guds gåva till mänskligheten
Citera
2025-10-07, 07:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av vemedinma
Du har även missat en del av åsikterna om honom på andra forum, där han är nonchalant mot de yngre fansen när det står 16 åriga brudar och vill ha autograf. Världen är inte svart eller vit. Och M är inte guds gåva till mänskligheten
Det du refererar till var EN åsikt och jag har inte missat den, nej. Jag sa att jag hört många av den andra sortens historia - inte något om M som guds gåva.
Citera
2025-10-07, 08:30
Medlem
Citat:

Du vet inte vem som ligger bakom det skrivna. Det finns dem som har hur långt som helst för att skriva ned honom vilket bara denna sida är ett bevis på. Jag tror du vet att om det varit ens en gnutta sant hade inte han haft en karriär. Jag har sett honom släppa allt för att ställa upp för fansen med sina kameror.
Citera
2025-10-07, 09:37
Medlem
Citat:
Skillnaderna på Albin och Måns agerande är många. Den största är att han gick in i ett 12 stegsprogram och ägde sitt problem. Måns skyllde på alla andra istället. Han har ju inte ens bröstat att han har ett missbruk. Dessutom är Albin inte en narcissist.

Skyllde på alla andra? Förklara hur du kan skriva så. Vi ser anledning och skriver om det men v a d har han sagt? Grupptryck är den vanligaste anledningarna till start med droger och det tidigt i unga år. Det finns massor av ungdomar där ute som kommer i kontakt med droger, skall du hata dem alla, eller hjälpa dem se en utväg?
Citera
2025-10-07, 09:50
Avstängd
Citat:

Vad har skillnader mellan MZ och Albin med saken att göra?

Albin har själv sagt att han tog den hjälp som fanns att få utifrån vad som passade HONOM men hur han exakt gjorde har han behållit för sig själv.

Så det vet varken du eller jag.

Jag har inte hört MZ skylla på någon och exakt DU har ju ingen aning om vilka steg han tar i sitt liv. Han gör säkert som Albin och väljer det som passar HONOM utifrån hans situation.

Bröstat? Vad är det för jävla ord i sammanhanget!

MZ är så långt ifrån en narcissist man kan komma.

Det är bara du som vill kasta skit på honom.

En NARCISSIST kännetecknas bla av följande
Brist på empati
Arrogant och överlägset beteende
Svårigheter att hantera kritik
Ofta avundsjuka på andra
Fantiserar om framgång och MAKT

Detta stämmer mer in på den oönskade kvinnan som MZ har fått på halsen i samband med sin skilsmässa. Som inte skyr några medel för att straffa och förgöra honom med sin makt och inflytande som HON anser sig ha.

Men frågan ALLA ställer sig är väl VARFÖR?

Kan det va något av ovanstående utövning av MAKT eller AVUNDSJUKA ?
Citera
2025-10-07, 14:00
Medlem
vemedinmas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av storlacksim172
Vad har skillnader mellan MZ och Albin med saken att göra?

Albin har själv sagt att han tog den hjälp som fanns att få utifrån vad som passade HONOM men hur han exakt gjorde har han behållit för sig själv.

Så det vet varken du eller jag.

Jag har inte hört MZ skylla på någon och exakt DU har ju ingen aning om vilka steg han tar i sitt liv. Han gör säkert som Albin och väljer det som passar HONOM utifrån hans situation.

Bröstat? Vad är det för jävla ord i sammanhanget!

MZ är så långt ifrån en narcissist man kan komma.

Det är bara du som vill kasta skit på honom.

En NARCISSIST kännetecknas bla av följande
Brist på empati
Arrogant och överlägset beteende
Svårigheter att hantera kritik
Ofta avundsjuka på andra
Fantiserar om framgång och MAKT

Detta stämmer mer in på den oönskade kvinnan som MZ har fått på halsen i samband med sin skilsmässa. Som inte skyr några medel för att straffa och förgöra honom med sin makt och inflytande som HON anser sig ha.

Men frågan ALLA ställer sig är väl VARFÖR?

Kan det va något av ovanstående utövning av MAKT eller AVUNDSJUKA ?
Allt det du skriver som stämmer på en narcissist var det beteendet han visade under förhandlingen.
Citera
2025-10-07, 14:01
Medlem
vemedinmas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Asdfghjkl-12345
Skyllde på alla andra? Förklara hur du kan skriva så. Vi ser anledning och skriver om det men v a d har han sagt? Grupptryck är den vanligaste anledningarna till start med droger och det tidigt i unga år. Det finns massor av ungdomar där ute som kommer i kontakt med droger, skall du hata dem alla, eller hjälpa dem se en utväg?
Grupptryck när man är snart 40...
Citera
2025-10-07, 18:15
Medlem
Citat:
Grupptryck när man är snart 40...
Det börjar nog sjunka in att debuten inte var i turnébussen för två år sedan.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in