Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2025-12-31, 02:15
Medlem
EAGLEofGOLDs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av subtleoak
För att vara helt ointresserade (som NI säger att ni är) av en artist i det här fallet MZ så verkar du och dina allierade i tråden dock väldigt intresserade av honom ändå på något konstigt sätt.

Av de 11 senaste inläggen här i tråden så är ett från mig och ett från Lazydell resten är från ER.

Min fråga är då vem eller vilka håller igång tråden?

Om det nu stämmer att Måns Petter Albert har en ny flickvän men ändå åker till Värnamo och sätter på tjejer i övre tonåren så håller faktiskt Mums alldeles själv denna tråd levande, absolut ingen annan!
Citera
2025-12-31, 13:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av EAGLEofGOLD
Om det nu stämmer att Måns Petter Albert har en ny flickvän men ändå åker till Värnamo och sätter på tjejer i övre tonåren så håller faktiskt Mums alldeles själv denna tråd levande, absolut ingen annan!

Verkligen. Hade han ett jobb i Värnamo eller var han bara där och svirade?
Citera
2025-12-31, 23:28
Medlem
cyberhawks avatar
Citat:
Hur vet du att det var 18-åringar? Småtjejer?

De är väl uppenbarligen vuxna myndiga kvinnor som gör vad de själva vill.

Vart vill du komma med detta?

Är väldigt nyfiken på svaret till örnens fråga till dig om det här.
Citera
Igår, 11:59
Medlem
Vet vi något om hans eventuella nya?
Citera
Igår, 14:03
Medlem
Det är trevligt att se MZ tillbringa en skidsemester med sina barn.
Citera
Igår, 16:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Madaj

Det var med största sannolikheten inte honom Ciara menade när hon skrev ”Meanwhile, with Daddy” 😂
Citera
Igår, 17:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av unbillman
Det var med största sannolikheten inte honom Ciara menade när hon skrev ”Meanwhile, with Daddy” 😂
Intressant. Vem tänker du att hon syftade på då? Har hennes ynsta son flera pappor?
Citera
Igår, 17:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Madaj

Ja verkligen. Vilken otroligt duktig liten kille på skidor.😊
Citera
Igår, 17:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lazydell
Intressant. Vem tänker du att hon syftade på då? Har hennes ynsta son flera pappor?

Ja det där undrade jag också över angående att det inte skulle vara MZ hon syftade på?!?!

Man undrar ibland hur långt ner vissa kan sjunka bara för att hålla fast vid sin uppenbara ståndpunkt att bara skriva NEGATIVA saker om MZ. Det blir ju t.o.m. så att de gör sig själva till åtlöje då vissa saker är helt tydliga för alla att se.

Sågs ju senast angående den förnekelse flera vill leva i då det togs upp att han varit aktuell på TV nu under december.
Citera
Igår, 19:27
Medlem
EAGLEofGOLDs avatar
Citat:
Hur vet du att det var 18-åringar? Småtjejer?

De är väl uppenbarligen vuxna myndiga kvinnor som gör vad de själva vill.

Vart vill du komma med detta?
Citat:
Ursprungligen postat av EAGLEofGOLD
Jag är även nyfiken på din inställning till ett förhållande, först så lyfts det upp hur fint Måns Petter Albert har det med sin nya flickvän, sedan så tycker du att knull med ung tjej plötsligt bara är helt okej (då tar jag inte ens upp åldersskillnad på 22 år) trots att man är ihop med ngn annan *!?

* Eller är Mums nya flickvän bara 18 år?
Citat:
Ursprungligen postat av cyberhawk
Är väldigt nyfiken på svaret till örnens fråga till dig om det här.

Jag väntar med spänning (inte ensam) på ditt svar #subtleoak ang Måns Petter Alberts ev sexuella umgänge med tjejer i övre tonåren!? Eller är det som så att Mums nya flickvän bara är 18 år gammal!?
Citera
Igår, 20:01
Medlem
Citat:
Ja det där undrade jag också över angående att det inte skulle vara MZ hon syftade på?!?!

Man undrar ibland hur långt ner vissa kan sjunka bara för att hålla fast vid sin uppenbara ståndpunkt att bara skriva NEGATIVA saker om MZ. Det blir ju t.o.m. så att de gör sig själva till åtlöje då vissa saker är helt tydliga för alla att se.

Sågs ju senast angående den förnekelse flera vill leva i då det togs upp att han varit aktuell på TV nu under december.

Syftar du på den gamla reprisen från typ 2022?😄 Yepp, hyperaktuell! Det är inte som att man betalar multum för att anlita en kokainist som varit en idiot i en rättegång för ett nyinspelat program. Sluta låtsas.
F.ö.väntar vi fortfarande på ditt svar på frågan som Eagle ställde. När ska du svara?
Citera
Igår, 21:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Boppes50
Vet vi något om hans eventuella nya?

Citat:
Ursprungligen postat av Lazydell

Nej men jag tror väl att det kanske var hennes egen pappa hon menade
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in