2025-11-20, 22:33
Medlem
ziggarillens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av vinter-natt7
Han såg fräsch ut? Det är din förhoppning, att man ska se honom så, men, många håller nog inte med.
Och tillåt mig skratta lite - men kallar du honom ikon kan du lika gärna kalla din grannes hund ikon. Du får googla det ordet. Sorry.
Lite puder av rätt nyans kan göra underverk. Gäller även nästippen. Inväntar hur MånsPetter nu kommer framstå som världsartisten vilken alla köpte biljetter för och minsann fick sjunga 2 visor.
Citera
2025-11-20, 23:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lazydell
Tror de flesta artister skulle bli väldigt glada att bli inbjudna till denna konsert som i år firar jubileum, med 17 000 entusiaster i publiken.
Molly Sandén sjöng ledmotivet till Hollywoodfilmen
"ESC - The Fire Saga" (med bla Will Ferell, Rachel McAdams, Demi Lovato & Pierce Brosnan).
Måns Zelmerlöw är där i egenskap av ikon och kommer bli förärad privilegiet att sjunga två sånger.
Han såg fräsch ut.

Ja det gjorde han verkligen han såg vältränad ut också.

Roligt att se honom så glad och avslappnad.

Medans MZ lever livet så sitter tydligen jag och MZ hatarna bakom våra skärmar på FB jaja som man brukar säga vad vore väl en bal på slottet.
Senast redigerad av subtleoak 2025-11-20 kl. 23:44.
Citera
2025-11-20, 23:40
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av ziggarillen
Så hela fancluben åkte till Amsterdam för att hylla sin idol? Svårt att ta med sig alla nick dit och tråden blev tyst för några dagar. Lugnet före stormen för snart är alla igång med råge.

Finns för mycket att sysselsätta sig med i Amsterdam för såna som kan relatera till honom. Han borde stanna där och ansöka om att få bli stammis-karaoeke-artist på en bar i Red Light District.
Citera
2025-11-20, 23:40
Medlem
Wow, ni verkar ju nästan slå knut på er själva här med alla era kommentarer. Och det dessutom från flera konton som egentligen inte skulle skriva här längre, eftersom det ju ”inte händer något med Måns längre”? Är ni kanske rädda för att bli besvikna? Tja, det blev ni – rejält till och med. Hans uppträdande var inte bara fantastiskt, det var fenomenalt. Ett fullfjädrat proffs från topp till tå.

Och han fick till och med sjunga båda låtarna, Heroes och Revolution. Det säger en hel del – jag tror att det annars bara är Johnny Logan som fått göra något liknande? Och då framförde han dessutom sina två vinnarlåtar. Även om Måns ”bara” kom tvåa med Revolution, får han ändå göra det. Det visar ganska tydligt att han fortfarande är väldigt populär och spelar en viktig roll i ESC-världen.

Och ja, han såg dessutom snygg ut, jättesnygg till och med.
Citera
2025-11-21, 03:53
Avstängd
Rikskrim08s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av EAGLEofGOLD
Har man en dålig dag så är det bara att kolla på uppträdandet av Måns Petter Albert så blir man genast på bättre humör igen, det är ju fullständigt magiskt, hög eller inte är skitsamma 😅!

https://imgur.com/a/zelmerl-w-baEHqfl

Jag har ingen erfarenhet av dessa droger men är det inte amfetamin som man blir så här 'spattig" av?
Citera
2025-11-21, 05:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tacoconcarne
Wow, ni verkar ju nästan slå knut på er själva här med alla era kommentarer. Och det dessutom från flera konton som egentligen inte skulle skriva här längre, eftersom det ju ”inte händer något med Måns längre”? Är ni kanske rädda för att bli besvikna? Tja, det blev ni – rejält till och med. Hans uppträdande var inte bara fantastiskt, det var fenomenalt. Ett fullfjädrat proffs från topp till tå.

Och han fick till och med sjunga båda låtarna, Heroes och Revolution. Det säger en hel del – jag tror att det annars bara är Johnny Logan som fått göra något liknande? Och då framförde han dessutom sina två vinnarlåtar. Även om Måns ”bara” kom tvåa med Revolution, får han ändå göra det. Det visar ganska tydligt att han fortfarande är väldigt populär och spelar en viktig roll i ESC-världen.

Studsade han som en duracellkanin på scenen eller rörde han sig normalt?
Citera
2025-11-21, 10:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tacoconcarne

Jag håller verkligen med! Även om det var ett tag sedan MZ stod på scen, så visar han alltid vilket proffs han är!

https://www.youtube.com/watch?v=sks4OnE3oqA

https://www.youtube.com/watch?v=xK47KLA9_ro
Citera
2025-11-21, 11:36
Medlem
EAGLEofGOLDs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av N.Armstark
Studsade han som en duracellkanin på scenen eller rörde han sig normalt?

Mums har tappat allt, lät lindrigt sagt förjävligt rent sångmässigt! Men iofs är det väl ingen nyhet att han inte kan sjunga!
Den som tycker att dessa två framträdande var bra är inte sanningsenlig, jag har aldrig sett honom sämre, inte tyckt han varit bra tidigare heller men nu var fan sången falskare än någonsin! (Även ett rätt så spattigt scenspråk!)
Citera
2025-11-21, 12:44
Medlem
Citat:
Mums har tappat allt, lät lindrigt sagt förjävligt rent sångmässigt! Men iofs är det väl ingen nyhet att han inte kan sjunga!
Den som tycker att dessa två framträdande var bra är inte sanningsenlig, jag har aldrig sett honom sämre, inte tyckt han varit bra tidigare heller men nu var fan sången falskare än någonsin! (Även ett rätt så spattigt scenspråk!)

Det har blivit väldigt tydligt vad du tycker om MZ vid det här laget. Men om du nu av någon outgrundlig anledning ändå vill fortsätta trycka ner honom, så får du faktiskt komma med något bättre än att påstå att han sjunger falskt.

Det är ju trots allt många som kan intyga att så inte är fallet, och det är rätt enkelt för de flesta att själva avgöra vad som stämmer.
Citera
2025-11-21, 13:28
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av subtleoak
Jag håller verkligen med! Även om det var ett tag sedan MZ stod på scen, så visar han alltid vilket proffs han är!

https://www.youtube.com/watch?v=sks4OnE3oqA

https://www.youtube.com/watch?v=xK47KLA9_ro

Tack!

Wow!!! Så imponerande av MZ. Fantastiska uppträdanden 👌👏👏👏
Citera
2025-11-21, 13:35
Avstängd
Citat:

Finns nog ingen mer tondöv än du.....Beklagar!!

"Att MZ inte kan sjunga".... Vilken sten är du begravd under? Har du ens sett honom tidigare?

Såg Måns Z första gången i en musikal på Slagthuset 2002. (Har skrivit det tidigare. I Joseph and the Amazing.....). Du inbillar väl dig inte att han hade fått den rollen om han inte hade kunnat sjunga. Eller?
Citera
2025-11-21, 14:24
Medlem
EAGLEofGOLDs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Urre01
Finns nog ingen mer tondöv än du.....Beklagar!!

"Att MZ inte kan sjunga".... Vilken sten är du begravd under? Har du ens sett honom tidigare?

Såg Måns Z första gången i en musikal på Slagthuset 2002. (Har skrivit det tidigare. I Joseph and the Amazing.....). Du inbillar väl dig inte att han hade fått den rollen om han inte hade kunnat sjunga. Eller?

På de klipp som din Mumskompis la in i tråden lät Måns Petter Albert ivf förjävligt illa, sen hur det var 2002 på Slagthuset kan inte jag svara på!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in