2025-11-21, 12:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av RobertSmith
Har börjat att tracka antal betalande medlemmar på patron och kan konstatera att antalet har ökat med 2 jmf med i morse

https://www.patreon.com/mot10miljoner/about

Otroligt men han förlorar nog i samma takt, för det ökar väl inte över tid? Det har väl varit ca 450 st en längre tid? Om dessa människor vill bli rika varför inte ta en prenumeration på eurojackpot istället.Då finns det ju iaf en liten liten möjlighet ..Sitta o titta hans galna fantasier kommer aldrig ge något .Det enda roliga i hans videor är ju att allt han gör i princip går åt helvete och sedan se honom förklara det som att det var planerat utav hans mäster hjärna .All självgodhet i kombo med en liten hjärna som i stort alltid tänker fel .En analytiker som livar analyser utan att tänka en minut på vad han faktiskt säger och ha mage att ta betalt för det .Ju för han förlorat sina pengar o försvunnit från nätet ju bättre .Sitta o övertyga folk att lån är vägen till rikedom är ju bara för sjukt .Hoppas ingen tar honom på allvar .
Citera
2025-11-21, 12:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ringhals3
Det är samma fast tvärt om i SBB-tråden, där är det knäpptyst när kursen dalar men full aktivitet när SBB tillfälligt och omotiverat rusar.

Det är ganska naturligt att aktiviteten ökar här när kursen i Hexatronic dalar och dalar eftersom AA har låst in hela sin ekonomiska framtid i Hexatronic och hans upplägg förutsätter en uppgång för att inte totalhaverera. Han klarar garanterat inte att kursen går under 15 kr för då kommer han tvingad av banken att sälja av delar av innehavet med förlust. Han har ett GAV i Hexatronic som är långt över 20 kr så förlusten blir kännbar för honom både ekonomiskt och för hans ego.

Högmod går före fall, högmodet har vi sett, nu kommer fallet.
Ja du har rätt, det kanske bara är pga att Hexan går så episkt dåligt. För det gör den ju (likt alla aktier han rekommenderar, det har slagits fast i tråden av bl.a. mig)
Ligger hans GAV på 20? Ja, han har ju köpt mycket på sistone, så det kanske stämmer. Men han prickade ju också in att köpa på toppen (för han är ju ett geni), och har sen fyllt på mer och mer under utförsåkningen.
Citera
2025-11-21, 12:55
Medlem
Känns som att man sitter på första parkett och beskådar en tragedi. Men det är spännande och kanske skrattar AA sist.

Om jag ser rätt i grafen för Hexatronic låg kursen på runt 19 innan vattenskoteruppgången ägde rum för några veckor sedan (skutt upo till dryga 22). Men nu är kursen under 17. Men vattenskoter-drömmarna är kvar som om kursen fortfarande är på 22. Nog jag som är långsam för jag får inte riktigt ihop logiken.
Citera
2025-11-21, 12:57
Medlem
RobertSmiths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Stiffinger
Enligt den sidan omsätter han 10 680 sek/månad, eller 10 860 $/månad, beroende på var på sidan man tittar.
Har precis börjat att tracka men jmf med i morse är:
Total members = 451, 449 i morse
Paid members = 155, 153 i morse
Per month = 10680 kr/månad (en ökning med 70 jmf med i morse, borde varit +140kr, oklart varför det inte är det nu, kanske en viss eftersläpning)
70 skulle kunna vara 79 * 0.8861 (momsen är utöver)

Sen finns det säkert något ljushuvud som betalar 100 sek för ett avsnitt istället för 79 för att se samtliga. Men tror inte dessa inköp är med i kr/månad
Senast redigerad av RobertSmith 2025-11-21 kl. 13:10.
Citera
2025-11-21, 13:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tekniskanalytiker
Otroligt men han förlorar nog i samma takt, för det ökar väl inte över tid? Det har väl varit ca 450 st en längre tid? Om dessa människor vill bli rika varför inte ta en prenumeration på eurojackpot istället.Då finns det ju iaf en liten liten möjlighet ..Sitta o titta hans galna fantasier kommer aldrig ge något .Det enda roliga i hans videor är ju att allt han gör i princip går åt helvete och sedan se honom förklara det som att det var planerat utav hans mäster hjärna .All självgodhet i kombo med en liten hjärna som i stort alltid tänker fel .En analytiker som livar analyser utan att tänka en minut på vad han faktiskt säger och ha mage att ta betalt för det .Ju för han förlorat sina pengar o försvunnit från nätet ju bättre .Sitta o övertyga folk att lån är vägen till rikedom är ju bara för sjukt .Hoppas ingen tar honom på allvar .

Tyvärr så finns det nog en hel del som tar honom på stort allvar
Kolla alla olika teorier på placera forumet om varför det ska lyfta till nya höjder
Det krävs lite erfarenhet att ta sig ur en aktie som gått dåligt länge
Många sitter tyvärr kvar i pyspunkan
Kolla bara Telia
60000 ägare fast den varit stendöd i 25 år
Helt galet
Sätt dina pengar i en positiv trend
Lönsamt men ack så svårt
Citera
2025-11-21, 13:10
Medlem
Citat:
Har precis börjat att tracka men jmf med i morse är:
Total members = 551, 449 i morse
Paid members = 155, 153 i morse
Per month = 10680 kr/månad (en ökning med 70 jmf med i morse, borde varit +140kr, oklart varför det inte är det nu, kanske en viss eftersläpning)
70 skulle kunna vara 79 * 0.8861 (momsen är utöver)

Sen finns det säkert något ljushuvud som betalar 100 sek för ett avsnitt istället för 79 för att se samtliga. Men tror inte dessa inköp är med i kr/månad
Läs inlägget du svarade på en gång till. Tack.
Citera
2025-11-21, 13:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vissenellervilse
Känns som att man sitter på första parkett och beskådar en tragedi. Men det är spännande och kanske skrattar AA sist.

Om jag ser rätt i grafen för Hexatronic låg kursen på runt 19 innan vattenskoteruppgången ägde rum för några veckor sedan (skutt upo till dryga 22). Men nu är kursen under 17. Men vattenskoter-drömmarna är kvar som om kursen fortfarande är på 22. Nog jag som är långsam för jag får inte riktigt ihop logiken.

Ja han är noga med att poängtera att han inte bryr sig om hur kursen går från dag till dag, utan att det är 100kr i kurs inom 2 år som räknas, och det är han övertygad om kommer ske
Av den anledningen så svarade han alltid att han inte brydde sig om vilket gav han hade (vet ej om det fortfarande gäller?)

Möjligt att han får rätt så småningom, men vi som inte har skygglapparna på, vet så väl att problemet är om han har råd att äga några aktier i Hexatronic den dagen kursen, eventuellt, skulle börja stiga igen.
Dessutom missar han mängder med alternativa placeringar som hade kunnat berika hans portfölj istället för som nu, där han får sitta och vänta och vänta och HOPPAS, allt medan värdet bara blir lägre och lägre.

Som sagt, tur för AA och sambon att det finns regelverk som gör att man inte får belåna tjänstepensionen.
Senast redigerad av Jahajavabra 2025-11-21 kl. 13:16.
Citera
2025-11-21, 13:11
Medlem
RobertSmiths avatar
Citat:
Läs inlägget du svarade på en gång till. Tack.
? om du menar skrivfelet 551 istället för 451 så är det korrigerat, eller var syftade du på?
Citera
2025-11-21, 13:16
Medlem
Citat:
? om du menar skrivfelet 551 istället för 451 så är det korrigerat, eller var syftade du på?
Jag menar precis det jag skrev,
Citat:
Enligt den sidan omsätter han 10 680 sek/månad, eller 10 860 $/månad, beroende på var på sidan man tittar.
Citera
2025-11-21, 13:19
Medlem
Ringhals3s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lebiatan
Ja du har rätt, det kanske bara är pga att Hexan går så episkt dåligt. För det gör den ju (likt alla aktier han rekommenderar, det har slagits fast i tråden av bl.a. mig)
Ligger hans GAV på 20? Ja, han har ju köpt mycket på sistone, så det kanske stämmer. Men han prickade ju också in att köpa på toppen (för han är ju ett geni), och har sen fyllt på mer och mer under utförsåkningen.

Vet inte vad han har för GAV men jag tror inte det är under 22 kr.
Citera
2025-11-21, 13:20
Medlem
RobertSmiths avatar
Citat:
Jag menar precis det jag skrev,
Det är 10 860 kr / månad delat med 155 = ca 69 kr från varje betalande medlem efter plattformsavgifter.

Sedan får han nog x2 från Youtube med dessa går inte att tracka men totalt är det runt 30K/månad
Citera
2025-11-21, 13:23
Medlem
Citat:
Det är 10 860 kr / månad delat med 155 = ca 69 kr från varje betalande medlem efter plattformsavgifter.

Sedan får han nog x2 från Youtube med dessa går inte att tracka men totalt är det runt 30K/månad
Det jag undrar är varför det längst ner på sidan då står,
Totalt antal medlemmar 361 Betalande medlemmar 155 Inlägg 361 Per mounth 10 680 $
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in