Citat:
Ursprungligen postat av
Kammadaj
Har alltid gillat Robyn sedan hon slog igenom som väldigt ung på 90-talet, men låten som släpptes igår var lite sådär.
Håller med, jag tycker dock hon hade mer en egen stil och mer attityd på 90-talet men så var hon också bara en tonåring. Det som släpptes igår tycker jag också var sådär, inget nytt egentligen. Det kändes bara väldigt mycket Robyn typ på 10-talet. Får ändå ge henne cred för att hon har utvecklats, och haft integritet i en bransch som ville göra henne till en produkt. Att starta sitt egna skivbolag istället för berömmelsen och pengarna så satsade hon på sin kreativitet som artist.
Citat:
Ursprungligen postat av
Kammadaj
Jag hoppas att hon i varjefall inte fastnar i samma register som Madonna med någon gammal tant som fortfarande håller på med "Like a Virgin" och liknande typ av musik.
Tror hon sa i en SKAVLAN intervju, att det är inte säkert att hon kommer jobba som artist när hon blir äldre utan gör nått annat. Jag tror när hennes son blir äldre och börjar i skolan så tror jag hon kommer trappa ned. Kanske inte slutar med det helt men mer vid sidan av. Och har nått annat som huvudsyssla.