2025-11-11, 01:04
Medlem
Nu är hon aktuell igen med en ny skiva efter 7 års frånvaro. Hon har hållit sin figur i toppskick, av promotionfotot att döma. Jag har inget att klaga på. Show me love, säger jag igen. Den sexuella aspekten finns kvar från min sida. Men jag är inte längre säker på när det var jag såg henne bli intervjuad i tv sittande i en fåtölj första gången jag såg henne i bild. 1995, 1996, 1997? Kanske det var 1996. Grämer mig att jag inte riktigt kan pricka in tidpunkten. Robyn vet säkert. Let me know, Robyn.
Citera
2025-11-12, 17:06
Medlem
Schnuppfens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CoolTjej84
Robyn är grym! Gillar också hennes integritet, personligen vet jag inte ens om hon bor i Sverige eller om hon har familj.

Robyn blev en mediafaforit när hon kom ut med att "svarta killar är mycket bättre älskare än vita". Sedan dess har media alltid marknadsfört hennes hip-hop.
Citera
2025-11-12, 17:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Schnuppfen
Robyn blev en mediafaforit när hon kom ut med att "svarta killar är mycket bättre älskare än vita". Sedan dess har media alltid marknadsfört hennes hip-hop.
Hon har väl inga hiphoplåtar? Det är renodlad pop.
Citera
2025-11-12, 21:12
Medlem
Skvistens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Moneyberry
Hon har väl inga hiphoplåtar? Det är renodlad pop.

Är väl ”rnb” hon gör?
Citera
2025-11-13, 09:41
Medlem
Har alltid gillat Robyn sedan hon slog igenom som väldigt ung på 90-talet, men låten som släpptes igår var lite sådär.
Egentligen inte dålig, men hon fastnar i samma register som alla kändisar verkar göra med att köra på säkra kort och princip upprepa vad som är gjort tidigare, men lite ändrade texter och slingor.
Nu är hon dock inte längre 18 år och inte heller 35 år för den delen utan betydligt mer mognare än så.
Med dagens AI teknik, så har hon egentligen alla förutsättningar att kunna få fram lite mer mognare och vidareutvecklad musik som fastnar för henne.
Talangen och rösten har hon fortfarande, samt hon är långt mer insatt i musikbranschen än vad hon var som ung och började försöka hitta sin väg.
Jag hoppas att hon i varjefall inte fastnar i samma register som Madonna med någon gammal tant som fortfarande håller på med "Like a Virgin" och liknande typ av musik.
Håller dock tummarna för att resten plattan är lite mer varierat och intressant, än låten som släpptes igår.
Senast redigerad av Kammadaj 2025-11-13 kl. 09:57.
Citera
2025-11-13, 21:40
Avstängd
Rikskrim08s avatar
Har Robyn familj?
Citera
2025-11-13, 22:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rikskrim08
Har Robyn familj?
En son, född 2022. Det verkar oklart vem pappan är.
Citera
2025-11-13, 22:30
Avstängd
Rikskrim08s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jorja

Surrogat?
Citera
2025-11-13, 22:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rikskrim08
Surrogat?
Assisterad befruktning skulle jag tro.
Citera
2025-11-14, 12:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kammadaj
Har alltid gillat Robyn sedan hon slog igenom som väldigt ung på 90-talet, men låten som släpptes igår var lite sådär.

Håller med, jag tycker dock hon hade mer en egen stil och mer attityd på 90-talet men så var hon också bara en tonåring. Det som släpptes igår tycker jag också var sådär, inget nytt egentligen. Det kändes bara väldigt mycket Robyn typ på 10-talet. Får ändå ge henne cred för att hon har utvecklats, och haft integritet i en bransch som ville göra henne till en produkt. Att starta sitt egna skivbolag istället för berömmelsen och pengarna så satsade hon på sin kreativitet som artist.

Citat:
Ursprungligen postat av Kammadaj
Jag hoppas att hon i varjefall inte fastnar i samma register som Madonna med någon gammal tant som fortfarande håller på med "Like a Virgin" och liknande typ av musik.

Tror hon sa i en SKAVLAN intervju, att det är inte säkert att hon kommer jobba som artist när hon blir äldre utan gör nått annat. Jag tror när hennes son blir äldre och börjar i skolan så tror jag hon kommer trappa ned. Kanske inte slutar med det helt men mer vid sidan av. Och har nått annat som huvudsyssla.
Citera
2025-11-14, 12:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jorja

Är inte pappan Max Vitali?
Citera
2025-11-14, 18:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av simsalabengt
Är inte pappan Max Vitali?
Vet inte. Minns att de gjorde slut, men de kanske blev ihop igen. Han är inte skriven på hennes adress iallafall.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in