Citat:
Citat:
Det klagas på att det föds för få barn i västvärlden, det kanske delvis kan bero på att man slår i unga kvinnor att de har en livstid på sig att bli gravida. Robyn är 46 år gammal, då är det svårt, nästintill omöjligt, även med ivf. Så, inget bra budskap hon sänder alltså.
Jag såg Robyn på scen för kanfke 15 år sedan och hon hade en sån otrolig energi och exakthet. Otroligt proffessionell, som en robot nästan.
Men nu när jag hör att hon som gravid (ivf) låg runt med ons - och har gjort en låt om det - så tänker jag att det är väldigt sorgligt OM det är sant. Det är ju inte coolt alls, bara bedrövligt. Det är inte sexigt.. Det är bara hemskt.
I min värld gör man barn i relationer och livet går ut på att fördjupa och befästa sina relationer och ha varma relationer.
Attraktion och sex ingår i livet men livet med bebisar är en annan epok. Då är bebisen i fokus. En annan plats. Man är i symbios och hel kontakt med sin bebis första tiden. Alltså jag blir beklämd och oroad över Robyn. Hur mår hon?
Jag tror Robyn behöver en riktig kärleksrelation istället. Att vara destruktiv är inte coolt.
Men nu när jag hör att hon som gravid (ivf) låg runt med ons - och har gjort en låt om det - så tänker jag att det är väldigt sorgligt OM det är sant. Det är ju inte coolt alls, bara bedrövligt. Det är inte sexigt.. Det är bara hemskt.
I min värld gör man barn i relationer och livet går ut på att fördjupa och befästa sina relationer och ha varma relationer.
Attraktion och sex ingår i livet men livet med bebisar är en annan epok. Då är bebisen i fokus. En annan plats. Man är i symbios och hel kontakt med sin bebis första tiden. Alltså jag blir beklämd och oroad över Robyn. Hur mår hon?
Jag tror Robyn behöver en riktig kärleksrelation istället. Att vara destruktiv är inte coolt.
Och ja, barn behöver båda sina föräldrar, och veta varifrån de kommer. Alla har rätt till sina rötter.
Bryr sig folk verkligen om kändisars sexliv? Är det här något skevt feministiskt drag för att erövra den manliga arenan där det var status att ha dragit över hundratals brudar och skryta om det. Jag fattar inte.