2026-03-28, 04:53
Medlem
Pripps0.0s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ShalvaOr
Hon är självständig och går sin egen väg. Står på sina egna ben vilket har varit viktigt för henne sedan start. Hon är äkta.
Hennes privata liv håller hon just privat vilket hon ska ha stor respekt för.

Citat:
Ursprungligen postat av Tissetiss
Jag såg Robyn på scen för kanfke 15 år sedan och hon hade en sån otrolig energi och exakthet. Otroligt proffessionell, som en robot nästan.

Men nu när jag hör att hon som gravid (ivf) låg runt med ons - och har gjort en låt om det - så tänker jag att det är väldigt sorgligt OM det är sant. Det är ju inte coolt alls, bara bedrövligt. Det är inte sexigt.. Det är bara hemskt.

I min värld gör man barn i relationer och livet går ut på att fördjupa och befästa sina relationer och ha varma relationer.

Attraktion och sex ingår i livet men livet med bebisar är en annan epok. Då är bebisen i fokus. En annan plats. Man är i symbios och hel kontakt med sin bebis första tiden. Alltså jag blir beklämd och oroad över Robyn. Hur mår hon?

Jag tror Robyn behöver en riktig kärleksrelation istället. Att vara destruktiv är inte coolt.
Det klagas på att det föds för få barn i västvärlden, det kanske delvis kan bero på att man slår i unga kvinnor att de har en livstid på sig att bli gravida. Robyn är 46 år gammal, då är det svårt, nästintill omöjligt, även med ivf. Så, inget bra budskap hon sänder alltså.

Och ja, barn behöver båda sina föräldrar, och veta varifrån de kommer. Alla har rätt till sina rötter.

Bryr sig folk verkligen om kändisars sexliv? Är det här något skevt feministiskt drag för att erövra den manliga arenan där det var status att ha dragit över hundratals brudar och skryta om det. Jag fattar inte.
Citera
2026-03-28, 04:59
Medlem
BombaySaphires avatar
Det blir så förutsägbart när medelålders tanter ska klamra sig fast i musikbranschen och försöka fortsätta att vara relevanta. Låtarna är dåliga, texterna är patetiska, soundet är passé, och tyvärr har hennes utseende inte förbättrats.

Tiden har sprungit ifrån Robyn. Gå i pension.
Citera
2026-03-28, 05:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tissetiss
Jag såg Robyn på scen för kanfke 15 år sedan och hon hade en sån otrolig energi och exakthet. Otroligt proffessionell, som en robot nästan.

Men nu när jag hör att hon som gravid (ivf) låg runt med ons - och har gjort en låt om det - så tänker jag att det är väldigt sorgligt OM det är sant. Det är ju inte coolt alls, bara bedrövligt. Det är inte sexigt.. Det är bara hemskt.

I min värld gör man barn i relationer och livet går ut på att fördjupa och befästa sina relationer och ha varma relationer.

Attraktion och sex ingår i livet men livet med bebisar är en annan epok. Då är bebisen i fokus. En annan plats. Man är i symbios och hel kontakt med sin bebis första tiden. Alltså jag blir beklämd och oroad över Robyn. Hur mår hon?

Jag tror Robyn behöver en riktig kärleksrelation istället. Att vara destruktiv är inte coolt.

Spot on!
Citera
2026-03-28, 19:40
Medlem
Bebisen blir så klart spiken i kistan för karriären. Vem ska passa barnet när hon sjunger, om ingen partner finns där?
Citera
2026-03-29, 12:48
Medlem
Ollonets avatar
Robin ska vara glad att hon inte dyker på internet med två fingrar i skithålet likt Zara Larsson.Eller är jag ute och cyklar här.Att få sitt skithål utställt till allmän beskådan kanske svingar karriären framåt.
Citera
2026-03-29, 13:05
Medlem
brianmolkos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Florman
Bebisen blir så klart spiken i kistan för karriären. Vem ska passa barnet när hon sjunger, om ingen partner finns där?

Hon är tillsammans med en som heter Björn af Kleen
Citera
2026-03-29, 14:20
Medlem
Magictrixs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av simsalabengt
Spot on!
Jag har lyssnat på plattan ett par tre gånger nu och gillar verkligen soundet. Mycket blipp och krunchigt syntigt a la Åkerlund. Rent musikaliskt kan man säga att Åkerlund gräver där han står. Han har hittat ett sound han kan. Dessvärre är det väl snart 25 år sedan Teddybears var heta och därför känns detta lite som en retro-inspirerad platta. Kanske har vi gått hela varvet runt och Åkerlund är het igen? Inga jämförelser med Moroder i övrigt.
Textmässigt är det platt och intetsägande. Robyn vill att det ska vara ett erotiskt laddat tema. Samtidigt som det ska vara vardag och diskbänksrealism och det enda hon beskriver är ett ganska torftigt vardagsliv inte långt bort från vem som helst. Det finns en del sexuella inslag. Men hon ligger inte runt. Särskilt inte i låten om att hon är gravid. Hon är gravid i tionde veckan och är sugen på att sminka sig och gå ut och leta efter en man, men hon gör inte det. Hon stannar hemma och onanerar istället. Det är vad texten säger. Sedan finns där några låtar som handlar om en relation (men man vet inte om det är samma man eller bara fantasier?). De ligger nakna bredvid varandra och hon ligger och känner att känslorna är slut, eller tvärtom. Något knullande händer aldrig. Roligare än så blev inte hennes kärleksliv.
Citera
Igår, 01:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Magictrix
Jag har lyssnat på plattan ett par tre gånger nu och gillar verkligen soundet. Mycket blipp och krunchigt syntigt a la Åkerlund. Rent musikaliskt kan man säga att Åkerlund gräver där han står. Han har hittat ett sound han kan. Dessvärre är det väl snart 25 år sedan Teddybears var heta och därför känns detta lite som en retro-inspirerad platta. Kanske har vi gått hela varvet runt och Åkerlund är het igen? Inga jämförelser med Moroder i övrigt.
Textmässigt är det platt och intetsägande. Robyn vill att det ska vara ett erotiskt laddat tema. Samtidigt som det ska vara vardag och diskbänksrealism och det enda hon beskriver är ett ganska torftigt vardagsliv inte långt bort från vem som helst. Det finns en del sexuella inslag. Men hon ligger inte runt. Särskilt inte i låten om att hon är gravid. Hon är gravid i tionde veckan och är sugen på att sminka sig och gå ut och leta efter en man, men hon gör inte det. Hon stannar hemma och onanerar istället. Det är vad texten säger. Sedan finns där några låtar som handlar om en relation (men man vet inte om det är samma man eller bara fantasier?). De ligger nakna bredvid varandra och hon ligger och känner att känslorna är slut, eller tvärtom. Något knullande händer aldrig. Roligare än så blev inte hennes kärleksliv.
Jaha, och vad är det som gör att soundet är så bra i dina öron? Är det inte rätt intetsägande, det tillsammans med hennes entonigt gnällande sång? Robyn är ute. Det är den krassa sanningen.
Citera
Idag, 10:00
Medlem
Dalulvens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ollonet
Robin ska vara glad att hon inte dyker på internet med två fingrar i skithålet likt Zara Larsson.Eller är jag ute och cyklar här.Att få sitt skithål utställt till allmän beskådan kanske svingar karriären framåt.

När man är i 20-årsåldern, kanske. J-Law, Emma Watson och andra klarade sig hyfsat.

Mer tveksamt när man är 50 och börjar bli en aning schleten.

Det blev rätt tyst om Linda Skugge, till exempel. "Dagens Arsle"-konceptet till trots, på Darkside.
Citera
Idag, 10:37
Medlem
Fantens avatar
Men vad är det med medelålders kulturtanter som ska göra allt till sex?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in