Citat:
Ursprungligen postat av
NigeraBrevet
Upgradenatural säljer Sveriges billigaste thca buds på 25% thca. 5g för 399kr. De har ett betyg på 4 av 5 stjärnor på Trustpilot från cirka 70 recensioner. Det är en relativt ny eller liten butik (startad runt 2022–2023), så antalet omdömen är inte enormt, men det saknas tydliga mönster av klagomål på bedrägerier, dålig kvalitet eller usel service. Så jag vet inte vart du fått det ifrån. Har själv inte handlat där. Som det ser ut just nu är du den suspekta då konton som ägnar sig åt falsk ryktesspridning ska man akta sig för.
"Har själv inte handlat där."
Exakt, så du vet inte vad du pratar om. Vilka shoppar har du handlat från tidigare? Vad kvalificerar dig eller någon annan att skriva en recension som är av intresse?
Vi vet exakt vilka shoppar som är bra eller dåliga, gamla och nya, eftersom vi har handlat från samtliga.
Vi behöver inte några rekommendationer från färskingar i den här tråden.
Ta det i tråden om shoppar.
Edit: Okej vi tar en liten snabb recension då!
Deras rödlib påminner mig om pepparkaka i konsistens och lukt. Det kanske inte smakade pepparkaka men det smakade inte hasch heller. (Keffa terpener.)
Allt under 35% THCa är messmör.
Köpte "Grinded" och det var bokstavligen krossat knäckebröd i en påse. Det låg även en till liten sample påse i men det var i princip enbart pulver. Fattade inte ens vad det var först. Andra gången stod det "nyskördat" och då var det bra. Men gången efter var det stenhårda bruna smulor igen.
Faktum är att jag slutade köpa CBD gräs efter att ha handlat på Upgradenatural. Tusen spänn på skit jag fick kasta.
Bra shop att rekommendera.