2025-11-01, 14:37
Medlem
Lawnmoverman2011s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Extra-Allt
Vad är det som är olagligt med VPN, utländskt ID, andra plattformar osv?

Om man använder sig av detta i syfte att runda den nya sexköpslagen så känns det ganska så ohederligt.

Försök till köp av sexuell tjänst är väl också ett brott?

Citat:
Med tanke på att det var mig du diskuterade med, så jag är en idiot alltså?

Om du ser dig själv som en idiot så har jag inget att invända mot detta ☺️

Du måste erkänna att du har rätt så avvikande åsikter kring det här med sexköp och prostitution. Det är inte många människor som håller med dig.
Citera
2025-11-01, 14:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lawnmoverman2011
Om man använder sig av detta i syfte att runda den nya sexköpslagen så känns det ganska så ohederligt.
Så var i lagen hittar du att det är olagligt med VPN, utländskt ID, andra plattformar osv?
Citat:
Om du ser dig själv som en idiot så har jag inget att invända mot detta ☺️
Nu var det ju du som kallade mig idiot. Inte ens det kan du stå för ...
Men det är bra att du erkände att det var du som tystnade i föregående diskussion.
Citat:
Du måste erkänna att du har rätt så avvikande åsikter kring det här med sexköp och prostitution. Det är inte många människor som håller med dig.
Vad har jag för avvikande åsikter?
Ska du hitta på något/ta saker ur sitt sammanhang igen nu bara för att ha något att skriva om?
Citat:
Du har inte haft många rätt i dina diskussioner.
Du tar upp att alla som säljer sexuella handlingar tjänar pengar åt de som driver plattformarna/hallickarna. Att alla som har en chef tjänar pengar åt just sin chef gick inte in i din skalle.
Du påstår att hemmet är den otryggaste platsen för en kvinna, men endast för de som säljer sexuella handlingar. Alla andra kvinnor som vistas i hemmet är det inga problem för enligt dig ...
Du vägrar att svara på frågor då du vet att du inte kan vinna diskussionen då du inte är insatt i det som du försöker att diskutera.
Du påstår att man bryter mot lagen genom att köpa tokens, för viket man kan köpa förinspelat innehåll för. Men du klarar inte av att specificera vad exakt det är som man bryter mot i den nya sexköpslagen.
Du har ju fortfarande inte svarat på frågan på vilket sätt du menar att man bryter mot lagen genom att köpa en camshow där man inte påverkar innehållet?:
Du hämtar "Fakta" från organisationer som påstår att Novus har gjort undersökning,
men hos Novus så finns inte dessa undersökningar ...
Du påstår att många har blivit dömda för sexköp men du har ingen fakta att hänvisa till ...
Du påstår att det är olagligt att köpa en Camshow, trots att det inte är det ...
Du hänvisar till att det är många som har blivit hjälpta av kast, 0,38% är inte många ...
Du hänvisar till siffror som gällde den gamla sexköpslagen (som inte ens stämmer eftersom novus inte har gjort den undersökningen), och vill få dessa att framstå som att de gäller för den nya sexköpslagen ...
Du påstår att rollspel där man inte utför en sexuell tjänst är olagligt, vilket det inte är.
Enligt ditt resonemang så borde inte du ha tillgång till internet, så hur kan du ens skriva här ...
För du kan ju köpa sexuella tjänster via nätet, vilket är väldigt vanligt.
Och då kan ju ju din tjänsteleverantör bli misstänkt för koppleri.
Så se nu till att din tjänsteleverantör klipper "kabeln" för du vill väl inte att din tjänsteleverantör ska kunna bli misstänkt/anklagad.
Citera
2025-11-01, 16:22
Medlem
Citat:
Du menar alltså att du säljer sexuella handlingar på andra ställen och att du tjänar som vanligt?

Din inkomst är isåfall fortfarande beroende av att dina kunder bryter mot lagen.

Sexuella handlingar är inte förbjudna att sälja eller köpa.

Bara att förmå, uppmana, du sprider alltså desinformation!
Citera
2025-11-01, 17:42
Medlem
Lawnmoverman2011s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Omduvaemin
Sexuella handlingar är inte förbjudna att sälja eller köpa.

Du är lika förvirrad som vanligt. Sätt dig på skolbänken igen istället för att ligga med benen i vädret.

"Det blir olagligt att ge ersättning till en annan person för att de ska utföra en sexuell handling på distans, i till exempel en video, för att det ska visas för köparen.

Det blir också olagligt att främja eller ekonomiskt utnyttja någon för att de ska utföra sexuella handlingar mot ersättning på distans, på beställning av en köpare"

https://www.gp.se/nyheter/sverige/det-har-ar-nya-onlyfans-lagen-forbud-mot-sexkop-pa-distans.2665f3e4-8ba8-4cef-8ad9-f8d00e6e3846
Citera
2025-11-01, 17:51
Medlem
Lawnmoverman2011s avatar
Citat:
Den nya sexköpslagen är totalt verkningslös.

Det är därför du sitter här dag efter dag och försöker intala dig själv att den nya lagen är totalt verkningslös 😂

"Flykten efter ”Onlyfans-lagen”: Sju av tio köpare försvann"

"En av personerna som driver en av de större plattformarna för digital sexhandel i Sverige säger att de förlorade 70 procent av besökarna. Också digitala sexarbetare P4 Göteborg pratat med berättar att de tappade uppemot 50 procent av sina kunder"

https://www.sverigesradio.se/artikel/sexsajt-ser-vandning-efter-nya-lagen-nu-okar-kunderna-igen

"Den första juli blev det förbjudet att köpa sexuella handlingar på distans. Flera digitala plattformar har därför begränsat sina tjänster

Digitala sexarbetaren Emm* berättar att hon nu jobbar mer för mindre betalt"

https://www.sverigesradio.se/artikel/digitala-sexarbetaren-om-forbudet-jobbar-mer-tjanar-mindre
Citera
2025-11-01, 18:06
Medlem
Citat:
Det är därför du sitter här dag efter dag och försöker intala dig själv att den nya lagen är totalt verkningslös
"En av personerna som driver en av de större plattformarna för digital sexhandel i Sverige säger att de förlorade 70 procent av besökarna. Också digitala sexarbetare P4 Göteborg pratat med berättar att de tappade uppemot 50 procent av sina kunder"
https://www.sverigesradio.se/artikel/sexsajt-ser-vandning-efter-nya-lagen-nu-okar-kunderna-igen
"Den första juli blev det förbjudet att köpa sexuella handlingar på distans. Flera digitala plattformar har därför begränsat sina tjänster

https://www.sverigesradio.se/artikel/digitala-sexarbetaren-om-forbudet-jobbar-mer-tjanar-mindre
Det är komiskt att du inte svarar på mina frågor utan bara klipper ut texter för att hitta något att skriva om.😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
-----
"Köparna flydde från de etablerade plattformarna för digital sexhandeln när ändringarna i sexköpslagen trädde i kraft"
Ja de flydde till andra plattformar vilket jag har berättat för dig tidigare samt att du har bekräftat det när du länkade ...
Där bekräftades det även att de som försvann hade börjat att komma tillbaka.
Så som jag tidigare har sagt, lagen är totalt verkningslös i sak ...
Vill man sedan ha det bekräftat att du har fel i det mesta så är det bara att läsa min lilla ruta här under.
Citat:
Du har inte haft många rätt i dina diskussioner.
Du tar upp att alla som säljer sexuella handlingar tjänar pengar åt de som driver plattformarna/hallickarna. Att alla som har en chef tjänar pengar åt just sin chef gick inte in i din skalle.
Du påstår att hemmet är den otryggaste platsen för en kvinna, men endast för de som säljer sexuella handlingar. Alla andra kvinnor som vistas i hemmet är det inga problem för enligt dig ...
Du vägrar att svara på frågor då du vet att du inte kan vinna diskussionen då du inte är insatt i det som du försöker att diskutera.
Du påstår att man bryter mot lagen genom att köpa tokens, för viket man kan köpa förinspelat innehåll för. Men du klarar inte av att specificera vad exakt det är som man bryter mot i den nya sexköpslagen.
Du har ju fortfarande inte svarat på frågan på vilket sätt du menar att man bryter mot lagen genom att köpa en camshow där man inte påverkar innehållet?:
Du hämtar "Fakta" från organisationer som påstår att Novus har gjort undersökning,
men hos Novus så finns inte dessa undersökningar ...
Du påstår att många har blivit dömda för sexköp men du har ingen fakta att hänvisa till ...
Du påstår att det är olagligt att köpa en Camshow, trots att det inte är det ...
Du hänvisar till att det är många som har blivit hjälpta av kast, 0,38% är inte många ...
Du hänvisar till siffror som gällde den gamla sexköpslagen (som inte ens stämmer eftersom novus inte har gjort den undersökningen), och vill få dessa att framstå som att de gäller för den nya sexköpslagen ...
Du påstår att rollspel där man inte utför en sexuell tjänst är olagligt, vilket det inte är.
Enligt ditt resonemang så borde inte du ha tillgång till internet, så hur kan du ens skriva här ...
För du kan ju köpa sexuella tjänster via nätet, vilket är väldigt vanligt.
Och då kan ju ju din tjänsteleverantör bli misstänkt för koppleri.
Så se nu till att din tjänsteleverantör klipper "kabeln" för du vill väl inte att din tjänsteleverantör ska kunna bli misstänkt/anklagad.
Senast redigerad av Extra-Allt 2025-11-01 kl. 18:13.
Citera
2025-11-01, 19:15
Medlem
Citat:
Det är därför du sitter här dag efter dag och försöker intala dig själv att den nya lagen är totalt verkningslös 😂

Ja det är en svensk sida som förlorat intäkter, men kunderna kommer tillbaka, att vi får jobba mer för samma pengar, ja troligen ett tag till, men det är alltid så.

Den svenska sidan kommer dessutom att ändra om funktioner efter årskiftet. Som just gäller intervjun du nämner.

Det betyder inte att våra kunder förloras, vi flyttar bara, men säljer fast material på dom sidor det går.

Vi tex hänvisar till andra sidor på dom som stängt av som of där folk kan köpa chatt tex.

Man kan tex börja att köpa chatt, och i nästa steg förstår man vad någon gillar och kör så. Simpelt.
Senast redigerad av Omduvaemin 2025-11-01 kl. 19:19.
Citera
2025-11-01, 19:17
Medlem
Citat:
Du är lika förvirrad som vanligt. Sätt dig på skolbänken igen istället för att ligga med benen i vädret.

"Det blir olagligt att ge ersättning till en annan person för att de ska utföra en sexuell handling på distans, i till exempel en video, för att det ska visas för köparen.

Det blir också olagligt att främja eller ekonomiskt utnyttja någon för att de ska utföra sexuella handlingar mot ersättning på distans, på beställning av en köpare"

https://www.gp.se/nyheter/sverige/det-har-ar-nya-onlyfans-lagen-forbud-mot-sexkop-pa-distans.2665f3e4-8ba8-4cef-8ad9-f8d00e6e3846

Ja men dom kan köpa färdigt innehåll, så som CAM video osv, utan att förmå någon. Jag säljer videos hela tiden. Säljer CAM utan önskemål hela tiden också.

Säljer CAM där jag förnedrar killar också bara verbalt.

Att man förmår eller uppmanar är inte samma ska som att fråga efter om något färdigt finns? Eller att köpa en CAM där kreatörer själv styr.
Citera
2025-11-01, 19:21
Medlem
Citat:

Jag har säkert 1000 filmer för jag säljer färdigt innehåll.

Jag säljer också CAM i mängder utan önskemål där vi onanerar, där köpet bara är CAM utan önskemål.
Senast redigerad av Omduvaemin 2025-11-01 kl. 19:35.
Citera
2025-11-01, 19:25
Medlem
MeggieClearys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Omduvaemin
Ja men dom kan köpa färdigt innehåll, så som CAM video osv, utan att förmå någon. Jag säljer videos hela tiden. Säljer CAM utan önskemål hela tiden också.

Säljer CAM där jag förnedrar killar också bara verbalt.

Att man förmår eller uppmanar är inte samma ska som att fråga efter om något färdigt finns? Eller att köpa en CAM där kreatörer själv styr.
Hur förnedrar du killar verbalt?
Citera
2025-11-01, 19:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MeggieCleary

Precis som det låter. Men varför skall jag svara dig som förnedrar mig här i tråden fast jag inte bett om det?

Dessutom uterblir du på svar när du får motfrågor.

MVH/ prinsessan
Citera
2025-11-01, 19:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MeggieCleary
Det finns många sätt ...
Besök en sida och testa om du nu är så nyfiken på att veta.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in