Citat:
Ursprungligen postat av
Jenny9
Märks att du inte har koll. Manosfär-männen kallar kvinnor för mycket värre saker än "autister". Jag skulle fan blir glad vid detta laget om det bara var "autister" de kallade kvinnor för.
Men två fel gör väl inte ett rätt? Att du kallar andra för autistiska blir inte mer rätt bara för att du anser att vissa ifrån manosfären beter sig illa. Lägg ner den här whataboutismen. Du får ta ansvar för det du gör.
Dessutom blir det inte sant bara för att du säger det. Du behöver kunna belägga det du säger. Faktum är att man ska vara extremt skeptisk till allt det som du säger för du har en vana av att ljuga på det här forumet. Det finns enskilda rötägg, absolut, men är de ens representativa för manosfären? Det är frågan.
Du har en obestyrkt anklagelse. Det är det enda du har här. Inte mer än så.
Citat:
Ursprungligen postat av
Jenny9
Jag postade bevis för allt jag skrev i björn vs man tråden. Jag postade bland annat statistik från FN som gjorde gällande att 700+ miljoner kvinnor världen över utsätts för sexuellt våld minst en gång under deras liv. I den undersökningen var sexuella trakasserier inte inräknade.
Tror du det har relevans att du kan hänvisa källor till saker som inte är kopplade till ditt uttalande

?
Här är bevis för att du misslyckades med detta i björn vs man tråden:
Citat:
Ursprungligen postat av
Pellefant775
Analys av Jennys källor i björn vs man tråden
Så kom inte och påstå att du är intresserad av fakta, det är du inte.
Citat:
Ursprungligen postat av
Jenny9
Vad postade du förutom en hemmasnickrad uträkning som hade som enda syfte att förminska kvinnors upplevelser och erfarenheter?
Det där har redan diskuterats och mitt resonemang slog hål på Merapis felaktiga uträkning som hon menade bestyrkte att det är farligare att möta en man än en björn. Detta gjordes tidigt och det är ett avslutat kapital.
Du och dina feministkompisar blev intellektuellt kastrerade.
Citat:
Ursprungligen postat av
Jenny9
Ja jag vet att många män känner sig vilsna på sin roll nu när kvinnor kan överleva på sina löner. Men det hjälper väl knappast att sprida ut hat gentemot kvinnor för det eller?
Jag förstår att du är olycklig och har ett tråkigt liv men det hjälper väl inte att kalla folk som är smartare än vad du är för autister?
Citat:
Ursprungligen postat av
Jenny9
Detsamma. Du skulle ju kunna börja med att försöka hitta nån slags medicin som hjälper korkade autister som du.
Och vips, så visar du hur mycket du bryr dig om att få ner den aggressiva tonen och heta temperaturen i debatten. Du vill inte bidra till ett hälsosamt debattklimat. Kom inte och klaga på manosfär-männen när du beter dig på det här sättet. Du är hundra gånger värre själv. Det går inte att ta dig på allvar.
Jag har varken autism eller är korkad. Faktum är att om du anser att jag är korkad så innebär det att du är ännu mer korkad för det är jag som rättar dig och äger dig i konversation efter konversation, inte tvärtom.
Här är den senaste rättningen där du inte förstod att populationsparametern är okänd:
Citat:
Ursprungligen postat av
Pellefant775
Rättning
Vi kan ta en annan rättning där det kom upp till ytan att du inte ens behärskade sannolikhetsteori som man lär sig i mellanstadiet:
Citat:
Ursprungligen postat av
Pellefant775
Jenny gör bort sig återigen
Så återigen, vem är den korkade nu igen? Du presenterar inga bevis som bestyrker att jag är korkad.
Själv är du lågbegåvad. Det har bekräftats av dina ständiga tankevurpor.
Fortsätt nu klaga på hur manosfär-männen beter sig samtidigt som du kallar andra för autistiska stup i kvarten

.
Du är manosfärens bästa rekryterare. De älskar dig.