2025-07-24, 21:17
Medlem
Jenny9s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ultramember
Du behöver hjälp. Seriöst. Vi män kommer aldrig tycka det är vackert med en kvinna som går omkring och blir knullad och isprutad massa sperma från män. Men du kan fortsätta fantisera om det. Jävla äckel

Så enligt er män är prostituerade tjejer och kvinnor de äckligaste och "fulaste" ni kan tänka er?
Citera
Avstängd
UyCVswHfsnM2z3nHs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jenny9
Precis, prostitution handlar om att köparen köper sexuella tjänster av säljaren. Det handlar alltså om ett köp/en transaktion/affärsuppgörelse mer än nånting annat.

Och för att knyta ihop säcken så är handeln med människor olaglig (smutsig/syndfull), precis som det är olagligt att handla med utrotningshotade djur med mera.

Kvinnor som njuter av sex och har det med hur många/få de vill är fortfarande inga slampor eller horor.

Har köp av sexuella tjänster något med sex att göra eller inte?

Hur är en slampa då? Eller finns det inga slampor?
Citera
Medlem
Citat:
Nej. Gör du? (Killgissar alltså)

Jaså, då vill jag gärna ha källa på dina påståenden om "majoriteten prostituerade".
Citera
2025-07-24, 21:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TomatKungen
Det är allt bra jädra intimt att trycka in sin heligaste kroppsdel i ett hål där man Inte ser hur det ser ut inuti. Kvinnan ser ju iaf den kuk som ska beträda hennes heligaste.

Ja, jag vill ändra på synsättet på att kvinnlig kåthet och lust till sex. Jag anser att det vore fint om kvinnlig sexualitet och kåthet sågs som lika naturlig som manlig sexualitet och kåthet.

Att det sågs som Kvinnligt när en kvinna är kåt och attraheras av män. Det vore fint, tycker jag.

Om kvinnlig sexualitet sågs som fin och kvinnlig. Så skulle kvinnor i sin ungdom också respektera sig själva och sin sexualitet betydligt mer. Värdera den högre. Och därav paradoxalt nog bli mer återhållsamma sexuellt.

Nu när kvinnlig sexualitet skambeläggs och ses som något fult, blir det svårt för unga kvinnor att navigera i det hela. Förmodligen leder det till att en och annan ung kvinna har sex med några fler, än vad de hade haft om deras sexualitet sågs som något fint, bra och naturligt.

Lite som att du vårdar din fina nya Porsche mer än din skruttiga gamla Ford, som du skäms för och skambeläggs över.

Så ja. Jag vill ändra på synsättet kring kvinnors kåthet och sexualitet. Att det ska ses som något fint, bra och naturligt. Och inte som något fult och skamfyllt.

Då föreslår jag att du lämnar Saudiarabien och flyttar till Sverige. Här skambeläggs å andra sidan manlig sexualitet men det kanske du kan leva med.
Citera
2025-07-24, 21:21
Medlem
Jenny9s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Joe88
You tell me. Det var ju din idé.

Är du en torsk? Annars kan man ju fråga sig varför du uttalar dig å torskars vägnar.

Sexsäljare brukar oftast vara människor. Men om du vill kalla dem för objekt så varsågod.

Jag har aldrig kallat en kvinna för slampa av någon speciell anledning. Jag har bara aldrig tänkt så om kvinnor överhuvudtaget.

Åhh Joe, som du lyckas misstolka allt som du tycker är obekvämt att läsa.

Men nu var det ju du som insinuerade att de var mer som objekt än människor. Joe du får försöka stå för vad du tycker och ger uttryck för.
Citera
2025-07-24, 21:23
Medlem
Jenny9s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Joe88
Jaså, då vill jag gärna ha källa på dina påståenden om "majoriteten prostituerade".

Jag har postat många källor gällande detta i trådarna som handlar om prostitution, läs gärna dem.
Denna tråden handlar inte om prostitution.
Citera
2025-07-24, 21:26
Medlem
Jenny9s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av UyCVswHfsnM2z3nH
Har köp av sexuella tjänster något med sex att göra eller inte?

Hur är en slampa då? Eller finns det inga slampor?

Du svarade på din egen fråga när du skrev "KÖP av sexuella tjänster". För köparna handlar det troligen bara om lite oskyldigt sex, men köparna är en aning desillusionerade därvidlag.

Det finns inga slampor enligt mig.
Citera
2025-07-24, 21:26
Medlem
Citat:
Du behöver hjälp. Seriöst. Vi män kommer aldrig tycka det är vackert med en kvinna som går omkring och blir knullad och isprutad massa sperma från män. Men du kan fortsätta fantisera om det. Jävla äckel

Kommer inte diskutera mer med någon fetknopp med lila hår och näsring som luktar skit. Så vi avslutar där

Varför läser du inte vad jag skriver? Jag skriver om att kvinnors sexualitet bör ses som något fint, bra och naturligt.

Jag skriver inte om att kvinnor ska ligga med så många män som möjligt.

Det vanliga är väl att kvinnor har mellan 5-15 sexpartners. Och det vore ju fint om de inte Blev skambelagda för det. Utan att det sågs som fint och naturligt att kvinnor har en sexualitet och har attraherats tillräckligt mycket av 5-15 män, så att hon har velat ha sex med dessa.

I övrigt är jag vältränad, lång, ingen fetknopp. Har tjockt mörkbrunt hår, inga piercingar. Inga tatueringar.
Senast redigerad av TomatKungen 2025-07-24 kl. 21:54.
Citera
2025-07-24, 21:32
Medlem
Citat:
Jag har postat många källor gällande detta i trådarna som handlar om prostitution, läs gärna dem.
Denna tråden handlar inte om prostitution.

Ok, så bara för att det är off topic så du tror du att man kan slänga ur sig vad som helst utan att behöva backa upp det. Got it.
Citera
2025-07-24, 21:34
Citat:
Tjejer kommer lätt upp i det. Många är uppe i det. Slampor på appar har 1000på kö, dom tar en ny varje vecka, ibland en om dan, sen efter kanske 20st så hänger dom med en ett tag, funkade inte, börjar om, 20st till, pojkvän 2år, börjar om 20st, osv.

Vad du menar med detta vet jag inte
Nä det är inte så vanligt. Kan du ge exempel på nån sån tjej som har tid och energi att byta sexpartner så ofta? De flesta har ett liv också.

Citat:
Inte som flickvän din idiot. Men knulla dom går bra

Alltså det är inget fel med luder, det hsr funnits i alla tider, dom vill hänga runt på gatan och baren och få kuk (oftast mot en slant)
Men vanliga tjejer ska och vill gifta sig tidigt.

Nu är det lite skevt för kvinnor har lurats till att dom ska vara horor under ungdomen. Och sedan gifta sig typ.

Så vi har inte längre horor och vanliga tjejer, utan majoriteten är typ horor eller haft horperioder
Precis, alltså har män inget emot en fitta som haft 100 kukar i sig.
Citera
2025-07-24, 21:42
Medlem
Citat:
Jag har aldrig kallat en kvinna för slampa av någon speciell anledning. Jag har bara aldrig tänkt så om kvinnor överhuvudtaget.

Åhh Joe, som du lyckas misstolka allt som du tycker är obekvämt att läsa.

Jag har aldrig kallat en sexköpare för torsk av någon speciell anledning. Jag har bara aldrig tänkt så om sexköpare överhuvudtaget.

Det finns kvinnor som är slampor och det finns män som är torskar. De är nedsättande begrepp, men att det finns människor som lever upp till begreppens definitioner är ett faktum. Det är inget du kan "tycka" hit och dit om.

Citat:
Men nu var det ju du som insinuerade att de var mer som objekt än människor. Joe du får försöka stå för vad du tycker och ger uttryck för.

Nej, det var du som gjorde det ditt dementa mähä.
Citera
2025-07-24, 21:46
Medlem
Citat:
Du svarade på din egen fråga när du skrev "KÖP av sexuella tjänster". För köparna handlar det troligen bara om lite oskyldigt sex, men köparna är en aning desillusionerade därvidlag.

Det finns inga slampor enligt mig.

Det finns inga torskar enligt mig.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in