2011-09-26, 19:18
Medlem
Oriels avatar
Nu r jag jvligt trtt p sociala normer som existerar i dagens samhlle. Tankar som r s otidsenliga s att de dateras till fdelsen av den frsta mnniskan.

Att en man har sex med vem som helst, "horar" sig och ligger runt r helt accepterat. Och mer drtill. Det r bra fr en kille om han legat med mnga tjejer.

Men om en kvinna skulle vilja ha sex med ngon hon inte knner blir hon automatiskt en hora. Tjejer fr inte ha sex med vem de vill, de fr inte ha sex endast fr njutning om de s skulle nska detta. Men fr killar r det helt okej.
Varfr r det d shr?

Jo, mn har alltid trott att de r bttre n tjejer (vilket jag som feminist starkt betvivlar att de r). De har utnyttjat sin makt i mnga avseenden. De har begrnsat kvinnor s vl i sngkammaren som p arbetsmarknaden och kvinnor har genom historian blivit behandlade som en andra sortens mnniskor.

Jag kan bara fr sakens skull bara pvisa detta genom att uppmrksamma anledningen till att muslimska kvinnor (och kvinnor i andra kulturer) br slja, burka eller niqab. Sklet till att de br det r eftersom det enligt traditionen r kvinnan som br ansvaret fr mns sexuella upphetsning. Blir hon vldtagen r det hennes eget fel. Hon har uppmanat dem till det genom att vara promiskusa och inbjudit mnnen till det.

Kvinnofrtryck finns i mnga olika former. I Sverige tvingas de flesta inte att bra slja. Men om de finner lika stort nje i att ha sex med personer de inte knner som killarna s r de lsaktiga. r de lttkldda s fr de skylla sig sjlva om de blir antastade. Mn behver ocks se p porr fr att stilla sina begr p grund utav att kvinnor idag visar fr mycket hud. Det r kvinnornas ansvar att mnnen inte skall bi upphetsade av dem.

Det r sn jvla dubbelmoral i samhllet idag. Mn skall f knna njutning, men inte kvinnor. Det r bra med sex, men bara fr mn.

S alla ni konservativa jvla kvinnofrtryckare som tycker att tjejer som gillar sex r horor kan jag bara sga en sak.
Njuter ni av att ha sex r ni ckliga och lsaktiga slampor.
Citera
2011-09-26, 19:22
Medlem
Fettopappas avatar
Finns redan snarlika trdar men visst, det finns en pong i det du sger. Men jag r en av de tjejerna som ligger runt och inte bryr mig om folk kallar mig hora. Jag lskar sex!
Citera
Medlem
Azzo14s avatar
Om en nyckel ppnar mnga ls r det en master key.
Ett ls som ppnas av alla nycklar r ett dligt ls...
Citera
Medlem
Lillknoddens avatar
en nyckel som passar i mnga ls r en bra nyckel. Men ett ls som funkar med massa nycklar r ett dligt ls?

edit: vafan ngon hann fre mig

Skmt sido, nej det r lite konstigt att det har blivit s, och jag r frmodligen sjlv en person som tycker precis som du skriver.. Bara baserat p att det "r" s man tnker.
Citera
2011-09-26, 19:25
Medlem
EfterBlivandes avatar
If a key opens lots of locks, then its a master key. But if a lock is opened by a lots of keys, then its a shitty lock.

Edit: helvete blev ju nyckel 3
r det ens nn som tycker s som TS beskriver det?
Senast redigerad av EfterBlivande 2011-09-26 kl. 19:27.
Citera
2011-09-26, 19:30
Medlem
Tycker detta stmmer mest in p hos ungdomar eller WT-umgngen.
Jag tycker iaf en snubbe i vuxen lder som ligger runt mycket r lika mycket
trash som en brud..

Men kommer ihg nr man var 16-18 r d det grna skrts bland "Boysen"
hur mkt mutta man ftt.. och att de var kings medans brudarna var slynor.
Citera
2011-09-26, 19:31
Medlem
Kalle81s avatar
Sett ur naturens perspektiv s r det uppbyggt p att mn ligger runt. Det kostar inte s mycket fr en man att skaffa ett par ungar extra och sen frsvinna. Om en kvinna legat runt frr i tiden hade hon haft 10-12 ungar att ta hand om, det skulle inte fungera. A samma anledning kan kvinnor inte f barn efter en viss lder, de behvs d som morfrldrar.

P samma stt finns det en naturlig frklaring till varfr mn i omgivningen ser ner p kvinnor som ligger runt. En man vill sprida sina gener och frskra sig om att det r hans gener. Det r en stor risk att det r nn annans gener han fr ta hand om om han trffar en ligga runt kvinna.
Citera
2011-09-26, 19:33
Medlem
Vinets avatar
Jag r en slampa. Jag gillar att ha sex med personer jag inte knner. Jag njuter av det och skiter fullstndigt i vad folk tycker. Jag vill nd inte umgs med konservativa torrbollar s mitt leverne utgr en god sorteringsfunktion dr de intressanta, intelligenta och ppensinnade mnniskorna dras till mig och idioterna hamnar i papperskorgen.
Citera
2011-09-26, 19:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vinet
Jag r en slampa. Jag gillar att ha sex med personer jag inte knner.
jag respekterar dig.
Citera
2011-09-26, 19:41
Medlem
Nefuss avatar
Det finns en enkel frklaring.

Det r inte svrt att vara en slampa. Att vara en hvding som fr ligga mycket r svrt. Du ska se hyfsat bra ut, du ska vara smart, charmig och ha ett bra phittat jobb.

Jag lskar slampor dock, dom r awesome.

Sedan r det mest kvinnor sjlva som ser ner p andra kvinnor som ligger runt mycket. Vanliga killar bryr sig inte s mycket om det.
Citera
2011-09-26, 19:44
Medlem
dekanmis avatar
Kan alla bara sluta snacka om den dr jvla nyckeln? Uttrycket r uttjatat och inte alls fyndigt

OnT: Det finns massor av snarlika trdar som behandlar mnet redan. Men visst hller jag med, till viss del. Dock tycker jag att det dr med att kvinnor som ligger med mn fr njutningens skull skulle ses som slampor r en ganska frldrad syn. Det finns fortfarande mnniskor som har den synen, men idag r det ju nd vldigt accepterat. Mnniskor har slutat bry sig om vad andra gr, helt enkelt. Jag hr oftare tjejer klaga ver att killar ser tjejer som slampor fr att de har sex n jag hr killar som faktiskt r av den sikten.

Vill du knulla - gr det. De flesta skiter i vad du gr.
Citera
2011-09-26, 19:48
Medlem
Vinets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av quezen
jag respekterar dig.

Jass? Det tror jag inte.

Ja, den dr jvla nyckelkommentaren fr ni fan sluta med. Inte fan r det s jvla ltt att f ligga med exakt vem man vill nr som helst bara fr att man r tjej. Varfr? Tja, fr att man har vissa krav -det har killar ocks. Ingen ligger med frsta bsta random p stan.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in