2025-10-23, 11:06
Medlem
Solklart fall av ofredande. Ser inte ljust ut för Micke här.
Citera
2025-10-23, 11:16
Avstängd
På bonde söker fru igår var kvinnliga bonden besviken över att mannen inte tog initiativet att kyssa henne.
Citera
Medlem
Idioti. Detta är ett av anledningarna till varför kriminaliteten breder ut sig. Onödiga resurser läggs på sån här skit. Om den lilla kränkta kärringen hade gått två steg ute i nån förort så skulle hon få veta vad ofredande är. Jävla idiotkärring
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jenshall
Gillar normalt Johan Eriksson men börjar lite väl too much med sina profilerade uppdrag. Detta är i nivå med stackars SD Ekroth som fick ljugvänster krog pöbeln efter sig i krogkön. Det slog han ju skickligt hål på

Fast detta är ju inte en konstigare fråga än att det är "kändisarna" som önskar honom. Johan Eriksson har dessutom varit öppen med att han vurmar lite extra för mål där kändisar, politiker och poliser åtalats eftersom det är mål där så otroligt mycket står på spel och där fallhöjden för den tilltalade är ohygglig hög.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av abkhazia
Solklart fall av ofredande. Ser inte ljust ut för Micke här.

Då ska med andra ord dem 6-7 kvinnorna som tagit mig på skrevet o kysst mig från ingenstans också anmälas för ofredande? (kolla vad jag skrev innan om mina fall om du vill bli uppdaterad) Jag skrev då om 6-7 tillfällen (minst) där kvinnor gjort detta på mig.

Jag har massa vittnen som sett hur kvinnor kommit fram till mig o gjort detta jag beskriver ovan, jag kanske ska anlita en advokat o ta allt till en domstol... (vilket jag naturligtvis inte vill göra)

Men vad tycker du jag ska göra? Ska jag ta dessa "ofredande" till domstol?

Tusen kronor på att du kommer tycka att jag som kille ska kunna ta det att kvinnor kommer fram o tar mig på skrevet eller kysser mig från ingenstans. Men när en manlig tv-kändis gör det så ska hans liv förstöras........

Jag lägger ut mitt swishnummer................................

Detta är ju för helvete helt jävla sjukt
Senast redigerad av goaglenn 2025-10-23 kl. 11:19.
Citera
2025-10-23, 11:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av goaglenn
men jag kan ju inte påstå att det jag råkat ut för förstört mitt liv; jag har bara känt mig lite ställd minst sagt

men jag ser ju inte varför man ska ta sånt här till domstol; ingen av tjejerna som tagit mig i skrevet eller kysst mig från ingenstans har ju varit otrevliga, aggressiva eller hotfulla. Dem har varit lite på lyset o glada i hågen så att säga ; men att då gå o anmäla dem; jag vet inte var vi har hamnat

Håller med: Tog väl inte så illa åt mig heller, några glada kärringar som hade lite för mycket under västen bara.
tom i det sista fallet, var riktigt tragisk och en kollega som mådde dåligt och missförstod mig helt. Men det löste sig och.

Men det du skriver är det som skrämmer: Är man så lättkränkt skall man nog inte delta i sammankomster där det förekommer alkohol.
Men man har blivit mer försiktig: För 20år sen var det inte ovanligt att man kramade om en kollega, det har försvunnit nu.
Citera
2025-10-23, 11:22
Medlem
Är inte det här egentligen ett våldtäktsförsök han begått? Om hans tunga penetrerat hennes mun in i munhålan borde det väl ses som en fullbordad våldtäkt egentligen.

Det här känns nästan värre än när någon afrikan ligger på lur i en buska med snoppen hängandes genom gylfen och kastar sig över en intet ont anande kvinna som går förbi. I det här sistnämnda fallet har ju kvinnan en maktposition i förhållande till mannen då han är utlämnad och ensam i ett okänt och skrämmande land.
Citera
2025-10-23, 11:23
Medlem
Moobs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Silverryggenn
Bara en dåre till man dricker dig full på en firmafest idag. Håll er borta från svenska tjejer så är hälften vunnet.
speciellt om de är fattiga feminister
Citera
2025-10-23, 11:27
Medlem
WestleyRichardss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ElonRuskprick
I början på tråden det är lite mer analyser av händelseförloppet så framgår det att kvinnan är Leijenegards chef och högsta chef på plats. Vidare att kvinnan och Leijnegard har varit goda arbetskamrater i många år och delat information om varandra som nära kolleger gör.

Den aktuella kvällen så har stora mängder alkohol konsumerats av ett sällskap där de bägge ingår.
Leijnegard pussar kvinnan två gånger.
Kvinnan frågar morgonen därpå om han skall följa med till stranden, Leijnegard är bakis och ber om ursäkt för att han har pussat henne.

Kvinnan och ytterligare en kvinna går till stranden där den andra kvinnan pikar henne och frågar om hon har något hemligt förhållande med Leijnegard.

Då brister det för kvinnan, vilket är det intressanta. Känner hon sig helt plötsligt kränkt för pussarna eller är hon rädd för att det har uppstått något rykte som skulle kunna påverka hennes karriär på SVT eller nå hennes man och splittra familjen i deras lilla radhusidyll?

Det är alltså den andra kvinnan som är det som utlöser att hon reser hem och informerar sina chefer.

Det känns mer som en rädsla för vad omgivningen skall tycka än att hon känner sig kränkt över själva handlingen.
Vi får se om detta tas upp i rätten.
Citera
2025-10-23, 11:28
Medlem
Sonnenwendes avatar
Märkligt, en gång i tiden så hade kvinnan gett Leijnegard en rejäl örfil och en utskällning.
Nu sitter hon och snorar i rätten och tycker synd om sig själv.
Åklagaren lyckas åtala Leijnegard för ett par pussar, skall man skratta eller skall man gråta.
Citera
2025-10-23, 11:28
Medlem
Är mickes fru kvar?
Citera
2025-10-23, 11:35
Medlem
WestleyRichardss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kalsarit
Idioti. Detta är ett av anledningarna till varför kriminaliteten breder ut sig. Onödiga resurser läggs på sån här skit. Om den lilla kränkta kärringen hade gått två steg ute i nån förort så skulle hon få veta vad ofredande är. Jävla idiotkärring

Detta har lätt kostat ett par hundra tusen kronor för samhället och svt .
Det värsta är att all den tid som polis och rättsväsendet istället hade kunnat gå åt till att I ett tidigt skede stoppa en ungdomsbrottling ifrån att utvecklas till en potentiell mördare.

Någonstans så får samhället sansa sig.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in