Fixa dig ett eget liv istället tönt.
Jag är inte engagerad i tråden utan ställde en enkelt fråga. Till skillnad från dig är jag inte intresserad av andras liv.
Så rättsvidrigt att sånt här kan grunda sig på en känsla, istället för en handling. "Jag känner mig våldtagen eller utnyttjad sexuellt" kontra "han drog in mig skogen och våldtog mig bryskt". Det ena innefattar endast känslan av att va utnyttjad, medan den andra ÄR utnyttjad.
En puss eller klapp är inget övergrepp, lika lite som en flirt eller trånande från en kvinna.
Har det hänt upprepade gånger kan man börja utreda det, men inte efter 1 gång, det är bara idiotiskt.
Han våldtog mig intellektuellt kommer att bli nästa stora grej.
HELA BALLEN HELA BALLEN HELA BALLEN UPP I..
Inte konstigt att en skellefteit hittar sig i den här situationen.
Men för att vara seriös: för c.a 12 år sedan pussade jag en tjej som jag i mitt onyktra tillstånd missbedömde hennes närhet. Där och då skrattade vi bort det men hur länge är preskriptionstiden för våldtäkt? Borde jag leva i skräck? Vet att vissa kvinnor fryser till i traumatiska situationer.
HELA BALLEN HELA BALLEN HELA BALLEN UPP I..
Inte konstigt att en skellefteit hittar sig i den här situationen.
Men för att vara seriös: för c.a 12 år sedan pussade jag en tjej som jag i mitt onyktra tillstånd missbedömde hennes närhet. Där och då skrattade vi bort det men hur länge är preskriptionstiden för våldtäkt? Borde jag leva i skräck? Vet att vissa kvinnor fryser till i traumatiska situationer.
Ett skolboksexempel för hur en tjej flörtar på fyllan, ångrar sig och anmäler för att rensa sitt dåliga samvete.
Och för att rädda sitt äktenskap, då hon vet att hennes man kommer få reda på det. Då vill hon förekomma detta genom att "gråta ut".
Det är en masspsykos vi ser, när det gäller tjejer som anmäler killar för varenda försök till kontakt.
I det här fallet värre. När hon suttit och pratat om hur dåligt hennes äktenskap var, hon har klängt på Micke i bilen, stoppat in sin hand innanför hans skjorta. Han kunde ju lika gärna anmält henne.
Att hon dessutom skickar hjärtan och bjuder med honom på lunch dagen efter gör ju att man tappar allt förtroende för idioten.
Hon borde söka hjälp för sitt sargade psyke och kanske sluta supa på jobbet.
Gud så tramsigt. Bli traumatiserad av en puss. Behöva gå till psykolog och PTSD jisses. Att dra detta för rättegång.....måste göra det hela sjukt mycket värre. En ursäkt varför är man inte nöjd med det. Galet.
Hur mycket kostar detta oss skattebetalare? skulle nog kunna påstå att det kommer kosta ca 500 000 kr minst
Gud så tramsigt. Bli traumatiserad av en puss. Behöva gå till psykolog och PTSD jisses. Att dra detta för rättegång.....måste göra det hela sjukt mycket värre. En ursäkt varför är man inte nöjd med det. Galet.
Jag håller med.
Såna civilkontrollanter borde spionera på henne, minsta lilla puss på TV eller irl utan att hon faller ner i kras ska leda till ''lögn mot dom'' vilket är fängelsestraff.
Oj jävlar, jag har inte följt det här ytterst viktiga fallet eftersom jag hatar slaskmedias rapportering om TV-B-kändisar. Men nu blir jag riktigt orolig. Hur lång är preskriptionstiden för sexuellt ofredande?
Jag har då lyckats med konststycket att kladda på en hel del kjoltyg genom livet, men klarat mig från att anmälas. Typ klämma på en fin sexig rumpa på dansgolvet. I'm an assman! Borde klassificeras som grov våldtäkt, om två pussar är sexuellt ofredande?
Tur att rättsväsendet tar upp de här ytterst kriminella pussarna. Inget är viktigare för svenska samhället än att värna kvinnofriden.