2025-10-12, 20:21
Medlem
Eg0x3s avatar
Alla som skriver hat el ifrågasätter gofoundme är missunnsamma, bittra o sura… Hahaha Ellie du är en Pajas o lurendrejare av rang.

Märkligt hur du från början av videon har en rätt ansträngd röst till att prata utan problem ju längre in i videon man kommer.

Varför i helvete har Stefan varit hemma i 4 veckor? Det övergår mitt förstånd hur 2 vuxna människor kan vara så ekonomiskt oansvariga… visst att han är hemma o hjälper till när Ellie legat på sjukhus men den andra tiden?
Blir hon som ett barn så fort hon blir dålig o inte kan reda ut situationen hemma med barn? Det får mig att undra hur barnen eg har det där hemma… jisses!

Hon vill inte sjukskriva sig för då kan hon inte filma
till YouTube… hon har dessutom betalt bortåt
20 000 kr (minns inte exakta summan just nu) för utbildningen .. skjuter hon på det för att vara sjukskriven i låt säga 1 månad så betyder det noll o inget CSN resten av detta år o större delen av nästa… men det skulle hon säkert fixa med en ny gofoundme.. eller vad tror ni andra? Haha
Citera
2025-10-12, 20:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bananpannkaka25
”Måste vänta tills nästa år för att börja utbildningen på nytt & det vill jag inte” men snälla är du så sjuk som du får det att låta, Måste gå på smärtstillande, S måste vara hemma. Alltså snälla är man så sjuk så orkar man inte filma hela tiden, ta bilder, lägga ut långa inlägg VARJE dag om hur dålig vården är i Sverige… hur sjuk du är men samtidigt sitta & filma, göra inlägg….. inte vilja sjukskriva sig..
Säger att hon inte tänkt på att sjukskriva sig, vilken jäv*a lögn. Hon har själv nämnt det innan precis när hon blev sjuk. Då sa hon att hon ville Vlogga för att dokumentera 🤣. Hon tänker bara på pengar.

Hade hon tänkt på Mellon så hade hon sjukskrivit sig, haft honom på FS dagtid och själv vilat då och sen orkat ta hand om honom på kvällen istället för att vlogga och tigga och självömka och låta S göra allt. S hade då kunnat jobba. Alla behandlingar är dagtid så de kan hon fixa när Mellon är på förskolan. Enkel lösning. Hon är så självisk och lömsk.
Citera
2025-10-12, 21:05
Medlem
Eg0x3s avatar
Jag undrar hur den där hatstormen har yttrat sig?? Jag har bara sett några få kommentarer som har varit lite ifrågasättande men absolut inte hatiska..
Citera
2025-10-12, 21:08
Medlem
ELLIE!

Fy fan vilken lurendrejare du är. Jag håller fullkomligt med föregående inlägg här uppe.

Och när man nu lyssnar på din YouTube Video så förstår man att du inte är tillräckligt sjuk. Kan du förstå det! Att vi är några som fattade det i alla fall. Tack gode gud för det. För dina följare är de mest lättlurade vi har sett.

När du sitter och säger att du inte har tänkt på att vilja bli sjukskriven. Du sitter på skolan, du jobbar med ekonomin, du lägger ut storys på Instagram varje dag, och det gör YouTube videos.

Jag kan säga dig du är inte tillräckligt sjuk. Och jag undrar också vad har Stefan gjort när du inte har legat på sjukhuset? Fyra veckor har han varit hemma och tagit hand om Mellon?????

Skäms ni inte?
Asså jag är så jävla förbannad så jag vet inte vad.

Usch, så du är falsk! Och Stefan!
Citera
2025-10-12, 21:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Auntautismi
Säger att hon inte tänkt på att sjukskriva sig, vilken jäv*a lögn. Hon har själv nämnt det innan precis när hon blev sjuk. Då sa hon att hon ville Vlogga för att dokumentera 🤣. Hon tänker bara på pengar.

Hade hon tänkt på Mellon så hade hon sjukskrivit sig, haft honom på FS dagtid och själv vilat då och sen orkat ta hand om honom på kvällen istället för att vlogga och tigga och självömka och låta S göra allt. S hade då kunnat jobba. Alla behandlingar är dagtid så de kan hon fixa när Mellon är på förskolan. Enkel lösning. Hon är så självisk och lömsk.

Ellie har blivit för bekväm. Hon orkar inte längre ta hand om sina ungar, hus eller nåt. Hon bryr sig bara om sin sjukdom, skola och Youtube. Hon har blivit för bortskämd och uppassad och tycker det är skönt att slippa allt slit med ungarna. Egentid är hennes grej har hon kommit på. Innan har ju hon behövt dras med alla sina ungar som plåster på sig själv. När man är inne i det så vet man inget annat. Men när man väl får smak på egentid så är det skönt.

Vilken tur hon träffade tofflen Stefan som springer som hennes betjänt.
Citera
2025-10-12, 21:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Eg0x3
Jag undrar hur den där hatstormen har yttrat sig?? Jag har bara sett några få kommentarer som har varit lite ifrågasättande men absolut inte hatiska..
Det är här inne hon syftar till 🤪
Citera
2025-10-12, 21:39
Medlem
Hon säger att hon inte kan hjälpa att Liv startade en GoFundMe, eh man kan säga tack men nej tack. Men det är ju bara att gratulera att hon fått in så mycket på kontot, Stefan kan ju vara hemma rätt länge nu. Som jag skrivit tidigare så orkar hon studera, laga mat, fixa, youtuba, instagramma. Det finns människor som är betydligt mycket sjukare än henne. Och var är allt hat? Vet att hon tagit bort lite ifrågasättande kommentarer på senaste vloggarna men bara för att andra inte tycker som hon har dem fel tydligen. Hon klarar inte av att bli ifrågasatt eller få kritik.
Citera
2025-10-12, 22:00
Medlem
Batman-Livess avatar
Skrämmande läsning i kommentarsfältet under senaste videon.

Märks att de som skickar hjärtan, kärlek, styrkekramar, lyckönskningar, med mera, samtliga är hjärntvättade av sin sektledare Ellie. Skocken med får kan inte tänka för sig själva.

Dom som ifrågasätter Ellies beteende och lögner, dom blir spottade på av Ellie och hennes sektmedlemmar. Dom som har en hjärna att tänka med, ses som parior av Ellie.
Citera
2025-10-12, 22:07
Medlem
Platsbrist på Gävle sjukhus, därför hon inte fick vara kvar? Hon nämner också att hon har jättehög puls när hon kommer in till sjukan, det är främsta symptomet på POTS som hon vid flertal tillfällen sagt att hon har, nu påstår hon att det är pga att hon har smärta…
Go found me? Ska vi hitta henne? Att hon inte ens kan bemöda sig att stava rätt i rubriken i titeln till snyftvideon på YouTube…
Stefan hemma fyra veckor… Varför? För att köpa Samarin till henne?
Vad ska hon göra nu när huden börjar bli bättre? Hitta på en ny sjukdom? Så många frågor… Och inte en enda ifrågasättande kommentar på YouTube…
Citera
2025-10-12, 22:24
Medlem
Har missat att hon blivit youtuber… för en massa år sedan uppenbarligen. Försökt läsa i tråden men jag får inte riktigt ihop allt. Hon hade en herrans massa diagnoser förr, men det verkar ju inte vara av samma dignitet i dagens läge gällande den psykiatriska delen. Alternativt att det bara är några få diagnoser hon skyltar med.

Varenda varningsklocka ringer hos mig när jag ser det som publiceras.
Citera
2025-10-12, 23:08
Medlem
Så man får inte vara kvar pågrund av platsbrist?
Det handlar inte mer om prioriteringar på sjukhuset vem som är allvarligast sjuk….

Har varit tvungen att fasta & gnäller över det MEN hon nämner ju att hon INTE ätit på flera dagar så smärtan försvann när hon skulle få göra gastroskopi för hon nämner ju alla dagar hon inte kunnat äta?

Hur orkar man lägga ut massa på sociala medier, besvara hat kommentarer om man är så dålig så man inte kan ta hand om sitt barn så ens partner måste vara hemma i 4 veckor????
Citera
2025-10-13, 00:31
Medlem
Har Stefan verkligen varit hemma i 4 veckor?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in