2025-10-19, 23:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Auntautismi
Dagens vlogg -”ger man bara kroppen bästa möjliga förutsättningar så brukar den kunna lösa allt”

Så som hon misshandlar sin kropp men allt kvacksalveri

Hon säger att hon gör allt hon kan för att inte visa sin smärta för Mellon. I tidigare video ligger som och stönar och skriker mitt framför honom. Hur tänker hon

I dagens reels säger hon att Mellon inte ska få en ipad🤣🤣 men i videon jag länkar så ger hon Mellon en surfplatta som han kan ha i bilen.. i dagens reels ljög hon igen..

https://youtu.be/HW5oe0ssCtg?
si=HIFo7PAoSl2iUtvN
Citera
2025-10-20, 04:01
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Eg0x3
Vad som har gjort att hyn blivit så dålig vet nog bara Ellie själv.. men det drog ju igång förra sommaren om jag minns rätt.. strax innan började hon med en massa tarmreningar med en hel del konstiga tillskott o preparat… hon har väl alltid varit fixerad vid olika dieter o sin vikt.. bantat o ändrat kosten om vartannat.. kört olika fastor.. ja säg vad hon inte testat.

Sen fick hon för sig att sluta med kortison o att inte smörja in sig med mjukgörande.. sen har huden bara eskalerat.

Cap-behandlingen har nog gjort varken till el från.. hon själv säger att det blev bättre med den behandlingen men vi alla har ju kunnat se att statusen på huden verkligen går i vågor oavsett vad hon gör.

Hade hon varit lite försiktigare o varit mer noggrann hygienen o smörja sig kanske det inte hade behövt gå så här långt.

Varför tycker du att jag har elaka baktankar?

Jo, för du skriver ju så här i ditt svar till mig:
"Är det så att du börjar förstå vem hon eg är? Det tycker jag låter lite som en elak baktanke.

Nej, är mitt svar. Så gick inte mina tankar över huvudtaget. Jag försöker vara lite "detektiv" för att mer förstå hur hon hamnade i ett sånt hemskt läge med hälsan/huden.
Citera
2025-10-20, 04:03
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av -malarkey
Jag rekommenderar alla som är konfunderade över Ellies situation att läsa tråden från början, eller åtminstone gå tillbaka till runt sommaren 2024. Jag säger inte det här för att låta dryg överhuvudtaget - det är bara ett tips för att kunna få en bättre helhetsbild över det sjukliga som pågår. Det är genuint intressant läsning för diskussionerna handlar initialt om en kvinna som uppfattas som lite märklig och inte har alla hästar hemma, och sedan övergår hennes beteende i ren galenskap då hon medvetet förvärrar sin sjukdom med horribla konsekvenser och skyller på den icke etablerade diagnosen TSW. Hon beklagar sig dagligen över sin självförvållade situation men hon vet precis vad hon gör - ju sjukare hon blivit, desto mer pengar och följare har hon fått. En lukrativ situation för en ensamstående mamma till 4 barn som från början bara hade ett par tusen följare.

Och jag rekommenderar dig att sluta följa Ellie. Tror du mår bättre då faktiskt.
Citera
2025-10-20, 05:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LadyFaz
Och jag rekommenderar dig att sluta följa Ellie. Tror du mår bättre då faktiskt.

Jag rekommenderar dig att sluta följa denna tråd om du inte vill läsa sanningen!
Jag blir rent av förbannad på sånna här kommentarer som dina, för här står bara sanningen. Visst om människan vill göra sig själv sjuk, men hon har både egna barn och följare som hon lurar i den här skitet som kan resultera i att andra blir sjuk inklusive barn/tonåringar.
Lägger man ut på YouTube så har man ett ansvar, titta bara på gårdagens vlogg där hon dricker rent kolloidalt silver vilket är BEVISAT AV FORSKNING ATT DET ÄR GIFTIGT FÖR BÅDE KROPPEN OCH MILJÖN OCH GÖR ANTIBIOTIKA RESISTENT!!!!
Hon är en narcissistisk egoist som bara vill att folk ska tycka synd om henne när hon så uppenbart gör sig själv sjuk.
Hur tror du vården skulle se ut om alla började ha detta beteende? Jo, ännu mer överbelastning än vad de redan är vilket resulterar i att RIKTIGT sjuka människor som inte vill annat än å få bli friska och som kanske r döende inte får vård PUNKT!
Senast redigerad av Korpfageln 2025-10-20 kl. 05:48.
Citera
2025-10-20, 06:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PamBam
Hon dricker kolloidalt silver….. Människan lär sig inte ett skit. Får se om hon blivit en smurf lagom till nyår

Exakt, och angående det så FINNS det forskning och RIKTIGA BEVIS för att det är giftigt.
Men de är väll det hon är ute efter så att hon kan komma å säga att de är vården och sprutorna som gjort henne ännu sjukare!
Man blir rädd över att det är helt okej att sprida lögner och lura i folk precis vad som helst nuförtiden, hur man kan vara så lättlurade som vissa är helt bortom mitt förstånd 🤔
Citera
2025-10-20, 11:25
Medlem
Mellon var inte många månader när Ellie började sätta på barnprogram till honom när de satt i soffan. Hon frågar honom ideligen ”vad vill du titta på? TV räknas tydligen inte som skärmtid i Ellies värld.
—Eftersom hon blivit sådan total motståndare till digitala verktyg så borde hon sätta Mellon i Waldorfskola för att minimera kontakten med digitala verktyg i skolan.
—Undrar om hon köpt aktier i ZinZino för GoFundMe pengarna?
Citera
2025-10-20, 15:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Korpfageln
Exakt, och angående det så FINNS det forskning och RIKTIGA BEVIS för att det är giftigt.
Men de är väll det hon är ute efter så att hon kan komma å säga att de är vården och sprutorna som gjort henne ännu sjukare!
Man blir rädd över att det är helt okej att sprida lögner och lura i folk precis vad som helst nuförtiden, hur man kan vara så lättlurade som vissa är helt bortom mitt förstånd 🤔

Nej men i hennes värd kan hon allt, har alltid rätt alla andra har fel & att man ska följa henne annars är man inte en av hennes cirkel ⭕️ haha inte för jag tror någon vill vara de men aa
Citera
2025-10-20, 16:59
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Korpfageln
Jag rekommenderar dig att sluta följa denna tråd om du inte vill läsa sanningen!
Jag blir rent av förbannad på sånna här kommentarer som dina, för här står bara sanningen. Visst om människan vill göra sig själv sjuk, men hon har både egna barn och följare som hon lurar i den här skitet som kan resultera i att andra blir sjuk inklusive barn/tonåringar.
Lägger man ut på YouTube så har man ett ansvar, titta bara på gårdagens vlogg där hon dricker rent kolloidalt silver vilket är BEVISAT AV FORSKNING ATT DET ÄR GIFTIGT FÖR BÅDE KROPPEN OCH MILJÖN OCH GÖR ANTIBIOTIKA RESISTENT!!!!
Hon är en narcissistisk egoist som bara vill att folk ska tycka synd om henne när hon så uppenbart gör sig själv sjuk.
Hur tror du vården skulle se ut om alla började ha detta beteende? Jo, ännu mer överbelastning än vad de redan är vilket resulterar i att RIKTIGT sjuka människor som inte vill annat än å få bli friska och som kanske r döende inte får vård PUNKT!

Intressant att du anser att rent skvaller är sanning. Ingen här har insyn i Ellies liv och vet du vad, bara för att man lägger upp videos på Youtube så har man inte ansvar för andra människor och dessutom ser ni endast en bråkdel av Ellies. liv.

Ett tips till dig, argbiggan: Sluta följa Ellie. Det kommer göra dig gott och du kan lägga din arga energi på något som du tycker är positivt och inspirerande istället så kommer du inte vara en så arg person.
Senast redigerad av LadyFaz 2025-10-20 kl. 17:03.
Citera
2025-10-20, 17:29
Medlem
Eg0x3s avatar
Citat:
Intressant att du anser att rent skvaller är sanning. Ingen här har insyn i Ellies liv och vet du vad, bara för att man lägger upp videos på Youtube så har man inte ansvar för andra människor och dessutom ser ni endast en bråkdel av Ellies. liv.

Ett tips till dig, argbiggan: Sluta följa Ellie. Det kommer göra dig gott och du kan lägga din arga energi på något som du tycker är positivt och inspirerande istället så kommer du inte vara en så arg person.

Vad menar du är skvaller?

Du anklagar flera stycken här inne för att vara arga, elaka, att vi mår dåligt, ha baktankar, argbigga m.m

Men att du är passivt aggressiv är ok?

Vännen… gillar du inte vad vi skriver här inne så är det ingen som tvingar dig att läsa. 😘

Tillägg:Nu smörjer Ellie ansiktet med talg 🙄
Senast redigerad av Eg0x3 2025-10-20 kl. 17:40. Anledning: Tillägg
Citera
2025-10-20, 17:43
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Eg0x3
Vad menar du är skvaller?

Du anklagar flera stycken här inne för att vara arga, elaka, att vi mår dåligt, ha baktankar, argbigga m.m

Men att du är passivt aggressiv är ok?

Vännen… gillar du inte vad vi skriver här inne så är det ingen som tvingar dig att läsa. 😘

Läs dina egna kommentarer och så gör du en utvärdering av dig själv!
Här är några exempel:
-Vilken lögnaktig lögnerska!
-Nä Ellie beter sig respektlöst.. fy
-Tyckte oxå att Stefan verkade vara en hyvens kille från början.. men nu är han ju nästan lika galen som Ellie…
-Hon kanske skulle be om få en boendestödjare igen..
-Haha det var en salig blandning mellan föda barn o orgasm…
-Hon har helt säkert ont men skådespeleriet vid omläggningen verkar förvåna både Stefan o lillpojken…. PiNsAmT
-Alla som skriver hat el ifrågasätter gofoundme är missunnsamma, bittra o sura… Hahaha Ellie du är en Pajas o lurendrejare av rang.

Du är en kvinnohatare och ditt enda mål i livet är spy galla på Ellie och trycka ner henne i skorna.
En person du inte känner.
Inte har någon som helst insyn i hennes liv.

Ta en titt i spegeln lilla du.
Citera
2025-10-20, 17:45
Medlem
Citat:

Du behöver inte gå in här och läsa
Citera
2025-10-20, 17:49
Medlem
Eg0x3s avatar
Citat:
Läs dina egna kommentarer och så gör du en utvärdering av dig själv!
Här är några exempel:
-Vilken lögnaktig lögnerska!
-Nä Ellie beter sig respektlöst.. fy
-Tyckte oxå att Stefan verkade vara en hyvens kille från början.. men nu är han ju nästan lika galen som Ellie…
-Hon kanske skulle be om få en boendestödjare igen..
-Haha det var en salig blandning mellan föda barn o orgasm…
-Hon har helt säkert ont men skådespeleriet vid omläggningen verkar förvåna både Stefan o lillpojken…. PiNsAmT
-Alla som skriver hat el ifrågasätter gofoundme är missunnsamma, bittra o sura… Hahaha Ellie du är en Pajas o lurendrejare av rang.

Du är en kvinnohatare och ditt enda mål i livet är spy galla på Ellie och trycka ner henne i skorna.
En person du inte känner.
Inte har någon som helst insyn i hennes liv.

Ta en titt i spegeln lilla du.

Hahaha jag älskar det… nu blev du ju en av oss.. välkommen raring… lika barn leka bäst 🤭

Förövrigt så verkade talgen svida ordentligt i Ellies ansikte…
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in