2025-10-15, 13:36
Medlem
Lawnmoverman2011s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Extra-Allt
Det var dock efter 1 Juli som jag köpte ...
I mitt på Juli.

Du har alltså brutit mot den nya sexköpslagen?

Har inte vi i Sverige tillräckligt med kriminalitet och kriminella? Nu börjar alltså individer som du också att bryta mot lagen.
Citera
2025-10-15, 14:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lawnmoverman2011
Du har alltså brutit mot den nya sexköpslagen?
Har inte vi i Sverige tillräckligt med kriminalitet och kriminella? Nu börjar alltså individer som du också att bryta mot lagen.
Kan specificerar var exakt i den nya sexköpslagen du hittar lagtexten att det är för straffbart att köpa tokens?
Sluta med att försöka att greppa halmstrån som inte finns ...
Du blir ju bara mera och mera patetisk i dina försök ditt lilla feministtroll.
Citat:
Du har inte haft många rätt i dina diskussioner.
Du har ju fortfarande inte svarat på frågan på vilket sätt du menar att man bryter mot lagen genom att köpa en camshow där man inte påverkar innehållet?:
Du hämtar "Fakta" från organisationer som påstår att Novus har gjort undersökning,
men hos Novus så finns inte dessa undersökningar ...
Du påstår att många har blivit dömda för sexköp men du har ingen fakta att hänvisa till ...
Du påstår att det är olagligt att köpa en Camshow, trots att det inte är det ...
Du hänvisar till att det är många som har blivit hjälpta av kast, 0,38% är inte många ...
Du hänvisar till siffror som gällde den gamla sexköpslagen (som inte ens stämmer eftersom novus inte har gjort den undersökningen), och vill få dessa att framstå som att de gäller för den nya sexköpslagen ...
Du påstår att rollspel där man inte utför en sexuell tjänst är olagligt, vilket det inte är.
Enligt ditt resonemang så borde inte du ha tillgång till internet, så hur kan du ens skriva här ...
För du kan ju köpa sexuella tjänster via nätet, vilket är väldigt vanligt.
Och då kan ju ju din tjänsteleverantör bli misstänkt för koppleri.
Så se nu till att din tjänsteleverantör klipper "kabeln" för du vill väl inte att din tjänsteleverantör ska kunna bli misstänkt/anklagad för koppleri.
Citera
2025-10-15, 14:55
Medlem
Lawnmoverman2011s avatar
Citat:
Det fungerar ju inte så eftersom det var du som påstod någonting från början så ligger bevisbördan hos dig

"Ny Novus visar: Åtta av tio svenskar vill stänga ner sexköps- och sugardejtingsajter i Sverige"

"Undersökningen genomfördes 25-31 oktober och besvarades av 1001 personer i åldrarna 18-84 år. Undersökningen är genomförd via webbintervjuer i Novus slumpmässigt rekryterade Sverigepanel, vilket garanterar representativa resultat. Detta innebär att resultaten är generaliserbara till den aktuella målpopulationen. Frågorna och svaren finns samlade i en bilaga"

https://www.mynewsdesk.com/se/childx/pressreleases/nya-siffror-visar-aatta-av-tio-svenskar-vill-staenga-ner-sexkoeps-och-sugardejtingsajter-i-sverige-3 354095

Hoppas att du är nöjd nu så att vi kan ha ett bättre samarbete här i tråden i fortsättningen 😁
Senast redigerad av Lawnmoverman2011 2025-10-15 kl. 15:02. Anledning: Tillägg
Citera
2025-10-15, 15:04
Medlem
Lawnmoverman2011s avatar
Citat:
Kan specificerar var exakt i den nya sexköpslagen du hittar lagtexten att det är för straffbart att köpa tokens?

Förklara nu VARFÖR du köpte tokens? ☺️

Detta ägde helt uppenbart rum efter den 1 juli när den nya sexköpslagen börjar gälla......
Senast redigerad av Lawnmoverman2011 2025-10-15 kl. 15:06. Anledning: Tillägg
Citera
2025-10-15, 15:05
Medlem
Citat:
"Ny Novus visar: Åtta av tio svenskar vill stänga ner sexköps- och sugardejtingsajter i Sverige"
"Undersökningen genomfördes 25-31 oktober och besvarades av 1001 personer i åldrarna 18-84 år. Undersökningen är genomförd via webbintervjuer i Novus slumpmässigt rekryterade Sverigepanel, vilket garanterar representativa resultat. Detta innebär att resultaten är generaliserbara till den aktuella målpopulationen. Frågorna och svaren finns samlade i en bilaga"
https://www.mynewsdesk.com/se/childx/pressreleases/nya-siffror-visar-aatta-av-tio-svenskar-vill-staenga-ner-sexkoeps-och-sugardejtingsajter-i-sverige-3 354095
Hoppas att du är nöjd nu så att vi kan ha ett bättre samarbete här i tråden i fortsättningen 😁
Som sagt, läsförståelse är inte din starka sida.
En seriös källa är Novus och inte feministforumet vilket jag redan har påpekat flertalet gånger.
Gör dig inte dummare än du är.
Svara istället på denna fråga:
Citat:
Kan specificerar var exakt i den nya sexköpslagen du hittar lagtexten att det är straffbart att köpa tokens?
Du blir ju bara mera och mera patetisk i dina försök ditt lilla feministtroll.
Citat:
Du har ju fortfarande inte svarat på frågan på vilket sätt du menar att man bryter mot lagen genom att köpa en camshow där man inte påverkar innehållet?:
Du hämtar "Fakta" från organisationer som påstår att Novus har gjort undersökning,
Du påstår att många har blivit dömda för sexköp men du har ingen fakta att hänvisa till ...
Du påstår att det är olagligt att köpa en Camshow, trots att det inte är det ...
Du hänvisar till att det är många som har blivit hjälpta av kast, 0,38% är inte många ...
Du hänvisar till siffror som gällde den gamla sexköpslagen (som inte ens stämmer eftersom novus inte har gjort den undersökningen), och vill få dessa att framstå som att de gäller för den nya sexköpslagen ...
Du påstår att rollspel där man inte utför en sexuell tjänst är olagligt, vilket det inte är.
Enligt ditt resonemang så borde inte du ha tillgång till internet, så hur kan du ens skriva här ...
Så se nu till att din tjänsteleverantör klipper "kabeln" för du vill väl inte att din tjänsteleverantör ska kunna bli misstänkt/anklagad för koppleri.
Senast redigerad av Extra-Allt 2025-10-15 kl. 15:19.
Citera
2025-10-15, 15:07
Medlem
Citat:
Detta ägde helt uppenbart rum efter den 1 juli när den nya sexköpslagen börjar gälla......
Kan specificerar var exakt i den nya sexköpslagen du hittar lagtexten att det är straffbart att köpa tokens?
Citat:
Senast redigerad av Extra-Allt 2025-10-15 kl. 15:18.
Citera
2025-10-15, 16:31
Medlem
rudi1985s avatar
Har klargjort för mina anhöriga att jag inte kommer sluta upp med porr och betala för bilder och videos. Och sugardatingen med den 23 åriga tjejen. Kommer tala om detta för terapeuten också när jag träffar den sånna här diktatur fasoner ska bekämpas. Den där terapeuten är säkert en sån som lawnomoverman också. Vuxna människor ska få göra vad dom vill dessa diktatur människor måste bekämpas.
Citera
2025-10-15, 16:39
Medlem
Citat:

Man får tippa hur mycket man vill.
Citera
2025-10-15, 16:42
Medlem
rudi1985s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Omduvaemin
Man får tippa hur mycket man vill.
Exakt det där dumhuvudet fattar inte att om man ber en tjejen skicka en puss tex eller att hon visar benen och sen tippar henne.Han menar på fullaste allvar att detta är sexköp? måste gått många proppar i hans skåp däruppe.
Citera
2025-10-15, 17:02
Medlem
rudi1985s avatar
Mina föräldrar anmärker på att jag satt instängd 8 timmar när jag var på besök hos dem på julen. Jamen det är väl min ensak? Jag älskar att onanera och titta på porr. Är min ensak trött på att folk ska lägga sej i.
Citera
2025-10-15, 17:27
Medlem
Lawnmoverman2011s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rudi1985
Har klargjort för mina anhöriga att jag inte kommer sluta upp med porr och betala för bilder och videos. Och sugardatingen med den 23 åriga tjejen.

Man märker att du har ett stort behov av att bikta dig och erkänna dina synder, hoppas bara att du inte bryter mot den nya sexköpslagen, det kan ge en prick i belastningsregistret. Du borde självklart också lyssna mer på dina anhöriga.

Citat:
Kommer tala om detta för terapeuten också när jag träffar den sånna här diktatur fasoner ska bekämpas.

Du ser dig alltså själv som någon sorts frihetskämpe i motsats till oss andra som ser en person som inte mår bra och som behöver terapi och hjälp.

Citat:
Den där terapeuten är säkert en sån som lawnomoverman också. Vuxna människor ska få göra vad dom vill dessa diktatur människor måste bekämpas.

Fast nu får vuxna människor inte göra vad dom vill. De får exempelvis inte bryta mot lagen.
Citera
2025-10-15, 17:34
Medlem
Lawnmoverman2011s avatar
Citat:
Mina föräldrar anmärker på att jag satt instängd 8 timmar när jag var på besök hos dem på julen. Jamen det är väl min ensak? Jag älskar att onanera och titta på porr. Är min ensak trött på att folk ska lägga sej i.

När man läser dina inlägg så slås man av tanken att det är nog kanske allra bäst att helt blockera sexköpssidor och sugardejtingsidor. Hela proppskåpet verkar ha gått på dig.

(FB) Sexköp på distans (ex. OnlyFans) förbjuds 1 juli 2025

Du känner kanske till att en majoritet av Sveriges befolkning vill att dessa sidor blir blockerade?

"En ny undersökning från Novus, utförd på uppdrag av ChildX och Realstars, visar att 8 av 10 svenskar vill blockera tillgången till sexköps- och sugardejtingsidor som riktar sig mot svenska användare. Studien, som omfattar 1001 svenskar mellan 18 och 84 år och utfördes i oktober, pekar på ett brett stöd för att göra undantag i det fria internet för att motverka att barn och vuxna utnyttjas i prostitution och människohandel"

Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in