Citat:
Ursprungligen postat av
Lawnmoverman2011
Nej det är sant, man får inte påverka innehållet i camshower, skönt att vi äntligen är överens om innehållet i den nya sexköpslagen.Borde inte du istället rikta din uppmaning till alla sexköpare i Sverige? Dessa personer bryter mot lagen.
Härligt att du äntligen har förstått, du som påstod att det var olagligt.
Det är också bra att du erkänner att du inte har koll på den nya sexköpslagen.
Citat:
Nu befinner vi oss i Sverige och här det inte lagligt. Om du har problem med svensk lagstiftning så kan du förslagsvis utvandra. Vad som är lagligt i resten av världen är helt ointressant.
Vilken uppmaning är det som jag ska rikta till sexköpare i Sverige?
Att det är lagligt att köpa Camshow, med tanke på att det är det som vi diskuterar.
Det tror jag nog att de redan vet. Så på vilket sätt bryter de mot lagen då menar du?
Citat:
Tyvärr, jag är ingen betjänt åt dig. Det får du leta upp själv.
Riktigt så fungera det ju inte i en diskussion.
Påstår du något så är det upp till dig att bevisa att det stämmer.
Det du kör med kallas "burden of proof fallacy".
Folk som inte är insatt i det som de väljer att diskutera brukar ofta köra med det.
Du har inte många rätt i dina diskussioner.
Du hämtar "Fakta" från organisationer som påstår att Novus har gjort undersökning,
men hos Novus så finns inte dessa undersökningar ...
Du påstår att många har blivit dömda för sexköp men du har ingen fakta att hänvisa till ...
Du påstår att det är olagligt att köpa en Camshow, trots att det inte är det ...
Du hänvisar till att det är många som har blivit hjälpta av kast, 0,38% är inte många ...
Du hänvisar till siffror som gällde den gamla sexköpslagen, och vill få dessa att framstå som att de gäller för den nya sexköpslagen ...
Lista kan göras lång, men jag väljer att stanna här.