Citat:
Ursprungligen postat av
Lawnmoverman2011
Återigen ligger bevisbördan på dig eftersom du påstår att undersökningarna är fejk.
Det fungerar ju inte så eftersom det var du som påstod någonting från början så ligger bevisbördan hos dig. Men du kommer ju aldrig att bevisa något eftersom troll bara tollar ...
Citat:
Att en majoritet av Sveriges befolkning vill att det ska vara olagligt att köpa sex verkar vara oerhört svårt att acceptera för dig.
Ja, jag har svårt att acceptera feministforumets lögner eftersom du aldrig lyckas bevisa att Novus har gjort dessa undersökningar som du hela tiden länkar till hos feministforumet.
Visa seriös fakta hos Novus så kan vi diskutera sedan.
Det kommer du ju aldrig att lyckats med, tråkigt att du bara inte insett det än utan fortsätter att länka till det ljugande feministforumet bara ...
Citat:
Kontorsarbete är ingen inkörsport till fysisk prostitution, inte heller finns det en lag mot att anlita kontorsarbetare. Däremot är det olagligt att köpa sex både IRL och på distans så du kan inte under några omständigheter jämföra prostitution med kontorsarbete.
Som vanligt så plockar du saker ur sitt sammanhang bara för att ha något att trolla om.
Du påstod ju att den farligaste platsen för en kvinna är hemmet.
Och det är flera kvinnor som har andra jobb än att sälja sexuella tjänster som jobbar hemifrån.
Sluta att klippa och klistra ditt lilla feministtroll ...
Citat:
Fast nu har den nya lagen förändrat en hel del som är alla köpares nackdel 😁
Inget har ju förändrats i sak ...
I och för sig så är ju du en som tror på feministforumet lögner ...
Citat:
"Har du alltid drömt om att få ditt kön betygsatt av en okänd kvinna?
Nu är det för sent. I alla fall om du bryr dig om att följa svensk lag"
https://www.bt.se/boras/nu-blir-det-...erad-pa-natet/
Man kan nu bättre förstå ditt eget motstånd till den nya sexköpslagen 😂
Bara för att du har bekräftelsebehov så behöver ju inte andra ha det.
Jag vet hur mitt kön ser ut och jag vet vad jag kan göra med det. Har inga som helst behov att få det betygsatt.
Citat:
Du har inte haft många rätt i dina diskussioner.
Du har ju fortfarande inte svarat på frågan på vilket sätt du menar att man bryter mot lagen genom att köpa en camshow där man inte påverkar innehållet?:
Du hämtar "Fakta" från organisationer som påstår att Novus har gjort undersökning,
men hos Novus så finns inte dessa undersökningar ...
Du påstår att många har blivit dömda för sexköp men du har ingen fakta att hänvisa till ...
Du påstår att det är olagligt att köpa en Camshow, trots att det inte är det ...
Du hänvisar till att det är många som har blivit hjälpta av kast, 0,38% är inte många ...
Du hänvisar till siffror som gällde den gamla sexköpslagen (som inte ens stämmer eftersom novus inte har gjort den undersökningen), och vill få dessa att framstå som att de gäller för den nya sexköpslagen ...
Du påstår att rollspel där man inte utför en sexuell tjänst är olagligt, vilket det inte är.
Enligt ditt resonemang så borde inte du ha tillgång till internet, så hur kan du ens skriva här ...
För du kan ju köpa sexuella tjänster via nätet, vilket är väldigt vanligt.
Och då kan ju ju din tjänsteleverantör bli misstänkt för koppleri.
Så se nu till att din tjänsteleverantör klipper "kabeln" för du vill väl inte att din tjänsteleverantör ska kunna bli misstänkt/anklagad för koppleri.