2025-10-11, 19:46
Medlem
Bobhallonsafts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Anonymsaklart12
Shopping idag igen på rusta. Är så förvånad att hon inte skriver ner vad hon behöver och handlar allt på en gång??? Känner ingen vuxen person som fyller sina dagar med shopping på samma sätt som hon.
Helt galet men inte förvånad. Behöver de verkligen MER krimskrams?

Varför inte spara till den där nya soffan? Eller spara till riktigt hus i Malmö? Lars körkort? Vad som helst förutom mer krimskrams....
Citera
2025-10-11, 19:50
Medlem
Och lyktorna va inte ens fina!! Inte ens i ett barnrum!! Ser ut att tillhöra på en cirkus.
Eller en temafest…
Citera
2025-10-11, 20:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FruKrokodil
Hahah, trodde för en sekund att det var min syn det var fel på när andra tyckte det såg helt normalt ut 😂
Skönt att man inte är ensam! Hon skulle kunna använda en ljusare ton för att det skulle passa bättre
Citera
2025-10-11, 20:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Biggan88
Jag hoppas hon fortsätter att inte visa henne. Många influensers och andra också iof, visar mycket av sina barn, jag tycker inte det är okej. Det är kanske inte så kul när barnet är stor nog och skaffar egna sociala medier, och så upptäcka hur mycket det finns på nätet om mig.
Fortsätter? Uppenbarligen visar hon ju henne. Och särskilt i samarbeten ska flickan behöva jobba. Ja det är vidrigt.
Citera
2025-10-11, 20:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mindiz
Skönt att man inte är ensam! Hon skulle kunna använda en ljusare ton för att det skulle passa bättre
Ja! Den är alldeles för orange/ varm.
Citera
2025-10-11, 20:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mindiz
Hon är ju för helvete helt orange i ansiktet 😆

Ja, hur kan man inte se sånt??? Brunorange fejs....
Citera
2025-10-11, 20:38
Medlem
FruKrokodils avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Channy
Ja, hur kan man inte se sånt??? Brunorange fejs....

Det är ju iof lite av Hanna Theorins signum, att se ut som Trump i ansiktet under vintertid. Som när man själv misslyckades med BUS som tonåring.
Citera
2025-10-11, 21:09
Medlem
FruKrokodils avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Biggan88
Usch va elakt! Varför skulle hon ha det som signum!

Det är väl inte elakt, Hanna har många år bakom sig med orange ansikte och missbruk av solpuder, särskilt under vintertid. Det är ett konstaterande.
Hon tycker uppenbarligen att det är snyggt, annars skulle hon inte sminka sig så.
Citera
2025-10-11, 22:40
Medlem
Borde det inte vara dags att reklama vinterkläder snart? Ser inte ut att bli nån nordbjörn och Kuling i år.
Citera
2025-10-11, 23:48
Medlem
FruKrokodils avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Frunilillabyn
Borde det inte vara dags att reklama vinterkläder snart? Ser inte ut att bli nån nordbjörn och Kuling i år.

Hmm.. kan ju vara efter fadäsen förra året då hon gjorde reklam för alla samtidigt.
Alla var lika fantastiska och det enda kläderna Lars behövde, its all about the money 💰.
Företagen fick ju gå ut och pudla och skriva att "allt var ett beklagligt missförstånd för så här ska det inte gå till i ett samarbete".
Citera
2025-10-12, 01:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Abrakadabra77
Vill hon sminka sig så då är det fine för mig. För övrigt tyckte jag inte att det var vidrigt med smink på jackan som lätt tas bort med vatten. Det ser konstigt ut men inte vidrigt. Man kan skriva Turkiet på ett mognare sätt än med denna fjortis-stilen.
Hanna får sminka sig hur fasen hon vill, precis som att andra får tycka att det ser för jävligt ut 🤷
Citera
2025-10-12, 02:22
Medlem
FruKrokodils avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fucktskada
Hanna får sminka sig hur fasen hon vill, precis som att andra får tycka att det ser för jävligt ut 🤷

Precis, Hanna älskar solpuder och billig BUS på ansiktet och det får hon fortsätta att göra (hennes signum som sagt).
Det blir enbart negativt laddat så fort någon vit riddare kommer in och gråter för att någon har kommenterat detta, innan var det bara ett konstaterande.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in