2025-05-24, 17:17
Medlem
motyls avatar
Hanna, du ska inte använda färgen medium 🤦
Citera
2025-05-24, 17:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Anso22
Hon passade verkligen i den, även om jag tycker det är finare med en sommarklänning på ett sommar bröllop, den är mer en gala- klänning. Men ja, hon var jättefin i den!
Tycker också att hon var väldigt fin i den men det beror lite på vilken klädkod det är på bröllopet om den passar till det. Den ser som sagt mer ut som en galaklänning eller balklänning. Om det står frack på inbjudan så passar den absolut men mycket tveksamt att HT blivit inbjuden till ett bröllop med frack som klädkod. Jag skulle inte känna mig bekväm med att vara för uppklädd, det är ju ändå brudparet som ska glänsa!
Citera
2025-05-24, 18:40
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av A.D.
När följarna sviker - syskonförsök, bilder på Liam eller Lars och graven. Garanterat engagemang från följarna med massa hjärtan…så genomskinligt!!
Men nu när hon skrev "sista chansen" för syskon, hur ska hennes konto överleva?
Citera
2025-05-24, 18:55
Medlem
FruKrokodils avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tangerinescience
Men nu när hon skrev "sista chansen" för syskon, hur ska hennes konto överleva?

Hon får köpa fler följare helt enkelt.
Citera
2025-05-24, 19:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MissDolphin
Tycker också att hon var väldigt fin i den men det beror lite på vilken klädkod det är på bröllopet om den passar till det. Den ser som sagt mer ut som en galaklänning eller balklänning. Om det står frack på inbjudan så passar den absolut men mycket tveksamt att HT blivit inbjuden till ett bröllop med frack som klädkod. Jag skulle inte känna mig bekväm med att vara för uppklädd, det är ju ändå brudparet som ska glänsa!

Jag undrade också om hade koll på det. Det brukar ofta vara kavaj eller sommarfin på bröllop och då ska man ju inte ha hellång.
Citera
2025-05-24, 19:14
Medlem
Citat:

Ja vore intressant att få veta dresscode och vad Kevin ska ha på sig!
Citera
2025-05-24, 19:38
Medlem
Citat:
Varför tveksamt? Trodde aldrig jag skulle bli bjuden på frackbröllop men har en kusin som hade sådant bröllop 😊
Citera
2025-05-24, 19:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Frunilillabyn
Jag undrade också om hade koll på det. Det brukar ofta vara kavaj eller sommarfin på bröllop och då ska man ju inte ha hellång.
Hellång kan man väl alltid ha oavsett, det finns ju strandklänningar och enkla trikåklänningar som är hellånga men den här klänningen var ju knappast inom den kategorin!
Citera
2025-05-24, 19:55
Medlem
Citat:
Hellång kan man väl alltid ha oavsett, det finns ju strandklänningar och enkla trikåklänningar som är hellånga men den här klänningen var ju knappast inom den kategorin!

"Reglerna" har kanske luckrats upp nuförtiden men så har Magdalena Ribbing lärt mig 😆
Citera
2025-05-24, 21:00
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Backflashlash
Ja vore intressant att få veta dresscode och vad Kevin ska ha på sig!
Slitna jeansshorts med snusmärke och tshirt från Jack n Jones såklart!
Citera
2025-05-24, 21:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av motyl
Hanna, du ska inte använda färgen medium 🤦
nej, det ska hon verkligen inte! när hon har den plus blaffar på isadoras bronzer... nej men herregud vad det ser ut. att hon inte ser det? på bilder åtminstone?
Citera
2025-05-25, 00:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Frunilillabyn
Är det eftermiddagsbröllop kan man ha långklänning om man tittar på traditionerna.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in