2025-10-12, 08:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FruKrokodil
Hmm.. kan ju vara efter fadäsen förra året då hon gjorde reklam för alla samtidigt.
Alla var lika fantastiska och det enda kläderna Lars behövde, its all about the money 💰.
Företagen fick ju gå ut och pudla och skriva att "allt var ett beklagligt missförstånd för så här ska det inte gå till i ett samarbete".

Precis vad jag syftade på. Jag är väldigt glad om företagen markerar att detta inte är ok beteende.
Citera
2025-10-12, 08:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Frunilillabyn
Precis vad jag syftade på. Jag är väldigt glad om företagen markerar att detta inte är ok beteende.
Förstår hon inte själv att det blir konstigt att göra reklam för två konkurrerande företag så tätt inpå? Det är ju basic logik ..

Om hon ska sälja reklam bör hon vara konsekvent och ex använda den där tvätttabletten, serumet som var så wow, hello fresh, knatteplock, jeans(!!), björn borg tights/träningskläder etc etc men hon tror typ att följarna är efterblivna
Citera
2025-10-12, 08:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av dinpappasmamma
Förstår hon inte själv att det blir konstigt att göra reklam för två konkurrerande företag så tätt inpå? Det är ju basic logik ..

Om hon ska sälja reklam bör hon vara konsekvent och ex använda den där tvätttabletten, serumet som var så wow, hello fresh, knatteplock, jeans(!!), björn borg tights/träningskläder etc etc men hon tror typ att följarna är efterblivna

Jag tror inte hon reflekterar över det, det är väl bara att pengarna ska in. Jag tror inte hon har råd att vara kräsen och välja samarbeten, så stor är hon inte. Men just med ytterkläderna var det verkligen veckorna efter varandra vilket gjorde det väldigt skumt vilka man ska välja egentligen. Hon använder ju bara sini också men när hon tar bilder däremellan så ser man Ajax flaskan. Det är liksom inte trovärdigt. Men hon bryr sig inte om det så hon kommer ju inte överleva länge. Men när företagen reagerar då blir jag glad faktiskt för det visar ju att de är seriösa åtminstone. Det har ju inte blivit mer knatteplock heller.
Citera
2025-10-12, 08:55
Medlem
Citat:
Jag tror inte hon reflekterar över det, det är väl bara att pengarna ska in. Jag tror inte hon har råd att vara kräsen och välja samarbeten, så stor är hon inte. Men just med ytterkläderna var det verkligen veckorna efter varandra vilket gjorde det väldigt skumt vilka man ska välja egentligen. Hon använder ju bara sini också men när hon tar bilder däremellan så ser man Ajax flaskan. Det är liksom inte trovärdigt. Men hon bryr sig inte om det så hon kommer ju inte överleva länge. Men när företagen reagerar då blir jag glad faktiskt för det visar ju att de är seriösa åtminstone. Det har ju inte blivit mer knatteplock heller.
Jag håller med dig, men fascineras över hur korkad en person kan vara. Jisses. Hon borde planera bättre med hjälp av sin almanacka
Citera
2025-10-12, 09:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av dinpappasmamma
Jag håller med dig, men fascineras över hur korkad en person kan vara. Jisses. Hon borde planera bättre med hjälp av sin almanacka
Vore spännande att få se vad det står i den!

Det tanke på att den åker fram så fort hon ska ”jobba” så borde ju den där tävlingen vara överstruken för länge sen
Citera
2025-10-12, 09:56
Medlem
Bobhallonsafts avatar
Den där senaste rekvisitan som skulle vara med i ett filmat jobb - var det "födelsedagsdekorationerna" vid dockskåpet?
Citera
2025-10-12, 10:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FruKrokodil
Hmm.. kan ju vara efter fadäsen förra året då hon gjorde reklam för alla samtidigt.
Alla var lika fantastiska och det enda kläderna Lars behövde, its all about the money 💰.
Företagen fick ju gå ut och pudla och skriva att "allt var ett beklagligt missförstånd för så här ska det inte gå till i ett samarbete".
I samband med dessa samarbeten så köpte hon ytterkläder på Lidl till Lars. Undrar om Lars han använda allt innan det blev för litet?
Citera
2025-10-12, 10:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bobhallonsaft
Den där senaste rekvisitan som skulle vara med i ett filmat jobb - var det "födelsedagsdekorationerna" vid dockskåpet?

Det tror jag inte, hon visade inköp tidigare från Dollarstore med ballongerna och så. Det skulle vara om hon åkte och köpte serpentiner. Herregud.. hur orkar man ens köra iväg så mycket, blir trött av bara tanken att ränna så mycket i affären 😆
Citera
2025-10-12, 10:09
Medlem
Ååå så va de affären igen!!
Citera
2025-10-12, 10:15
Medlem
Bobhallonsafts avatar
Citat:
Det tror jag inte, hon visade inköp tidigare från Dollarstore med ballongerna och så. Det skulle vara om hon åkte och köpte serpentiner. Herregud.. hur orkar man ens köra iväg så mycket, blir trött av bara tanken att ränna så mycket i affären 😆
Bra om det är så!! Blev lite ledsen över tanken på att dom grejerna köptes för jobb istället för till Lars.

Hon handlar hela tiden, till och med nu på morgonen. Det blir nog totalt minst 6 dagar/gånger den här veckan?
Citera
2025-10-12, 11:33
Medlem
Kan inte förstå hur människor blir förvånade över hennes shopping, antingen handlar det om tröstshoppande eller shoppingberoende, vanligtvis shoppar de flesta max några gånger I veckan och i affärer som ligger nära varandra, inte tror jag att många shoppar 4-6 gånger I veckan. Hon måste få någon sorts belöning eller lycka av att shoppa ofta, bara hon vet exakt varför.
Citera
2025-10-12, 11:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Oganisation123
Ååå så va de affären igen!!
Sockret till frukosten kanske var slut
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto