2025-10-11, 14:00
Medlem
Bobhallonsafts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MissDolphin
Hennes ursäkt då var att det var just det dom behövde handla just den dagen för att dom skulle få gäster. Hon tyckte att det hade varit konstigt om hon skulle låtsas gå runt och köpa saker hon inte ändå inte skulle köpa just den dagen. 🤪
Just ja 😂 Influera till att handla så man fick mycket för pengarna... *not* 🥳
Citera
2025-10-11, 14:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bobhallonsaft
Kommer inte ihåg men tror hon tog bort videon (minns inte om det var ett samarbete) rätt snabbt då kritiken var stor.

Det har väl för Anyfin - samla dina lån!
Citera
2025-10-11, 14:55
Medlem
Bobhallonsafts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av A.D.
Det har väl för Anyfin - samla dina lån!
Mycket möjligt. Oavsett var det en miss.
Citera
2025-10-11, 16:24
Medlem
Oj vad mörkt hennes smink är, det ju inte klokt ut!
Citera
2025-10-11, 16:49
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av mindiz

Jag tycker det passar till hennes bruna ögon? Men jag kan inte mycket om smink.
Citera
2025-10-11, 18:48
Medlem
Citat:

Ser ut som en orange kaka i ansiktet. Inte undra på att jackan var fläckig längst hela kragen
Citera
2025-10-11, 18:57
Medlem
FruKrokodils avatar
Citat:
Hon är ju för helvete helt orange i ansiktet 😆

Hahah, trodde för en sekund att det var min syn det var fel på när andra tyckte det såg helt normalt ut 😂
Citera
2025-10-11, 19:09
Medlem
Jag frågade Hanna om hon tycker det är okej att använda Lars i samarbete när hon sagt att hon inte ska visas på some längre. Inget svar. Men heller ingen block 😮
Citera
2025-10-11, 19:10
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Krangs
Ja de flesta av oss har ju faktiskt det. Hanna har leagt hemma i soffan under täcket och tittat Hanna Montana och moffat i sig chips och godis och gjort orgasm-miner. Medan K har kämpat arslet av sig för att få det att gå runt. Nu när hon äntligen kan dra sitt strå till stacken så gör hon verkligen bare minimum. För hon har ingen yrkesstolthet. Hon vet nog inte ens vad det betyder. En annan skulle skämmas, men det är inte H kapabel till när det gäller sitt jobb

Med den där årsinkomstem så verkar det ju inte behövas så mycket mer. Håller med om yrkesstolthet, den är väldigt viktig för mig också, och för de flesta människor tror jag. Frågan är väl vem man vill göra stolt, sig själv, chefen, kollegor? Kanske främst sig själv så man känner sig nöjd med det man gör och det gör kanske H också?
Citera
2025-10-11, 19:12
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Krangs
Jag frågade Hanna om hon tycker det är okej att använda Lars i samarbete när hon sagt att hon inte ska visas på some längre. Inget svar. Men heller ingen block 😮

Jag hoppas hon fortsätter att inte visa henne. Många influensers och andra också iof, visar mycket av sina barn, jag tycker inte det är okej. Det är kanske inte så kul när barnet är stor nog och skaffar egna sociala medier, och så upptäcka hur mycket det finns på nätet om mig.
Citera
2025-10-11, 19:24
Medlem
Shopping idag igen på rusta. Är så förvånad att hon inte skriver ner vad hon behöver och handlar allt på en gång??? Känner ingen vuxen person som fyller sina dagar med shopping på samma sätt som hon.
Citera
2025-10-11, 19:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Biggan88
Nej inte så ofta, men så pass att det är ett diskussionsforum vet jag. Däremot trodde jag att tankar och åsikter är fria i ett diskussionsforum.

Självklart är tankar och åsikter fria. Det är ju det som är grejen?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in