2025-10-01, 19:34
Medlem
Minkybabys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av trottwell
Östermalmshallen

Självklart blir det så, med väl synliga prislappar från bland annat Lisa Elmqvist i Östermalms Saluhall och matlåda från Opera Källaren.

När Anna Book har läst detta inlägg kommer hon att upplysa Roberto om att han skall verkställa detta.

Prisnivån hos de ovan nämnda framgår av länkarna nedan.

https://www.lisaelmqvist.se/

https://operakallaren.se/
Ne inte operakällaren väl? Remember goohgate 😬
https://blogg.ng.se/tramsfrans/2016/05/goohgate
Citera
2025-10-02, 01:53
Medlem
WaltzingMatildas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TPL
Som svar till en följare som skrev "Men du hade väl fina läppar före ingreppet eller....????"

"Har ju inte gjort detta för att jag hade fula läppar 👄 Har gjort det för att framhäva dem mer & slippa måla läppkonturen 20 ggr på en dag 🤭 NU kommer jag bara behöva läppglans, sen är jag klar ✅ Jag vet att min mun & läpparna är vackra - men detta ville jag göra 🥰 "

"Sen måste jag vara tydlig här med att det här är INGET ingrepp. Det är en tatuering, en läpplinjetatuering som jag gjort för att inte behöva måla & fylla på med läpppenna 20 ggr per dag. Nu är det som sagt var nog med läppglans snart lösning för MIG efter flera års noga övervägande. Men ett ingrepp är det inte ☺️ "

Behöver kvinnor måla läppkonturen 20 gånger per dag? 😳
Stackars Anna. Och Klimakteriet på det.

https://cdn.storynavigation.com/?aHR...9zaWQ9N2E5ZjRi

https://cdn.storynavigation.com/?aHR...9zaWQ9N2E5ZjRi

Nej självklart inte, en tatuering i estetiskt syfte är inget ingrepp, givetvis inte, lika lite som det är normalt att måla läppkonturen 20 ggr om dagen

Undrar varför hon gjorde det om hon tycker att hennes mun är så underbart vacker? Däremot ser hon ut att behöva ett hakinplantat, tycker jag. Slanta, Jobejto.
Citera
2025-10-02, 18:34
Medlem
Jag tittar då och då in på sonens Instagram.
Vet någon vad som försiggår där och kan förklara. Vet Anna om hur han poserar?
Kan någon förklara vad han försörjer sig på.
Eller är det Anna som sponsrar alla dyrbara kläder?
Citera
2025-10-02, 20:46
Medlem
MongoHasses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Guadeloupe-Jenny
Jag tittar då och då in på sonens Instagram.
Vet någon vad som försiggår där och kan förklara. Vet Anna om hur han poserar?
Kan någon förklara vad han försörjer sig på.
Eller är det Anna som sponsrar alla dyrbara kläder?

Hur poserar han? Han har tack och lov kläderna på sig när han poserar, förstår jag...
Det är säkert billiga strandkopior från Spanien.
Citera
2025-10-04, 13:49
Medlem
osnutens avatar
Hoppas Anna och My snart inser att de inte kan överleva utan varandra. Innan de båda går under!
I deras liv på egen hand händer inte mycket. Följarna gäspar och går vidare.
När de var vänner skapade de en unik dynamik, som var svår att slita blicken från
Senast redigerad av osnuten 2025-10-04 kl. 13:51.
Citera
2025-10-05, 16:36
Medlem
ElimGaraks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av osnuten
Hoppas Anna och My snart inser att de inte kan överleva utan varandra. Innan de båda går under!
I deras liv på egen hand händer inte mycket. Följarna gäspar och går vidare.
När de var vänner skapade de en unik dynamik, som var svår att slita blicken från

Det hoppas jag också!

Jag saknar också dynamiken och personkemin mellan dessa båda favoriter även om de båda hjältarna är underhållande ändå i sina respektive serier.
Citera
2025-10-05, 19:47
Medlem
Rikskrim08s avatar
Vad jobbar Anna Book med, hur försörjer hon sig?
Citera
2025-10-05, 19:53
Medlem
Hellesylts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rikskrim08

Jag har läst hon är populär runt omkring i landet med låten ABC. Vet inte om det är sant. Folk hittar på så mycket nu för tiden. Det sägs även att hon ska vara med i melodifestivalen med en egen låt. Vi får se om det är sant.
Citera
2025-10-05, 20:22
Medlem
Geburhas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hellesylt
Jag har läst hon är populär runt omkring i landet med låten ABC. Vet inte om det är sant. Folk hittar på så mycket nu för tiden. Det sägs även att hon ska vara med i melodifestivalen med en egen låt. Vi får se om det är sant.

SVT gick ju ut med några artister men såg inte hennes namn någonstans. Det visar sig vad som är sant eller inte. Att ABC fortfarande är en hit är dock fantasi. Hon arbetar väl inte alls vad jag förstått det som.
Citera
2025-10-06, 09:21
Medlem
DoktorNos avatar
Citat:
Sporadiska inhopp i "kändissammanhang" här och var, då och då. Hon står dock långt ner på kändislistorna, typ "före detta b-kändis", så "jobb"-tillfällena är få och väldigt sällan.

Det är emellertid inget som kan betraktas som arbete eller försörjning. Anna lever på sin mans inkomst och hans arv efter hennes svärfar.
Citera
2025-10-06, 14:26
Medlem
osnutens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DoktorNo
Sporadiska inhopp i "kändissammanhang" här och var, då och då. Hon står dock långt ner på kändislistorna, typ "före detta b-kändis", så "jobb"-tillfällena är få och väldigt sällan.

Det är emellertid inget som kan betraktas som arbete eller försörjning. Anna lever på sin mans inkomst och hans arv efter hennes svärfar.

Har Anna blivit sviken ännu en gång, eller är hon bara långsint?
Hon orkade tydligen inte åka till kyrkan igår, för att förlåta andras synder.
Istället en hel drös syrliga citat på IG:
https://postimg.cc/gallery/wxJMGdm

Nej, nej, kära barn. Stör inte Mamma just nu! Hon är upptagen med att posta sina böner på IG 🙏 ❤️
Senast redigerad av osnuten 2025-10-06 kl. 14:49.
Citera
2025-10-06, 14:46
Medlem
Gojiiras avatar
Citat:
Hon sitter hemma och är en parasit som lever på sin man.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in