Citat:
Ursprungligen postat av
Ktbocken
För ett år sedan försökte detta skämtet inom olika kristna församlingar att lansera sig, producera skivor och hålla konserter. Bl.a. i församlingen jag tillhör. Fiasko lindrigt sagt.
Filadelfia, Svenska kyrkan och Arlanda, Hillsong, har media-fnasket försökt manipulera sig in.
Kalla sig kristen och tro att JESUS var uteliggare, tiggare och accepterade stölder, droger som liknande trams är hon i ett nötskal.
När till och med lärare frågar inför hela klassen om hon driver med dem angående hennes kunskaper i ämnet. Samt läraren inom musik fick nästan psykbryt när detta fiasko visade sina
" talanger som blivande artist inom musik".
Någon som tvivlar? Fråga efter hennes skolbetyg.Vem har fnaskat så bra i media genom hennes totalt katastrofala talanger.
Egentligen struntar jag i henne. Fast när hon förminskar och försvarar att barnen begår stölder mot äldre, drogar, stjäl, knarkar helt öppet genom youtube och kör bil drogpåverkade, borde denne took-book konfronteras. Fråga rakt ut om vad hon anser sig vara bra förälder?
Liksom varför tarmproblem och övriga konsekvenser uppstod efter Biggest losers? Samt hur det känns att deltaga i detta programmet och vara fluddrig av bl.a. Ritalina och övriga tjack-preparat? Varför hon inte känner dåligt samvete kring det?
Sedan tro sig bli " nya Knutby" och Runar Söndergaard" exemplar och nå framgång säger väl allt över hur verklighetsfrämmande denne galning är? En femåring intellektuellt med sina fantasirika drömmar och vara femtioårig trebarnsmamma som inbillar sig vara perfekt sångerska, artist och älskadav omgivningen.
Dags att vakna, Anna Took-Book och friskna till genom lobotomi ? Sedan packa underkläder i samhall?
Nu tar du väl i så det dånar om det, har du missat att Anna har blivit troende?
Vilket samfund är just nu osäkert men att hon har haft en andlig upplevelse är helt klart.
Jag hoppas hon kan starta en egen avdelning i Sigtuna och predika herrens lov med sång som får folk att låtsas som ett Jesus talar via henne, nä jag tror inte på det själv.
Men man får inte glömma bort att hon är en av 70:talets mest omskrivna artister.
Jag hoppas att Anna:s möte med religion gör henna till en bättre människa.