Hade varit intressant att veta varför så många av deras till en början gemensamma vänner från LI verkar hålla A om ryggen. Kommer också ihåg när allt det här drog igång, och Emil från LI spydde galla på N i varenda live han hade i princip för att nu ändå verkar vara på hyfsat okej fot med N? Det känns som att det ligger så otroligt mycket under ytan (klamydian, polisanmälningen), vilket nog är anledningen till att tråden fått så stort engagemang.
Men sammanfattningsvis är båda två rejält lågbegåvade, som någon så fint skrev tidigare i tråden. Med tanke på det så är det inte direkt konstigt att utfallet blev som det blev, det märktes ju redan i LI. Fick känslan redan då att vi bevittnade en bilolycka i slowmotion, men att det skulle spåra ur såhär mycket hade jag däremot aldrig kunnat föreställa mig.
Jag hoppas innerligt att båda två nu kan lägga allt detta bakom sig nu och börja om på ny kula, främst för C:s skull såklart, men även för dem själva.
Tips och lärdom utifrån allt det här är väl att inte skaffa barn med någon man känt i en kvart i guess