Citat:
Ursprungligen postat av
Millan75
Jaha då var friden slut här i tråden 😒
Har varit extremt skönt då vi har kunnat pratat fritt om olika saker som rör N utan att behöva bli påhoppad el i frågasatt vad som skrivs .
Vet inte om man ska skratta eller gråta om älendet !
Personen/ erna tycks ha glömt bort att N i början dela precis allt och spydde så mkt gala på Andreas 100% om dagen i nästan 1 års tid för att sen gå över och dela något 2-3 ggr i v och håller på än snart 2 1/2 år senare.
Satt och kollade tillbaka för att se om jag hade fel ang besöksförbudet vilket jag ej hade det är Ns egna ord .
Alltså har denna människa ljugit igen är jag förvånad knappast .
Detta är postat den 10 sep -23
Detta skrev A : Hejsan ! Jag skulle verkligen behöva er hjälp . Jag söker boende omgående i Stockholm. Minst en tvåa Bromma ,Solna, summan. Öppen för det mesta .
Detta skrev Nicci : kan du aldrig lämna mig i fred? Varför ska du flytta ditt jag bor , är det för att jävlas ??? Finner ingen annan utväg än att anmäla dej för stalking .
A: Men snälla Nicci vad har jag gjort för att du ska hata mig så mkt ? Och hur kan du anklaga mig för detta .
Det ända jag vill är att bo nära vår dotter inget annat !
N: Du ville inte ha henne så sluta ljug . Kommer anmäla dej om du inte slutar !
Vilket hon oxå gjorde för stalking och fick till ett besöksförbud och anklagar sen A för att inte har hört av sig .
Denna tjej / kvinna lever för sina lögner
Helt enig med dig!
Förstår att du tycker det är tröttsamt att hela tiden bli anklagad för än det ena än det andra.
Jag har också läst det N skrev till A som du skriver ovan. Helt galet att inte fler reagerat på hur hon hotar honom för att vilja bo nära sin ofödda dotter då.
Han kanske sa dumma saker till en början MEN han sa också att han ångrade sig.
Men enligt "den inte långsinta Nicci🙄 " så bråkar inte hon och förlåter. Tydligen inte!!! J likadant spelar något helgon, varför är hon långsur på A, jo för han ville inte bocka, buga och dansa efter hennes pipa, han såg igenom dem. Eftersom han inte ville det då passade han inte in i J:s manipulativa narrativ.
Intressant att de "tvinga" A till ekerö för att senare slänga ut honom. Han hade inte tillräckligt med pengar för J:s smak men det har VHL s honom kunde de inte manipulera lika lätt efyersom då gade han förlorat pengar som de är så kåta på(tänkt på det att de försöker tvinga på sitt sektnamn på några? Några går på det och några smarta nog att inte göra det).
Skulle kunna skriva så mycket mer men tar det imorgon. Ville bara säga att jag läst det du skriver och massa mer som precis som du, inget hittepå utan N:s alldeles egna ord!!!!
Tröttsamt med denna förljugna duo N🤥&🤥J inga filter i hela världen kan ta bort era lögner.
Min fokus går just nu till att A får ta dna-test (även om C skulle vara hans vilket jag hoppas
för hennes skull🙏🙏🙏få in lite normalitet i sitt liv och kärlek utan massa prestation)
Min fokus 1111-2222-777-888-999
att A får träffa C om hon är hans barn🙏🙏🙏
& nu 21:21😉