2025-09-28, 22:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bjorndenratte
Det är fan en skandal att du tillåts förstöra tråden med sånt här helt uppenbart trams och off-topic.
Varenda ett av dina inlägg är uttalade fantasier där du bygger en höna av en fjäder rent hypotetiskt och försöker skapa trädsanningar av det sen.

Det vi vet är att Måns är sjukligt svartsjuk, det är ju han som sagt att trots att öppna förhållanden vore det bästa så överkåt som han är, så klarar han inte det för hans kvinna får inte vara med nån annan.
Men han klarar av att ljuga och gå bakom ryggen på löpande band.
Äcklas av honom och Christoffer Wollter, heja Ciara som inte är en sån jävla pick me dörrmatta som Julia Dufvenius.

Man är i n t e sjukligt svartsjuk om man inte klarar av att hans fru är med någon annan, det hör till folkvett. Däremot är man svartsjuk om man påstår offentligt att sin man är notoriskt otrogen men inte har ett enda bevis.
Citera
2025-09-28, 23:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fårfällen
Igen och igen och igen. Vi är olika individer här, du får adressera mig utifrån det jag skriver. Och då får du precisera.

1. Öh. Hur påverkar mina ev. insikter Måns terapi? Relationerna fungerar inte för han är otrogen. Han går i terapi för att adressera detta ( och troligen ångest efter vissa andra uttalanden att han inte vill var ensam för att slippa tänka osv). Då invänder du att han inte gick i terapi bla för bekräftelsebehov, trots att han säger detta i artiklar och podd. Det var det vi diskuterade.

2. Hon har väl inga juridiska rättigheter att undanhålla barnen. Då skulle han aldrig låta henne stoppa honom om han ville träffa barnen. Måns är ju viljestark!!!! Eller hur? !!!!! Hon uttalade också tydligt att han fick träffa barnen. Måns springer ju till pressen för snyfthistorier så vi hade garanterat fått höra om han inte fått träffa barnen. Skribenter nära familjen i England , skrev i tråden att han inte ens ringde barnen i somras. Att det gick veckor. Allt Detta talar FÖR att han fick träffa barnen, om han hade prioriterat det.

3. Igen. Viljestyrka är toppen, BEROENDE ( pun unintentional) på vart du riktar den. Det är inte ett automatiskt formeln viljestark=Drogfri som du vill låta påskina i ditt tidigare inlägg.

4. Jaså. Du får nog utgå från mig när du adresserar mig.

Ingen här verkar just nu veta om Måns tar droger, men festande i sommar som rapporterats, är inget gott tecken. I seriös rehab ingår inte festande. Och seriös rehab behövs för tillfrisknande.

Hoppar in för jag måste säga
2. Att Måns inte ringt måste bero på att han inte vill se eller prata med Ciara. Hon har kommit med falska anklagelser offentligt i tv och sociala medier. Sitter skrattandes för uppmärksamhet och målar upp en felaktig bild av honom som hatare tar fasta på.
Konstigt om de inte hörs, menar du allvar???
Citera
2025-09-28, 23:24
Medlem
Kloroformtrasans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Asdfghjkl-12345
2. Att Måns inte ringt måste bero på att han inte vill se eller prata med Ciara. Hon har kommit med falska anklagelser offentligt i tv och sociala medier. Sitter skrattandes för uppmärksamhet och målar upp en felaktig bild av honom som hatare tar fasta på.

Löjligt egensinnigt att låta idioten i sitt eget huvud gå före barnen.
Citera
2025-09-29, 05:13
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Lazydell
Så märklig fråga. Vill du veta våningsplan, antal meter till "faran" eller vad exakt?
De var ju uppenbarligen i närheten iom att de bodde i Staffanstorp. Tänker du att någon här har övervakning på dem och deras exakta skoltider, eller vad? 🤔
Hur vet du att de ens fanns i Staffanstorp. MånsPetters föräldrar bor väl i Lund? Det är du som pratar om faror så du borde veta ganska exakt var de befann sig i förhållande till MånsPetter och hans kokain.
Citera
2025-09-29, 05:20
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av sheannax
Det var helt klart. Du gör dig ganska löjlig med ditt ständiga undvikande. Och ärligt talat är det uppenbart att du har någon personlig agenda för att försvara Ciara, men ditt beteende här gör inte direkt att hon framstår i ett bra ljus...

Och så finns det ju två andra punkter som du inte vill svara på i det avseendet.

Men så är det ju, sådana stora lögnkonstruktioner som Ciara uppenbarligen har byggt upp med hjälp av sina vänner blir så småningom genomskådade, börjar brista och faller samman.

Måns kanske har begått några misstag, och det har han också erkänt. Men ju närmare man tittar på situationen, desto tydligare blir det att även Ciara har bidragit med en avgörande del av historien och medvetet utnyttjat den. Och för det var uppenbarligen alla medel tillåtna.
Vad menar du med att jag har en ”personlig agenda”?

Att du beroende på kontext ändrar dig om kokainets vara eller inte vara sänker din trovärdighet och bidrar knappast till att allmänhetens bild av MånsPetter ändras åt något håll. Han förvarade kokain i sin tennisväska. Det är bevis för att det inte bara hängde ihop med hans ”utekvällar”.
Citera
2025-09-29, 05:20
Medlem
MrsEjPKs avatar
Citat:

Precis.
Skulle inte varken svara eller ringa heller om jag var han .
Ciara kan ju hitta på att han hotat henne och sen gå till pressen eller be Läckberg ljuga till pressen .

Och till alla i tråden som hatar på Måns : Måns har varit otrogen och tagit kokain .

Ni beter er som att han mördat någon !
Som att han är första mannen eller kvinnan att ta kokain och vara otrogen .Eller första kändisen att göra det för den delen.

Det är för fan skrattretande !

Vet inte vem som sårat er som extremhatar i tråden men ta ut det på er ex partner .

Hela hatgrejen har gått alldeles för långt .Så enormt överdrivet !!
Citera
2025-09-29, 05:25
Avstängd
Citat:
Man är i n t e sjukligt svartsjuk om man inte klarar av att hans fru är med någon annan, det hör till folkvett. Däremot är man svartsjuk om man påstår offentligt att sin man är notoriskt otrogen men inte har ett enda bevis.

Det verkar som att dina gränser angående otrohet är ganska flytande beroende på vem som varit otrogen. Lite genusbias på den kanske?
….eller är det bara MånsPetter som ska få ha frikort?
Citat:
Tänk om alla otrogna skulle räcka upp en hand. Det är inte brottsligt. Missbruk i någon form är jag emot såväl alkohol som droger. Barnen borde i lugn och ro fått avsluta skolgången det i Sverige är lag på.
Citera
2025-09-29, 06:01
Avstängd
Citat:
Kan han inte ringa och prata med barnen även om han inte vill prata med Ciara? Annars verkar det ju som att han straffar barnen för det som hänt?

Enligt pressmeddelandet som han skickade ut i maj så ställde han in sin sommarturné för att i stället prioritera sina barn. Då är det väl jättekonstigt om han inte ens ringer och pratar med dem. Det framstår som att han hela tiden använder barnen som någon sorts alibi både för att undvika media och som något att skylla på när han måste fatta obekväma beslut.

Varför kunde han inte tala om den verkliga anledningen till att han ställde in sin turné, i stället för att påstå att han gjorde det för barnens skull?

Han väljer hela tiden den enklaste utvägen som gör att han inte själv behöver stå till svars för något.
Citera
2025-09-29, 07:23
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av MrsEjPK
Precis.
Skulle inte varken svara eller ringa heller om jag var han .
Ciara kan ju hitta på att han hotat henne och sen gå till pressen eller be Läckberg ljuga till pressen .

Och till alla i tråden som hatar på Måns : Måns har varit otrogen och tagit kokain .

Ni beter er som att han mördat någon !
Som att han är första mannen eller kvinnan att ta kokain och vara otrogen .Eller första kändisen att göra det för den delen.

Det är för fan skrattretande !

Vet inte vem som sårat er som extremhatar i tråden men ta ut det på er ex partner .

Hela hatgrejen har gått alldeles för långt .Så enormt överdrivet !!
MånsPetter får givetvis knarka och knu**a sönder alla sina relationer även framledes.

Men det ger väl inte dig rätten att påstå att Ciara skulle anmäla honom för hot om han ringer och pratar med sina barn. Det om något låter som näthat i mina öron.

Det framstår dessutom som att ni lever på stenåldern och aldrig har hört talas om Skype eller Messenger.
Citera
2025-09-29, 09:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av N.Armstark
Det verkar som att dina gränser angående otrohet är ganska flytande beroende på vem som varit otrogen. Lite genusbias på den kanske?

Du borde gått och lagt dig istället, läs om de båda inläggen så förstår du bättre i eftermiddag.
Likväl som du inte förstår inläggen förstår du inte sammanhang.

Denna historia kring Måns och Ciara är så tydlig men det kräver sin person att se det och det gör inte alla som är lättlurade och naiva.
Citera
2025-09-29, 09:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av N.Armstark

Skulle vara spännande att höra vad du säger om Camilla Läckbergs egna ord om hon varit otrogen
-Det har säkert hänt någon gång under åren.

Du som är så arg på Måns för en eventuell otrohet, hur ställer du dig till Camillas ord??
Citera
2025-09-29, 09:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fårfällen
Igen och igen och igen. Vi är olika individer här, du får adressera mig utifrån det jag skriver. Och då får du precisera.

1. Öh. Hur påverkar mina ev. insikter Måns terapi? Relationerna fungerar inte för han är otrogen. Han går i terapi för att adressera detta ( och troligen ångest efter vissa andra uttalanden att han inte vill var ensam för att slippa tänka osv). Då invänder du att han inte gick i terapi bla för bekräftelsebehov, trots att han säger detta i artiklar och podd. Det var det vi diskuterade.

2. Hon har väl inga juridiska rättigheter att undanhålla barnen. Då skulle han aldrig låta henne stoppa honom om han ville träffa barnen. Måns är ju viljestark!!!! Eller hur? !!!!! Hon uttalade också tydligt att han fick träffa barnen. Måns springer ju till pressen för snyfthistorier så vi hade garanterat fått höra om han inte fått träffa barnen. Skribenter nära familjen i England , skrev i tråden att han inte ens ringde barnen i somras. Att det gick veckor. Allt Detta talar FÖR att han fick träffa barnen, om han hade prioriterat det.

3. Igen. Viljestyrka är toppen, BEROENDE ( pun unintentional) på vart du riktar den. Det är inte ett automatiskt formeln viljestark=Drogfri som du vill låta påskina i ditt tidigare inlägg.

4. Jaså. Du får nog utgå från mig när du adresserar mig.

Ingen här verkar just nu veta om Måns tar droger, men festande i sommar som rapporterats, är inget gott tecken. I seriös rehab ingår inte festande. Och seriös rehab behövs för tillfrisknande.
Hahaha, får jag skratta högt nu? DID kanske? Och angående detta:

1. Du har läst fel. Läs om från början, tack.

2. Vänner till CJ-familjen som helt öppet kritiserar MZ här och förolämpar honom. Deras uttalanden är uppenbarligen inte objektiva och därför inte trovärdiga. Och som också nämndes längre fram i tråden: Hur ska han kunna ringa sina barn utan att först behöva prata med Ciara? De är fortfarande små barn som säkert inte har egna telefoner, så de kan inte ringa eller skicka meddelanden utan att fråga sin mamma först. Och efter det som Ciara har sagt offentligt är det mycket förståeligt att han inte vill prata med HENNE. Dessutom skulle hon förmodligen använda det mot honom, enligt mottot: han ringer hela tiden och förföljer och trakasserar mig. Hon är lömskt, det har hon bevisat mer än en gång. Men tyvärr har hon just nu kontrollen över barnen. Och jag tvivlar starkt på att hon gör det så lätt för honom som hon påstår.

3. Än en gång har du missförstått mig. Men du vill antagligen inte förstå mig...

4. Ja, jag skrattar högt igen... Om och om och om igen.

Det är spännande att ni alla vill tala om för honom vad han ska göra och inte göra. Jag tror knappast att ni har minsta rätt att ge honom råd. Ni har uppenbarligen ingen aning om honom och är främst ute efter att förringa honom. Ja, NI, det inkluderar dig också. Och det finns förresten fler tecken på att han är drogfri än tvärtom, även om ni tusen gånger hävdar motsatsen.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in