Citat:
Ursprungligen postat av
Fårfällen
Igen och igen och igen. Vi är olika individer här, du får adressera mig utifrån det jag skriver. Och då får du precisera.
1. Öh. Hur påverkar mina ev. insikter Måns terapi? Relationerna fungerar inte för han är otrogen. Han går i terapi för att adressera detta ( och troligen ångest efter vissa andra uttalanden att han inte vill var ensam för att slippa tänka osv). Då invänder du att han inte gick i terapi bla för bekräftelsebehov, trots att han säger detta i artiklar och podd. Det var det vi diskuterade.
2. Hon har väl inga juridiska rättigheter att undanhålla barnen. Då skulle han aldrig låta henne stoppa honom om han ville träffa barnen. Måns är ju viljestark!!!! Eller hur? !!!!! Hon uttalade också tydligt att han fick träffa barnen. Måns springer ju till pressen för snyfthistorier så vi hade garanterat fått höra om han inte fått träffa barnen. Skribenter nära familjen i England , skrev i tråden att han inte ens ringde barnen i somras. Att det gick veckor. Allt Detta talar FÖR att han fick träffa barnen, om han hade prioriterat det.
3. Igen. Viljestyrka är toppen, BEROENDE ( pun unintentional) på vart du riktar den. Det är inte ett automatiskt formeln viljestark=Drogfri som du vill låta påskina i ditt tidigare inlägg.
4. Jaså. Du får nog utgå från mig när du adresserar mig.
Ingen här verkar just nu veta om Måns tar droger, men festande i sommar som rapporterats, är inget gott tecken. I seriös rehab ingår inte festande. Och seriös rehab behövs för tillfrisknande.
Hahaha, får jag skratta högt nu? DID kanske? Och angående detta:
1. Du har läst fel. Läs om från början, tack.
2. Vänner till CJ-familjen som helt öppet kritiserar MZ här och förolämpar honom. Deras uttalanden är uppenbarligen inte objektiva och därför inte trovärdiga. Och som också nämndes längre fram i tråden: Hur ska han kunna ringa sina barn utan att först behöva prata med Ciara? De är fortfarande små barn som säkert inte har egna telefoner, så de kan inte ringa eller skicka meddelanden utan att fråga sin mamma först. Och efter det som Ciara har sagt offentligt är det mycket förståeligt att han inte vill prata med HENNE. Dessutom skulle hon förmodligen använda det mot honom, enligt mottot: han ringer hela tiden och förföljer och trakasserar mig. Hon är lömskt, det har hon bevisat mer än en gång. Men tyvärr har hon just nu kontrollen över barnen. Och jag tvivlar starkt på att hon gör det så lätt för honom som hon påstår.
3. Än en gång har du missförstått mig. Men du vill antagligen inte förstå mig...
4. Ja, jag skrattar högt igen... Om och om och om igen.
Det är spännande att ni alla vill tala om för honom vad han ska göra och inte göra. Jag tror knappast att ni har minsta rätt att ge honom råd. Ni har uppenbarligen ingen aning om honom och är främst ute efter att förringa honom. Ja, NI, det inkluderar dig också. Och det finns förresten fler tecken på att han är drogfri än tvärtom, även om ni tusen gånger hävdar motsatsen.