2025-09-28, 11:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Cianneli
Ja, pennorna stod i länken jag delade.
Pennorna stod i länken? Menar du pennorna Måns delade ut och som han berättat om många gånger? Låter rimligt att det står om de i länken, ja. Har du någon poäng med det här?
Citera
2025-09-28, 11:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bjorndenratte
Det finns noll offentliga uppgifter om att Måns ska ha varit otrogen med Simon eller limmat på honom, så varför skriver du om det som att det hänt eller ens är något att skriva om?
Du har fantiserat ihop detta i din hjärna?
Precis som 100% av dina inlägg där du försöker flytta fokus från on-topic diskussionerna om Måns och allt som kommit fram om honom i rättegången till rent önsketänkande från din sida att det inte var kokain utan bakpulver, som Ciara planterat (!!!).
Angående ”förtal” du alltid dillar om så är det du som står för det i tråden. Det är inte förtal att skriva om offentliga uppgifter om offentliga personer, (som tex Måns vida omskrivna otrohet, det är tom det första förslaget jag får om jag börjar skriva in ”Måns Zelmerlöw” på Google. ”Otrohet” är det första som läggs till då.
Du är också en expert på att misstolka saker när det kan användas mot Måns...

Återigen nej, jag har inte påstått att något konkret har hänt mellan Måns och Simon.

Men det finns ju som bekant människor som är extremt svartsjuka. Om Läckberg tillhör dem, och hennes make kanske har en liten crush på Måns och kanske har sagt något i stil med: Jag önskar att du var mer som Måns när det gäller xy, kan det räcka för att få ilskan att koka över.

Och igår såg jag en liten intervju med Läckberg i Expressen om otrohet. Om hon skulle kunna förlåta sin partner för otrohet. Hon sa: ”Jag är bra på att älta saker och har minne som en elefant.”

Om hon till exempel kände sig djupt kränkt och sårad på grund av ett uttalande från Simon om Måns, skulle det kunna vara ett möjligt motiv för en hämndaktion mot Måns från hennes sida?
Citera
2025-09-28, 11:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av N.Armstark
Det är du som ena stunden hävdar att det inte var kokain och i nästa att det var det. Det är du som framför anklagelser som står helt i motsatsförhållande till varandra som har bevisbördan. Men nu verkar du ha landat i att det var kokain, annars hade det inte varit farligt, eller?
För att svara konkret på denna fråga spelar det ingen roll om det är kokain eller inte. Varför väntade hon en dag och flög först till England för att sedan skriva till Måns?

DU är uppenbarligen av den åsikten att det var kokain:
Citat:
Vad är sjukt? Ciara skriver att MånsPetter ska göra sig av med sitt kokain och han svarar sen att han har spolat ner det. Menar du att hon lurade honom att svara genom att använda en mild ton?
VARFÖR skriver hon det då en dag senare och utsätter medvetet sina barn för fara så länge det ligger öppet på bordet?

Och du har också flera gånger hävdat att det var hennes grundvillkor att Måns var drogfri för att få stanna i Sverige. Varför skriver hon då det så nonchalant bredvid köksinredning och tennis?

Men jag vet redan att jag inte kommer att få något svar från dig...
Citera
2025-09-28, 18:52
Citat:
Ursprungligen postat av sheannax
Du är också en expert på att misstolka saker när det kan användas mot Måns...

Återigen nej, jag har inte påstått att något konkret har hänt mellan Måns och Simon.

Men det finns ju som bekant människor som är extremt svartsjuka. Om Läckberg tillhör dem, och hennes make kanske har en liten crush på Måns och kanske har sagt något i stil med: Jag önskar att du var mer som Måns när det gäller xy, kan det räcka för att få ilskan att koka över.

Och igår såg jag en liten intervju med Läckberg i Expressen om otrohet. Om hon skulle kunna förlåta sin partner för otrohet. Hon sa: ”Jag är bra på att älta saker och har minne som en elefant.”

Om hon till exempel kände sig djupt kränkt och sårad på grund av ett uttalande från Simon om Måns, skulle det kunna vara ett möjligt motiv för en hämndaktion mot Måns från hennes sida?

Det är fan en skandal att du tillåts förstöra tråden med sånt här helt uppenbart trams och off-topic.
Varenda ett av dina inlägg är uttalade fantasier där du bygger en höna av en fjäder rent hypotetiskt och försöker skapa trädsanningar av det sen.

Det vi vet är att Måns är sjukligt svartsjuk, det är ju han som sagt att trots att öppna förhållanden vore det bästa så överkåt som han är, så klarar han inte det för hans kvinna får inte vara med nån annan.
Men han klarar av att ljuga och gå bakom ryggen på löpande band.
Äcklas av honom och Christoffer Wollter, heja Ciara som inte är en sån jävla pick me dörrmatta som Julia Dufvenius.
Citera
2025-09-28, 18:54
Citat:
För att svara konkret på denna fråga spelar det ingen roll om det är kokain eller inte. Varför väntade hon en dag och flög först till England för att sedan skriva till Måns?

VARFÖR skriver hon det då en dag senare och utsätter medvetet sina barn för fara så länge det ligger öppet på bordet?

Och du har också flera gånger hävdat att det var hennes grundvillkor att Måns var drogfri för att få stanna i Sverige. Varför skriver hon då det så nonchalant bredvid köksinredning och tennis?

1: Kokainet var Måns så enbart Måns utsatte barnen för livsfara. (Trodde du sa att det var bakpulver?)
2: Ciara skriver ju rakt ut i sms:en ”Jag vill inte ha dig eller barnen i närheten av kokain”, och du får det till att de hade en gemensamt dålig inställning till droger, ok teflonhatten.
Citera
2025-09-28, 20:31
Avstängd
Citat:

Var fanns barnen när MånsPetter spolade ner sitt kokain?
Citera
2025-09-28, 22:09
Medlem
Citat:
Så märklig fråga. Vill du veta våningsplan, antal meter till "faran" eller vad exakt?
De var ju uppenbarligen i närheten iom att de bodde i Staffanstorp. Tänker du att någon här har övervakning på dem och deras exakta skoltider, eller vad? 🤔
Citera
2025-09-28, 22:22
Medlem
Citat:
Det är fan en skandal att du tillåts förstöra tråden med sånt här helt uppenbart trams och off-topic.
Varenda ett av dina inlägg är uttalade fantasier där du bygger en höna av en fjäder rent hypotetiskt och försöker skapa trädsanningar av det sen.

Det vi vet är att Måns är sjukligt svartsjuk, det är ju han som sagt att trots att öppna förhållanden vore det bästa så överkåt som han är, så klarar han inte det för hans kvinna får inte vara med nån annan.
Äcklas av honom och Christoffer Wollter, heja Ciara som inte är en sån jävla pick me dörrmatta som Julia Dufvenius.
När du är så helt i ditt esse och blir så extremt upprörd och galen, skulle man kunna tro att man har träffat en öm punkt...
Förresten är det du som sprider lögner här igen. Han har aldrig sagt att kvinnan inte får vara med andra i ett öppet förhållande. Bara att han inte tycker att tanken är så kul när hon berättar det för honom.

Men hur är det med Läckberg? Är hon kanske extremt svartsjuk? Hon klarar alltså generellt inte av att hennes partner skulle har varit otrogen, men har själv varit otrogen i det förflutna, så kan man tolka hennes uttalande i Expressen. Låt oss vända på steken och säga att det du hävdar om Måns gäller Läckberg. Och hennes Simon har någon gång sagt eller gjort något i relation till Måns. Har han till exempel någon gång föredragit Måns framför henne vid ett evenemang?
Då skulle historien om att betala mer pengar för en kväll med Ciara passa utmärkt in. Och sedan lämnar Läckberg honom till slut hemma och går med sin dotter.

Kanske var det bara början på Läckbergs stora hämnd, på Måns och även på sin man, på ZBI då? Kanske är hon och Ciara till och med lika? Kanske har de sedan i en detaljerad såpopera-fiktion-drama-historia utarbetat något för att hämnas på sina båda män? Men i första hand på Måns, eftersom han i Läckbergs ögon också utgör ett problem i deras äktenskap?
Citera
2025-09-28, 22:25
Medlem
Citat:
1: Kokainet var Måns så enbart Måns utsatte barnen för livsfara. (Trodde du sa att det var bakpulver?)
2: Ciara skriver ju rakt ut i sms:en ”Jag vill inte ha dig eller barnen i närheten av kokain”, och du får det till att de hade en gemensamt dålig inställning till droger, ok teflonhatten.
Vad är det, hade Armstark inte tid att låta dig ta över stafettpinnen? Jag tror jag måste göra en copy&paste-mall åt er. Ni är så otroligt, avsiktligt trögfattade och envisa.

1. Det är MYCKET tveksamt om kokainet/bakpulvret tillhörde honom, med tanke på situationen. Du verkar vara av den åsikten att det var kokain. Frågan till dig då: Varför lägger hon det på bordet i Staffanstorp, flyger till England och skriver ett sms till Måns först nästa dag? Under så lång tid kunde barnen i princip ha tagit det.

2. Det är inte så självklart när man läser hela sms. Varför skriver hon innan det så avslappnat om köksinredning, tennis och showreel-uppdatering? Samt pussar (X) till avsked?

Jag tvivlar på att just DU skulle kunna ge mig ett rationellt svar på det.
Citera
2025-09-28, 22:29
Medlem
Citat:
Det var helt klart. Du gör dig ganska löjlig med ditt ständiga undvikande. Och ärligt talat är det uppenbart att du har någon personlig agenda för att försvara Ciara, men ditt beteende här gör inte direkt att hon framstår i ett bra ljus...

Och så finns det ju två andra punkter som du inte vill svara på i det avseendet.

Men så är det ju, sådana stora lögnkonstruktioner som Ciara uppenbarligen har byggt upp med hjälp av sina vänner blir så småningom genomskådade, börjar brista och faller samman.

Måns kanske har begått några misstag, och det har han också erkänt. Men ju närmare man tittar på situationen, desto tydligare blir det att även Ciara har bidragit med en avgörande del av historien och medvetet utnyttjat den. Och för det var uppenbarligen alla medel tillåtna.
Citera
2025-09-28, 22:45
Medlem
Citat:

Är nog första gången jag hör att någon är "sjukligt svartsjuk" för att personen ifråga inte tycker att det vore jätteroligt om hens partner kommer hem och berättade om alla den legat med.
Har du någonsin funderat på vad Måns tycker om Ciaras alla små "instagramromanser"?
Citera
2025-09-28, 22:47
Medlem
Citat:
Menar du inte att du snarare beskriver CJ-fanklubbens beteende här? När det gäller uttalanden som talar till Måns fördel är ni envisa och kan inte se sammanhangen. Men när det gäller att förtala Måns blir ni otroligt kreativa och uppfinningsrika i era lögnhistorier, eller avleder ni skickligt från ämnet, och framför allt är ni mycket manipulativa. Likaså ren FBI-taktik.

Som redan nämnts är det avgörande faktorn här inte vad hon säger, utan vad hon GÖR. Och det gäller i lika hög grad för Måns.

1. För mig är det generellt sett inget problem att han har gått i terapi, oavsett vad den konkret handlade om. Och eftersom du formulerar det som att han borde ha gått i terapi för att kunna vara en fungerande partner för någon, har du uppenbarligen missförstått något helt grundläggande. Det är inte meningsfullt att göra något sådant för någon annan. Det måste vara en egen tanke, för sig själv, annars kommer det aldrig att vara så effektivt.

2. Det finns heller INGA tecken på att Ciara skulle ha låtit honom besöka barnen när som helst. Hur det fungerar mellan de två vet nog bara de närmaste. Men det är helt klart att sådana scenarier skulle vara möjliga, som att hon bara låter honom träffa barnen mot garantier om olika ekonomiska medel. Eftersom barnen är hos henne i England har hon kontrollen. Hon kan ge honom tillgång till barnen, men hon kan också ta barnen ifrån honom för tillfället.

3. Det har inget med Måns att göra? Du har själv skrivit att han är viljestark. Viljestyrka är en allmän egenskap. Och den har visat sig hos honom på många områden. Jag minns till exempel hans vad efter Mello 2015. Och att han sedan genomförde en svensk klassiker. Om det inte är viljestyrka, uthållighet och målmedvetenhet, vad är det då? Något som säkert också kommer honom till nytta när det gäller att hålla sig borta från droger.

4. Kanske inte du specifikt, men dina CJ fanclubmedlemmar är till stor del av denna övertygelse och delar den som en "fastställd sanning".

Igen och igen och igen. Vi är olika individer här, du får adressera mig utifrån det jag skriver. Och då får du precisera.

1. Öh. Hur påverkar mina ev. insikter Måns terapi? Relationerna fungerar inte för han är otrogen. Han går i terapi för att adressera detta ( och troligen ångest efter vissa andra uttalanden att han inte vill var ensam för att slippa tänka osv). Då invänder du att han inte gick i terapi bla för bekräftelsebehov, trots att han säger detta i artiklar och podd. Det var det vi diskuterade.

2. Hon har väl inga juridiska rättigheter att undanhålla barnen. Då skulle han aldrig låta henne stoppa honom om han ville träffa barnen. Måns är ju viljestark!!!! Eller hur? !!!!! Hon uttalade också tydligt att han fick träffa barnen. Måns springer ju till pressen för snyfthistorier så vi hade garanterat fått höra om han inte fått träffa barnen. Skribenter nära familjen i England , skrev i tråden att han inte ens ringde barnen i somras. Att det gick veckor. Allt Detta talar FÖR att han fick träffa barnen, om han hade prioriterat det.

3. Igen. Viljestyrka är toppen, BEROENDE ( pun unintentional) på vart du riktar den. Det är inte ett automatiskt formeln viljestark=Drogfri som du vill låta påskina i ditt tidigare inlägg.

4. Jaså. Du får nog utgå från mig när du adresserar mig.

Ingen här verkar just nu veta om Måns tar droger, men festande i sommar som rapporterats, är inget gott tecken. I seriös rehab ingår inte festande. Och seriös rehab behövs för tillfrisknande.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in