2025-09-13, 23:57
Avstängd
ziggarillens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Madaj
Det är dags att söka professionell hjälp, du börjar hallucinera...
Utveckla! Är det inte MånsPetter och hans närmaste som behöver hjälp? En knarkare hallicunerar på riktigt och det var väl därför han kastade byrålådan i golvet då han fick för sig en massa synvillor...Han såg att dom fotograferade fast ingen gjorde det t.ex På det har han föräldrar som sitter i rätten och påstår att han sköter knarkandet bra och därför borde ta hand om barnen ihop med barntanten....
Senast redigerad av ziggarillen 2025-09-14 kl. 00:00.
Citera
2025-09-14, 00:02
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av ziggarillen
Precis. Den som gapar efter mycket mister ofta hela stycket. Han ville till och med ge bort Ciaras barn till en fet barntant och sig själv. Han vill/ville krossa Ciara och ta ifrån henne allt trots att det är han själv som betett sig som ett svin. Om han hade varit mogen och gjort allting rätt så skulle han haft lite heder i behåll. Han har haft mer än 20 år på sig att söka bot för sina missbruk i alla dess former.

Jag kan förstå MZ om han ville ge bort DERAS barn till den fantastiska Lauren och eftersom hon har lite hull på kroppen så kommer hon antagligen överleva ev. svårigheter till skillnad från den anorektiska f.d. frun.

CJ kanske är så mager pga. av alla medikamenter hon tar då hennes syster ser mer hälsosam ut på ALLA sätt.
Citera
2025-09-14, 00:05
Avstängd
ziggarillens avatar
Citat:
Det är ett stort hus... vilket framgår av många av Instagram-inläggen och från TV-programmet som redan nämnts här. Dessutom ligger huset i en förort till London som är känd som "posh" och det ökar husets värde, till skillnad från förorten där CJ bodde innan hon träffade MZ. Och innan någon av er här börjar skrika att detta är stalking, vill jag bara säga att adressen där MZ var folkbokförd i England var offentlig information... precis som hans nuvarande adress är offentlig information... och jag håller helt med om att CJ släppte in allmänheten i familjens privatliv med ständiga Instagram-inlägg gjorda av CJ. För vad är poängen med att åka till Maldiverna om jag inte informerar hela världen om det, eller hur... vem förstår - förstår... och sedan mars har inlägg av det slaget på Instagram varit väldigt sällsynta eftersom bilden av den perfekta mamman behöver presenteras... återigen, vem förstår - förstår.
Låter som att Ciara och barnen har det riktigt bra. Verkligen på tiden och nu kan hon resa till Maldiverna och barnen har en glad mamma. Tror hon kommer träffa en fin man också så småningom då hon är både vacker och begåvad. Till skillnad från trådens luspudel.
Citera
2025-09-14, 00:11
Avstängd
ziggarillens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av storlacksim172
Jag kan förstå MZ om han ville ge bort DERAS barn till den fantastiska Lauren och eftersom hon har lite hull på kroppen så kommer hon antagligen överleva ev. svårigheter till skillnad från den anorektiska f.d. frun.

CJ kanske är så mager pga. av alla medikamenter hon tar då hennes syster ser mer hälsosam ut på ALLA sätt.
Nej, det beror på att barntanten äter fel och det skulle ha drabbat barnen. Tur att hon försvann. Ciara tränar och efter att ha levt med en idiot i många år som knullar utklädda karlar så kanske man går ner i vikt av naturliga skäl en tid. Dessutom har jag sett bilder på MånsPetter när han ser ut som en mager sticka om du bläddrar lite på hans instagram. Tror du på riktigt att Ciaras barn skulle föredra att bo ihop med en tjockis och en kokainist till pappa bland vindruvor istället för sin mamma?
Citera
2025-09-14, 00:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av N.Armstark
Hur stort är huset?

Även nu, med en enkel Google-sökning, kan man hitta en annons för det huset från den tidpunkt då MZ köpte huset med en detaljerad planritning av hela huset. Och ingen här lägger märke till det faktum att MZ köpte det huset innan sitt äktenskap med CJ... så då kan det huset inte betraktas som giftorättsgods, eller hur?
Citera
2025-09-14, 00:14
Medlem
Citat:
Jag hatar inte MånsPetter eller någon annan heller så det var onödig kommentar från dig. Jag kan knappt skilja på dig och ett par av er med liknande S-"namn" då ni skriver snarlikt men tror att du inte brukar gå loss lika hårt mot Ciara. Sen att hon som verkligen blev utsatt ska stödja en vuxen karl och få honom att sluta med allt skit är ju orimligt. Inte ens behandlingshem klarar den uppgiften oftast.

Man går inte heller in i ett äktenskap och räknar med att partnern ska droga ner sig och vara otrogen ständigt. Hon blev inlurad i något som hon förmodligen aldrig kunnat anat. Jag fattar om du kanske står MånsPetter nära och har känslor men då kanske det är dumt att gå in i en tråd på flashback för skribenterna här är sällan nådiga. Tror många som fått en egen tråd bland kända och okända kan intyga detta.

Inlurad? Du nedvärderar verkligen henne.
Den mest onödiga kommentaren står du för som kallar Lauren för flodhäst. Det är så lågt att du borde bli avstängd för tid och evighet.

Man går inte heller in i ett äktenskap för att få ut maximalt av sin partners tillhörigheter eller inkomst. Var det inte hon som sade i någon intervju helt skenheligt att hon ingenting ville ha för att samtidigt i en podd lyfta hur generös Måns är, det var lätt att höra i fnittret att det var uppskattat. Bakfalsk skulle jag påstå. Tror bestämt att Ciara planerat detta väldigt noga och upprinnelsen och energin kom från en förälskelse i dansaren därav hennes leenden genom skilsmässan.
Citera
2025-09-14, 00:17
Avstängd
Citat:
Nej, det beror på att barntanten äter fel och det skulle ha drabbat barnen. Tur att hon försvann. Ciara tränar och efter att ha levt med en idiot i många år som knullar utklädda karlar så kanske man går ner i vikt av naturliga skäl en tid. Dessutom har jag sett bilder på MånsPetter när han ser ut som en mager sticka om du bläddrar lite på hans instagram. Tror du på riktigt att Ciaras barn skulle föredra att bo ihop med en tjockis och en kokainist till pappa bland vindruvor istället för sin mamma?

Ja det tror jag angående din sista mening hellre närvarande människor med ev. brister än en SJÄLVUPPTAGEN mamma som ägnar sig åt sitt utseende och mobil hela dagarna!
Citera
2025-09-14, 00:21
Medlem
Citat:
Låter som att Ciara och barnen har det riktigt bra. Verkligen på tiden och nu kan hon resa till Maldiverna och barnen har en glad mamma. Tror hon kommer träffa en fin man också så småningom då hon är både vacker och begåvad. Till skillnad från trådens luspudel.

Självklart kan CJ resa vart som helst... bara CJ behöver först hitta en ny finansiär som får betala för alltihop... när vi nämner Maldiverna, så möjliggjordes de resorna av MZ som hade framträdanden där.
Citera
2025-09-14, 00:22
Avstängd
ziggarillens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Asdfghjkl-12345
Inlurad? Du nedvärderar verkligen henne.
Den mest onödiga kommentaren står du för som kallar Lauren för flodhäst. Det är så lågt att du borde bli avstängd för tid och evighet.

Man går inte heller in i ett äktenskap för att få ut maximalt av sin partners tillhörigheter eller inkomst. Var det inte hon som sade i någon intervju helt skenheligt att hon ingenting ville ha för att samtidigt i en podd lyfta hur generös Måns är, det var lätt att höra i fnittret att det var uppskattat. Bakfalsk skulle jag påstå. Tror bestämt att Ciara planerat detta väldigt noga och upprinnelsen och energin kom från en förälskelse i dansaren därav hennes leenden genom skilsmässan.
Så jag skulle bli avstängd för att MånsPetter kanske tänkte på en flodhäst och blev kåt? Då får det bli så. Enligt seriös medverkande i dokumentärer som uttalade sig på Netflix så fick vi veta att folk som tar kokain blir sjukligt kåta av abnormiteter. Dom saknar både spärrar och gränser.
Senast redigerad av ziggarillen 2025-09-14 kl. 00:26.
Citera
2025-09-14, 00:25
Avstängd
ziggarillens avatar
Citat:
Självklart kan CJ resa vart som helst... bara CJ behöver först hitta en ny finansiär som får betala för alltihop... när vi nämner Maldiverna, så möjliggjordes de resorna av MZ som hade framträdanden där.
Ja, men nu har han inte ens framträdande i Säffle eller annan byhåla. Du som vet allt. Vad gör han nu om dagarna?
Citera
2025-09-14, 00:31
Medlem
Citat:
Ja, men nu har han inte ens framträdande i Säffle eller annan byhåla. Du som vet allt. Vad gör han nu om dagarna?

Kanske läser MZ Flashback och dör av skratt? Vad han än gör hoppas jag att han mår bra och träffar sina söner ofta.
Citera
2025-09-14, 00:34
Medlem
Citat:
Även nu, med en enkel Google-sökning, kan man hitta en annons för det huset från den tidpunkt då MZ köpte huset med en detaljerad planritning av hela huset. Och ingen här lägger märke till det faktum att MZ köpte det huset innan sitt äktenskap med CJ... så då kan det huset inte betraktas som giftorättsgods, eller hur?

Intressant info!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in