Citat:
Ursprungligen postat av
ziggarillen
Jag hatar inte MånsPetter eller någon annan heller så det var onödig kommentar från dig. Jag kan knappt skilja på dig och ett par av er med liknande S-"namn" då ni skriver snarlikt men tror att du inte brukar gå loss lika hårt mot Ciara. Sen att hon som verkligen blev utsatt ska stödja en vuxen karl och få honom att sluta med allt skit är ju orimligt. Inte ens behandlingshem klarar den uppgiften oftast.
Man går inte heller in i ett äktenskap och räknar med att partnern ska droga ner sig och vara otrogen ständigt. Hon blev inlurad i något som hon förmodligen aldrig kunnat anat. Jag fattar om du kanske står MånsPetter nära och har känslor men då kanske det är dumt att gå in i en tråd på flashback för skribenterna här är sällan nådiga. Tror många som fått en egen tråd bland kända och okända kan intyga detta.
Inlurad? Du nedvärderar verkligen henne.
Den mest onödiga kommentaren står du för som kallar Lauren för flodhäst. Det är så lågt att du borde bli avstängd för tid och evighet.
Man går inte heller in i ett äktenskap för att få ut maximalt av sin partners tillhörigheter eller inkomst. Var det inte hon som sade i någon intervju helt skenheligt att hon ingenting ville ha för att samtidigt i en podd lyfta hur generös Måns är, det var lätt att höra i fnittret att det var uppskattat. Bakfalsk skulle jag påstå. Tror bestämt att Ciara planerat detta väldigt noga och upprinnelsen och energin kom från en förälskelse i dansaren därav hennes leenden genom skilsmässan.