2025-09-27, 11:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Inspirit81
Hon ingick i något större ja, hennes pengar gick till någon annan, kan jag vara mera tydlig?

Hon är bara en bricka i ett större spel som du aldrig kommer förstå tydligen.

Hon är ansiktet utåt för bedrägerierna men vem gjorde hon dem åt? tänk på den frågan innan du svarar, tack
Några sidor bak i tråden skrev du att du inte vill försvara Ingela, sen fyller du tråden nästan fylle-maniskt med just försvar av Ingela

För oss som inte överlever genom att parasitera på andra (som vi lurar i att vi är vänner med), är det provocerande att se den typ av person gråta ut och söka sympatier i TV. Ingela lurade hänsynslöst och förstörde andra människors liv. Du behöver inte försvara henne.

Jag kan t.o.m. gå så långt och säga att du BORDE inte försvara henne. Dina försvarsinlägg av henne gör att man tycker ännu mindre om henne. Eftersom en sån som du försvarar henne. M.a.o. gör du henne en otjänst. För all del, fortsätt om du vill
Citera
2025-09-27, 16:59
Medlem
Citat:
Hon ingick i något större ja, hennes pengar gick till någon annan, kan jag vara mera tydlig?

Hon är bara en bricka i ett större spel som du aldrig kommer förstå tydligen.

Hon är ansiktet utåt för bedrägerierna men vem gjorde hon dem åt? tänk på den frågan innan du svarar, tack
Tror du att Naserligan ligger bakom allt hon gjorde? DOm var ju "endast" inblandade angående bilarna och oavsett Naser eller inte så hade Ingela varit bedragare på något sätt ändå
Citera
2025-09-28, 09:44
Medlem
Inspirit81s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tellusstar
Tror du att Naserligan ligger bakom allt hon gjorde? DOm var ju "endast" inblandade angående bilarna och oavsett Naser eller inte så hade Ingela varit bedragare på något sätt ändå
Självklart men vart tog pengarna vägen? kolla på det istället.
Citera
2025-09-28, 09:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mrflink
Inte så fel personer. Då hade hon inte kunnat närvara i någon dokumentär om hur svårt hon har haft det. Hon skulle bli klippt direkt. Hon har alltså lurat personer med liten förmåga att hämnas.
Naserligan har sammantaget enorm förmåga till våld om dom blir anfallna men Ingela är kvinna och detta är länge sen så ointressant dom håller på med stora affärer här i Göteborg och Ingela och den andre ses som lallare bara
Citera
2025-09-28, 12:21
Medlem
Citat:
du är bra rolig du.

Så angripa försvarslösa kvinnor är din melodie alltså
Vad tycker du om de försvarslösa kvinnor som fick livet förstört av skulder, som Ingela angrep ekonomiskt?

Tycker du kanske att Ingela är den enda kvinna som förtjänar att försvaras, alla andra kvinnor får skylla sig själv när de blir bedragna av Ingela?
Citera
2025-09-28, 14:06
Medlem
Inspirit81s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 2560p
Jag angriper ingen alls. Jag näthatar ett svin, och jag tror mig till och med ha hållit mig inom lagens råmärken. Tycker du annorlunda står det dig fritt att anmäla, din förbannade grismun.
du kan fortfarande inte utrycka dig

förstår du inte ingel jobbade åt ett nätverk
Citera
2025-10-02, 17:38
Medlem
Varför ska hon inte stå till svars för alla hon lurat i Sverige???
Citera
2025-10-03, 04:00
Medlem
Inspirit81s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jabra
Varför ska hon inte stå till svars för alla hon lurat i Sverige???
Du är lika okunnig som alla andra i tråden ingela jobbade åt ett större nätverk, tjänade ingenting på det här.
Citera
2025-10-03, 09:11
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Du är lika okunnig som alla andra i tråden ingela jobbade åt ett större nätverk, tjänade ingenting på det här.
Det är helt oväsentligt vem hon jobbad för eller inte. Det är de brott hon begått mot andra som har betydelse .. dvs den skada HON har orsakat andra.
Citera
2025-10-03, 11:26
Medlem
Inspirit81s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av micro113
Det är helt oväsentligt vem hon jobbad för eller inte. Det är de brott hon begått mot andra som har betydelse .. dvs den skada HON har orsakat andra.
Tycker du verkligen det? Om hon blivit tvingad begå sina handlingar?
Citera
2025-10-03, 12:23
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Tycker du verkligen det? Om hon blivit tvingad begå sina handlingar?
Ja absolut när det gäller Ingela. För om det är sant att hon var tvingad så hade så många möjligheter att kliva av. Att hon var tvingad är det väl inte någon som köpt hittills - mer än möjligen du då.
Citera
2025-10-03, 14:52
Medlem
Inspirit81s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av micro113
Ja absolut när det gäller Ingela. För om det är sant att hon var tvingad så hade så många möjligheter att kliva av. Att hon var tvingad är det väl inte någon som köpt hittills - mer än möjligen du då.
Känner du henne? Det gör jag? och ja hon blev tvingad?

Vad är du för människa igentligen?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in