2025-09-26, 22:37
Medlem
Alla inlägg är med rätt vinkel och ljus för att man riktigt ska se hennes hud. I förra vloggen med mannen sa hon att nej ljuset är för gult, hennes exempel syntes inte publikt då. Hela tiden fokus på att alla ska se hennes hudproblem hela tiden. Gått helt överstyr.

I senaste vloggen dukas det upp till måltid med allt annat än antiinflammatorisk kost när hon var på CAP behandlingen. Undrar om hon åt? Kaffe och snus.
Citera
2025-09-27, 01:45
Medlem
hon dricker en glas med 4 olika naturprodukter i början av dagens film, undrar vad det är och om det verkligen är så bra när hennes status är som den är..
Citera
2025-09-27, 06:33
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av orebro019
hon dricker en glas med 4 olika naturprodukter i början av dagens film, undrar vad det är och om det verkligen är så bra när hennes status är som den är..

Dessutom tar hon ett stort antal kosttillskott i tabletter och det har hon med största säkerhet inte talat om för läkaren. Antibiotika är känsligt för vissa ämnen som finns i vissa kosttillskott och får sämre effekt då. KAN vara en del av anledningen till att hon blir sämre hemma. Det och allt rivande på kroppen med troligen måttligt rena händer.
Citera
2025-09-27, 12:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Auntautismi
Alla inlägg är med rätt vinkel och ljus för att man riktigt ska se hennes hud. I förra vloggen med mannen sa hon att nej ljuset är för gult, hennes exempel syntes inte publikt då. Hela tiden fokus på att alla ska se hennes hudproblem hela tiden. Gått helt överstyr.

I senaste vloggen dukas det upp till måltid med allt annat än antiinflammatorisk kost när hon var på CAP behandlingen. Undrar om hon åt? Kaffe och snus.

Jag kollade hennes senaste vlogg..in i 19min så låter det som om läkaren vill kolla om hon har TSW ..men kan ha hört fel..

Om nu jag hörde rätt så har hon ju sagt att hon har TSW ..hon vet inte om det är inflammation eller infektion fast hon kom från läkaren..
Citera
2025-09-27, 17:38
Medlem
Jag tittade på hennes senaste vlogg nu… Där äter hon dadlarna med kanelbullesmak… Men hon har ju sagt 100gr att vanlig kanel är giftig???
Citera
2025-09-27, 18:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Samson87
Jag tittade på hennes senaste vlogg nu… Där äter hon dadlarna med kanelbullesmak… Men hon har ju sagt 100gr att vanlig kanel är giftig???

Ska man minska socker ska man inte äta dadlar heller, bara för att det inte är vitt socker blir det dock exakt samma sak i kroppen… Förr sa hon ju att hon inte skulle äta socker.
I storyn från sjukhuset idag ligger en stor godispåse bredvid henne på sängen också. Visst äter nog Mellon halva påsen med tanke på att han är besatt av godis, men den är säkert hennes.

Hon borde bara ärligt säga att hon äter vad som helst och hoppas att mediciner kommer fungera.
Citera
2025-09-28, 09:58
Medlem
Eg0x3s avatar
”Det kom fram en sköterska i dag o sa tack Ellie för att du visar hur livet blev för dig med kortison, det har fått mig att sluta med det”
”kan man få en bättre validering än så?”

Vem har sagt att en sköterska (?!??) har alla hästar hemma då? Det finns idioter i alla kategorier 👊🏻
Citera
2025-09-28, 10:21
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Eg0x3
”Det kom fram en sköterska i dag o sa tack Ellie för att du visar hur livet blev för dig med kortison, det har fått mig att sluta med det”
”kan man få en bättre validering än så?”

Vem har sagt att en sköterska (?!??) har alla hästar hemma då? Det finns idioter i alla kategorier 👊🏻

Om det ens är sant! Hon ljuger, förvränger och förskönar så mycket så man vet ju inte vad som är sant.
Citera
2025-09-28, 10:38
Medlem
Eg0x3s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pluppskan
Om det ens är sant! Hon ljuger, förvränger och förskönar så mycket så man vet ju inte vad som är sant.

Tror oxå det är rena påhittet o lögn.. men låt säga att det är sant.. så tolkar jag ”sköterska” som undersköterska.. vilket betyder utbildning på gymnasienivå med i princip noll fördjupning i medicin… skulle inte ta en sådan kommentar seriöst el som validerande.
Citera
2025-09-28, 10:54
Medlem
Tro mig det mesta i hennes liv är lögn. Hon har alltid haft den ena konstiga sjukdomen efter den andra å dessutom basunerat ut det till alla. I alla år jag har känt henne har hon kommit med lögner. Hon har Münchausen. Hon bytte namn där i allt också. Jag tycker så synd om hennes barn. Vad jag vet så är 2 av dom hos sin pappa nu som hon påstod ha misshandlat dom. Också en lögn. Den äldsta verkar hon strunta i trots massor av problem. Hon gör sig sjuk, det är inte på riktigt. Jag tycker så synd om hennes barn. Å sättet hon belastar sjukvården på. Hon har aldrig varit missbrukare heller. Det var också en lögn för att få uppmärksamhet. Dom flesta omkring henne ger upp, hon bara ljuger. Jag vet inte vart man ska vända sig för att uppmärksamma detta så hon får rätt hjälp.
Citera
2025-09-28, 11:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dagnyday
Tro mig det mesta i hennes liv är lögn. Hon har alltid haft den ena konstiga sjukdomen efter den andra å dessutom basunerat ut det till alla. I alla år jag har känt henne har hon kommit med lögner. Hon har Münchausen. Hon bytte namn där i allt också. Jag tycker så synd om hennes barn. Vad jag vet så är 2 av dom hos sin pappa nu som hon påstod ha misshandlat dom. Också en lögn. Den äldsta verkar hon strunta i trots massor av problem. Hon gör sig sjuk, det är inte på riktigt. Jag tycker så synd om hennes barn. Å sättet hon belastar sjukvården på. Hon har aldrig varit missbrukare heller. Det var också en lögn för att få uppmärksamhet. Dom flesta omkring henne ger upp, hon bara ljuger. Jag vet inte vart man ska vända sig för att uppmärksamma detta så hon får rätt hjälp.

Ja, hon sa att hon aldrig missbrukat sen påstod hon sig ha missbrukat och gjorde en media-grej av det, och sen dess har hon alltid sagt att hon inte missbrukat utan det var hennes föräldrar som gjorde det. Märks att hon ljuger om mycket.
Men nu är hon ju mycket allvarligt sjuk. På riktigt. Kan det få henne att få ett uppvaknande och förändra sig? Eller blir hon värre, i och med all uppmärksamhet hon märkt att hon får? Vi får se. Mest synd om barnen håller jag med om.
Citera
2025-09-28, 11:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PamBam
Ja, hon sa att hon aldrig missbrukat sen påstod hon sig ha missbrukat och gjorde en media-grej av det, och sen dess har hon alltid sagt att hon inte missbrukat utan det var hennes föräldrar som gjorde det. Märks att hon ljuger om mycket.
Men nu är hon ju mycket allvarligt sjuk. På riktigt. Kan det få henne att få ett uppvaknande och förändra sig? Eller blir hon värre, i och med all uppmärksamhet hon märkt att hon får? Vi får se. Mest synd om barnen håller jag med om.

Hon har en infektion (med stor sannolikhet för att hon fått in bakterier i sina öppna sår), detta kommer gå över. Just nu är det illa ock hon behöver vård. Det är allvarligt men förmodligen kommer hon snart vara på benen igen. Hon kommer förmodligen inte på ett wake upp call iom detta. Hon älskar uppmärksamhet så hur konstigt det än låter så gillar hon att det blivit så här. Att barnen drabbas skiter hon i. Hon har tidigare försökt att begå självmord flera gånger. Vad är viktigt i hennes liv?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in