2025-09-27, 10:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av scaloppina
Där har vi honom! Det gyllene barnet! För mig blir det lättare att förstå henne när jag använder mina teorier. Alla ser naturligtvis hos henne det man vill se. Det kan ha q även det osynlige barnet bland sa barn, nu har Bauer ärvt den rollen.

Där har du Oliver, han berättade i en intervju att han flyttade hem till en kompis och dennes familj för att det funkade inte att bo hemma ,
Citera
2025-09-27, 10:32
Medlem
Citat:
Jag upplever det så att Pernillas liv är att spela teater för oss. En gång blev hon besvärad av att en hantverkare tjuvlyssnade när Pernilla och Bauer pratade om deras relation. Samtidigt såg alla vi tittare hela samtalet. Det var ingen problem för Pernilla att alla tittare såg deras diskussion, men att en hantverkare hörde det störde henne??

Hur upplever hon oss tittare, som riktiga människor eller som en förlängning av henne själv? Hur kan hon berätta så intima och personliga saker till oss om hon ser oss som riktiga människor? Hur tänker hon? En vanlig dödlig är väldigt aktsam om vad man berättar till vem.
Pernilla är oerhört störd av oss vanliga människor, som hon kallar ”vanlisar”.
Hon skyr omvärlden om man är runtomkring henne. Hon sätter på sig en annan mask om hon vet det är fans i närheten. Har sett henne ge ”onda ögat” och varit irriterad etc. När barnen var mindre körde hon upp sin bil framför mataffären dvs inte på parkering utan en meter framför ingången med lyset på bilen som sken rött in i affären. Hon sätter sig själv utanför oss andra människor, dvs hon står högre tycker hon.
Hon umgås mest med ”kändisar” och kör sitt obekymrade baklängesskratt på det mesta.
Citera
2025-09-27, 13:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Illa2222
Det är Benjamin, Pernilla har många gånger sagt hur kul dom har, hur bra det funkar att resa med honom osv. Bianca har även påpekat både till Pernilla och i intervjuer att Pernilla alltid favoriserar honom framför de andra e
Ja Benjamin är hennes favorit, det är tydligt. Och Theo är nästan som om han är helt osynlig. Ofta nämner hon inte honom ens.
Citera
2025-09-27, 16:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av divadnil
Ja Benjamin är hennes favorit, det är tydligt. Och Theo är nästan som om han är helt osynlig. Ofta nämner hon inte honom ens.
I podden pratar hon ganska ofta om Theo. Han syns då och då på hennes Insta också och även i Wahlgrens Värld.
Senast redigerad av MissDolphin 2025-09-27 kl. 16:51.
Citera
2025-09-27, 20:58
Medlem
Därför ska Pernilla och Christian gå i terapi
Publicerad 27 sep 2025 kl 20.06
Christian Bauer och Pernilla Wahlgren har det svårt i relationen – och har planerat att gå i parterapi.

I ”Wahlgrens värld” berättar Wahlgren att hon tycker att maken är gnällig.

– Jag kommer inte orka vara tillsammans med någon resten av livet om det inte är glädjefyllt.

https://www.expressen.se/noje/tv-och...-ga-i-terapi-/
Citera
2025-09-27, 21:34
Citat:
Ursprungligen postat av snigelslum
Därför ska Pernilla och Christian gå i terapi
Publicerad 27 sep 2025 kl 20.06
Christian Bauer och Pernilla Wahlgren har det svårt i relationen – och har planerat att gå i parterapi.

I ”Wahlgrens värld” berättar Wahlgren att hon tycker att maken är gnällig.

– Jag kommer inte orka vara tillsammans med någon resten av livet om det inte är glädjefyllt.

https://www.expressen.se/noje/tv-och...-ga-i-terapi-/

Om de inte klarar terapi så är det slut innan årsskiftet.

Citat:
Christian Bauer och Pernilla Wahlgren
har det svårt i relationen – och har
planerat att gå i parterapi.
Citera
2025-09-27, 22:10
Medlem
Citat:
Där har vi honom! Det gyllene barnet! För mig blir det lättare att förstå henne när jag använder mina teorier. Alla ser naturligtvis hos henne det man vill se. Det kan ha funnits även det osynlige barnet bland hennes barn, nu har Bauer ärvt den rollen.

Det är intressant att läsa dina inlägg! Har Pernilla narcissistisk personlighetsstörning? Jag börjar få en annan förståelse för Bianca nu, varför hon är så totalt trasig.
Citera
2025-09-27, 22:52
Medlem
Jag tror inte deras förhållande kommer bli långvarigt OM det inte är så att allt drama är noga uttänkt att skapa lite extra spänning i 18:e säsongen av ”Wahlgens värld. Money talks. Pernilla, Bianca och Johan Pråmell tjänar säkert rätt bra på denna realityserie som pågått alltför länge. Gäsp.
Citera
2025-09-28, 08:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AnnaChiara
Det är intressant att läsa dina inlägg! Har Pernilla narcissistisk personlighetsstörning? Jag börjar få en annan förståelse för Bianca nu, varför hon är så totalt trasig.

Jag vill inte ge några diagnoser och jag bara gissar men mina teorier får mig att bättre förstå varför Pernilla gör som gör och varför hon är som hon är. Jag vill hitta en förklaring, annars känns allting bara konstigt. Bra om någon finner mina inlägg som intressanta.
Citera
2025-09-28, 08:20
Medlem
Pernilla skulle vara mer underhållande om hon bara spelade teater i sin Wahlgrens värld. Vag skulle ni tycka om en man som tillät sin fru bara ha några få saker i hemmet, saker som hon måste gömma och inte ha framme? Om huset var fullt med hans prylar, inrett med en mycket manlig stil? En man som skulle säga att han bara vill ha roligt i en relation? Det som hon tycker är roligt är inte alltid så roligt när det drabbar någon annan men hon vill att vi ska skratta med henne åt honom.
Citera
2025-09-28, 10:11
Medlem
Citat:
Pernilla skulle vara mer underhållande om hon bara spelade teater i sin Wahlgrens värld. Vag skulle ni tycka om en man som tillät sin fru bara ha några få saker i hemmet, saker som hon måste gömma och inte ha framme? Om huset var fullt med hans prylar, inrett med en mycket manlig stil? En man som skulle säga att han bara vill ha roligt i en relation? Det som hon tycker är roligt är inte alltid så roligt när det drabbar någon annan men hon vill att vi ska skratta med henne åt honom.
Du är exakt on point.
Citera
2025-09-28, 13:43
Medlem
Citat:

Fast så är det ju redan i ca 75% av alla hem... 🥴
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in