Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2024-11-18, 01:16
Medlem
ziggarillens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kurdiskahoran
ja pinsamt
kolla Pernilla förfaller mer o mer
blivit kärring tjock
Hon ser ut exakt som sin morsa och dom skulle kunna vara systrar. Hela familjen består av knäppgökar.

Läste en artikel idag där hennes nyblivna make läst flashback tidigare och gubben kunde inte förstå hur hemskt folk kunde skriva om honom. Borde vara denna tråd så jag ska kolla upp tidpunkten och läsa igenom vad som stod. Pernilla fick trösta farbrorn och förklara att det nog inte var så farligt... (men det tyckte han)
Senast redigerad av ziggarillen 2024-11-18 kl. 01:28.
Citera
2024-11-18, 19:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ziggarillen
Hon ser ut exakt som sin morsa och dom skulle kunna vara systrar. Hela familjen består av knäppgökar.

Läste en artikel idag där hennes nyblivna make läst flashback tidigare och gubben kunde inte förstå hur hemskt folk kunde skriva om honom. Borde vara denna tråd så jag ska kolla upp tidpunkten och läsa igenom vad som stod. Pernilla fick trösta farbrorn och förklara att det nog inte var så farligt... (men det tyckte han)

ja inga vackra benjamin ser ut som Pernilla hahaha bianca omgjord kolla när dom började spela in Wahlgren
helt svart under ögonen
Citera
2024-11-19, 01:29
Medlem
Citat:
ja inga vackra benjamin ser ut som Pernilla hahaha bianca omgjord kolla när dom började spela in Wahlgren
helt svart under ögonen

Ursäkta!!???
Citera
2024-11-19, 21:52
Medlem
Crapmagics avatar
Pernillas ligg avdelning 4353: Hon verkar ha knullat mästerkocken Thomas Sjögren
https://img.koket.se/standard-mega/thomas-sjogren-kockarnas-kamp-2018.jpg
som har tillräckligt lika ansiktsdrag som hennes söner i ansiktet. att döma av hennes inskickade hälsning i Kockarnas Kamp sista avsnittet, se detta och kommentera vad ni tror

Annat skvaller är att Pernilla verkar ha svart fitthår, även om jag förstår
att det är shockernade nog för flashback att hon ens har fitthår
Senast redigerad av Crapmagic 2024-11-19 kl. 21:58.
Citera
2024-11-19, 21:57
Medlem
Crapmagics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av StudebakerHog666
Nu har jag sett dagens avsnitt, och jag tycker verkligen att det var fint.
Glädje och sorg, skratt och gråt. Ett viktigt avsnitt där man lyckats pricka helt rätt i balansen mellan det privata och att dela med sig. Här växte Pernilla i mina ögon, hon hade många kloka tankar och reflektioner.
Dagens avsnitt av vad?
Citera
2024-11-19, 22:11
Medlem
StudebakerHog666s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Crapmagic
Dagens avsnitt av vad?
Wahlgrens Värld.
Citera
2024-11-19, 22:13
Medlem
Crapmagics avatar
Citat:
Wahlgrens Värld.
Var det dödsavsnittet du såg? man lyckas hålla Hans vid liv en hel säsong and go out with a bang, jag hoppade över det avsnittet därför
Citera
2024-11-19, 22:34
Medlem
StudebakerHog666s avatar
Citat:
Var det dödsavsnittet du såg? man lyckas hålla Hans vid liv en hel säsong and go out with a bang, jag hoppade över det avsnittet därför
Ja, det var det. Jag tycker att hela produktionen höll en bra nivå i just det avsnittet. De undvek själva ”jingeln”, och Pernilla lyckades sätta ord på sorgen, vilket jag faktiskt tror kan hjälpa även andra människor.
Jag har inga högre tankar om hennes finkänslighet i övrigt, men i just detta fall var hon ovanligt lågmäld, eftertänksam och verbal.
Citera
2024-11-20, 05:20
Medlem
Citat:
Pernillas ligg avdelning 4353: Hon verkar ha knullat mästerkocken Thomas Sjögren
https://img.koket.se/standard-mega/thomas-sjogren-kockarnas-kamp-2018.jpg
som har tillräckligt lika ansiktsdrag som hennes söner i ansiktet. att döma av hennes inskickade hälsning i Kockarnas Kamp sista avsnittet, se detta och kommentera vad ni tror

Annat skvaller är att Pernilla verkar ha svart fitthår, även om jag förstår
att det är shockernade nog för flashback att hon ens har fitthår

Jag tror att du är 12 år gammal och saknar humor.
Citera
2024-11-20, 17:27
Medlem
Crapmagics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gJg.Bania
Jag tror att du är 12 år gammal och saknar humor.
Så du såg avsnittet alltså?

Om dom nu inte har legat så var det helt klart en inbjudan till det, om du inte förstår att det går att kombinera humor med sanning & allvare så är det du som är 11 år och inte förstår gladporr

Hon kallade honom gubben också, helt klart sexuell underton
Citera
2024-11-20, 20:23
Medlem
Citat:
ja pinsamt
kolla Pernilla förfaller mer o mer
blivit kärring tjock

Men berätta, vad fick dig att länka ett 18 år gammalt inlägg?

Det är ju så att om man klickar på pilen i ett citerat inlägg kommer man direkt till det dvs 2006-05-30. 😜
Citera
2024-11-21, 20:27
Medlem
Crapmagics avatar
Citat:
Ja, det var det. Jag tycker att hela produktionen höll en bra nivå i just det avsnittet. De undvek själva ”jingeln”, och Pernilla lyckades sätta ord på sorgen, vilket jag faktiskt tror kan hjälpa även andra människor.
Jag har inga högre tankar om hennes finkänslighet i övrigt, men i just detta fall var hon ovanligt lågmäld, eftertänksam och verbal.
Ett till dödsavsnitt idag, trodde det vare säsongsavslutning, du får skriva i min tråd i "Wahlgrens" i tv forumet istället
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in