2025-09-26, 12:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Backflashlash
Hennes GROVA förlossningsskada verkar nu vara endast obehagskänsla och stickningar.. så den verkar ha gått åt rätt håll i alla fall….

Blir så irriterad på att hon säger att hon ”äntligen fått tid”… hon har haft FLERA bokade tider som hon själv valt att avboka eller neka undersökning på……

Men eller hur! Det är inte som hon avbokar heller för att det kanske är mycket på jobbet just nu etc som en annan kan ha.Självklart ska man inte stå ut med smärtor och obehag bara för att man fött barn, kvinnovård i detta landet har mycket att förbättra där. Men hon HAR ju haft alla chanser, så då ska hon inte komma och säga ordet äntligen!!

Sen att hon kallar sig ordet livmoderbärare, kräks fan på det.
Senast redigerad av Frunilillabyn 2025-09-26 kl. 13:12.
Citera
2025-09-26, 13:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Oganisation123
Fick ett fräscht och spydigt svar av HT att hon minsann cyklade på en säker bakgata i typ 5 sekunder filmande…
Jag ifrågasatte säkerhetstänket med att cykla med bara en hand och pilla med mobilen med barnet därbakom.
Dock ingen block… så hon blev nog inte så kränkt!
Jösses. Jag hade ändå ett liiitet inre hopp om att hon var smart nog o INTE filmade när L satt där bak. Varför är jag ens förvånad 🤦‍♀️
Citera
2025-09-26, 14:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Backflashlash
Hennes GROVA förlossningsskada verkar nu vara endast obehagskänsla och stickningar.. så den verkar ha gått åt rätt håll i alla fall….

Blir så irriterad på att hon säger att hon ”äntligen fått tid”… hon har haft FLERA bokade tider som hon själv valt att avboka eller neka undersökning på……
Exakt! Det störde mig nåt ofantligt. Sluta få det att låta som att du blivit nekad vård, människa. Och cykla gick ju hur bra som helst igår.
Citera
2025-09-26, 14:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Knappast.......
Hade K panik när hon inte svarat och tokringt?🤔

Ofta ringer man ju inte så många snabba samtal om den är förlagd utan låter signalerna gå (om de var hemma tillsammans)
Han var kanske iväg.
Citera
2025-09-26, 14:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FruKrokodil
Kan ju också vara så att Kebab inte har några hockey-intresserade kompisar (eller kanske kompisar öht) så han tar med Hanna för att slippa gå själv.
Jag har aldrig sett detta par umgås med några vänner utanför familjen så de kanske helt enkelt är enstöringar. Och det är inget fel med det.
Så kan det vara. Han har kanske kompisar i Malmö men som han inte umgås med så ofta. De bor ju inte där. Helt rätt som du skriver. Inget fel om de är enstöringar.
Citera
2025-09-26, 14:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Knappast.......
Hade K panik när hon inte svarat och tokringt?🤔

Ofta ringer man ju inte så många snabba samtal om den är förlagd utan låter signalerna gå (om de var hemma tillsammans)

Förutsätter att hon menar att han ringde för att hon skulle höra sin borttappade mobil?
Citera
2025-09-26, 14:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GrebChim
Förutsätter att hon menar att han ringde för att hon skulle höra sin borttappade mobil?

Så fattade jag det som också 😅 brukar bli så här ibland också och jag är en förmåga att ha min mobil på ljudlös hela tiden och ibland även utan vibration. Den är jobbig 😒
Citera
2025-09-26, 15:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av A.D.
Så bra att man inte kan vingla till på 5 sekunder och tappa greppet då. Dessutom är reelen 14 sekunder lång men hon kanske visar den i slowmotion..
Fattar inte ens hur man kan försvara sig själv i detta läge!! Det är straffbart att pilla med mobilen bakom ratten och bakom styret borde vara samma!!
Det tar 1 sekund för något att fara fram framför cykeln oavsett lugn bakgata
Citera
2025-09-26, 15:39
Medlem
Knappast.......s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GrebChim

Citat:
Ursprungligen postat av Kotass11
Så fattade jag det som också 😅 brukar bli så här ibland också och jag är en förmåga att ha min mobil på ljudlös hela tiden och ibland även utan vibration. Den är jobbig 😒

Ja. Men man brukar låta signalerna gå då. Inte ringa konstant som det ser ut som att de gjort.
Går ju dock att tolka som att han ringer henne för att hon inte svarar heller och blir orolig.
Senast redigerad av Knappast....... 2025-09-26 kl. 15:42.
Citera
2025-09-26, 15:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Oganisation123
Fattar inte ens hur man kan försvara sig själv i detta läge!! Det är straffbart att pilla med mobilen bakom ratten och bakom styret borde vara samma!!
Det tar 1 sekund för något att fara fram framför cykeln oavsett lugn bakgata

Alltså jag brukar vara den första att gnälla på allt. Men hallå, är de verkligen så farligt? Antar att alla kör 110 på motorvägen och håller ratten tio i två också eller vad det nu är nuförtiden. Det är inte Stockholm hon befinner sig i.
Citera
2025-09-26, 15:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Frunilillabyn
Alltså jag brukar vara den första att gnälla på allt. Men hallå, är de verkligen så farligt? Antar att alla kör 110 på motorvägen och håller ratten tio i två också eller vad det nu är nuförtiden. Det är inte Stockholm hon befinner sig i.
Oj, en sak du inte tycker är så farlig. Skämt åsido. Jag håller med dig. Ingen big deal av henne.
Citera
2025-09-26, 16:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Frunilillabyn
👏🏻
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in