2025-09-03, 10:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lostsoulforever
Vill inte heller se Lars mer! Låt henne ha ett eget privatliv.

Kommer aldrig glömma videon när H stod i badrummet och sminkade sig och Lars satt i sin stol bredvid, H vänder sig om för att prata med Lars i sin gälla röst, och Lars ryggar tillbaka med skräck i ögonen.

Just det!! Den videon hade jag glömt. OMG
Citera
2025-09-03, 12:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lostsoulforever
Är det någon aktivitet på Snap eller är det lika dött där som på hennes IG?
Det händer inte alls mkt. Inte värt.. tror hennes snap snart är bortplockad igen.
Citera
2025-09-03, 12:34
Medlem
Vilken normal reaktion på en fluga.. så löjlig o överdriven
Citera
2025-09-03, 12:36
Medlem
Hur svårt ska det vara att resa sig upp och hämta en flugsmällare och slå ihjäl flugan. Så man kan sitta ner i lugn och ro och jobba istället för att hålla på som en fjant.
Citera
2025-09-03, 12:40
Medlem
Är genuint nyfiken över vad hon jobbar med hela tiden. Hennes samarbeten som kommer strövis är ju filmade snabbt som fan och en voiceover som låter att hon ligger i sängen.
Undra när allt jobb blir något vi får se.
Citera
2025-09-03, 13:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AxlP

Verkligen fjantigt… oJ sÅ tOkIg JaG äR tiihiu
Citera
2025-09-03, 13:10
Medlem
Från en totalt okunnig i ämnet men ska man verkligen ta letrozol hipp som happ som HT gör?
Vad jag läst mig till så bör man ta det som en längre kur, dvs flera månader i rad för att få effekt om det inte tar sig vid första försöket osv.

Känns ju som hennes kropp får starta om från noll om hon tar det en månad och sen vilar? Eller är jag helt ute och cyklar?
Citera
2025-09-03, 13:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av enlitenkattunge
Är genuint nyfiken över vad hon jobbar med hela tiden. Hennes samarbeten som kommer strövis är ju filmade snabbt som fan och en voiceover som låter att hon ligger i sängen.

Det var nog "säg till K att slå ihjäl fluga" hon skrev i kalendern.
Citera
2025-09-03, 13:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av enlitenkattunge

Den frågan har vi alla ställt oss sedan denna tråd skapades för 2 år sedan… Vad sjutton gör människan?!?! Inte är det att leverera content iaf. Jag som privatperson lägger nästan upp oftare på min IG än vad H gör… H sitter och skriver låtsas grejer i sin fjantiga lilla kalender och fejkjobbar vid sin laptop. För vad skulle hon kunna ha för jobb? Hon gör inget annat än att lova massa content man aldrig får se.

Och persiennerna neddragna som vanligt!!!
Citera
2025-09-03, 13:50
Medlem
Bobhallonsafts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AxlP
Enormt pinsamt och extremt konstigt inlägg. OM nu en fluga gör en sååååå irriterad - stäng av kameran, res dig upp och slå ihjäl flugan alt ta dina grejer och sätt dig i ett flugfritt rum och fortsätt med den lilla filmen.
Citera
2025-09-03, 13:57
Medlem
Bobhallonsafts avatar
Är inte "smiley" indikation på att man har ägglossning?

Fattar inte bilden ihop med texten "cykeldag 5"?
Citera
2025-09-03, 14:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kotass11
Från en totalt okunnig i ämnet men ska man verkligen ta letrozol hipp som happ som HT gör?
Vad jag läst mig till så bör man ta det som en längre kur, dvs flera månader i rad för att få effekt om det inte tar sig vid första försöket osv.

Känns ju som hennes kropp får starta om från noll om hon tar det en månad och sen vilar? Eller är jag helt ute och cyklar?
Hanna vet bäst! Detta fungerar bäst för henne. Vården har koll.

Ironiskt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in