2025-09-26, 16:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Frunilillabyn
Alltså jag brukar vara den första att gnälla på allt. Men hallå, är de verkligen så farligt? Antar att alla kör 110 på motorvägen och håller ratten tio i två också eller vad det nu är nuförtiden. Det är inte Stockholm hon befinner sig i.

Fast gropar i vägen, trottoarkanter och hala fläckar finns garanterat i SS också.
Känner man Hanna väl så tog det garanterat fler omtagningar än den där 14 sekunders reelen.

Men men, ingen big deal, både överlevde men nästa gång kan hon stå still och fota. Ingen bryr sig om skillnaden.
Citera
2025-09-26, 17:04
Medlem
Ett inlägg några gånger i veckan, resten länkar, någon kort story,så tråkigt innehåll, vill man inte ha många följare som influenser? Ingen tycker att det är roligt att bara klicka på länkar, bara snabb väg till pengar. Får man fortfarande rabatt på jollyroom? Det inlägget postades i somras 😅

Finns så många andra influensers som lägger ut så mycket mer
Citera
2025-09-26, 17:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GrebChim
Förutsätter att hon menar att han ringde för att hon skulle höra sin borttappade mobil?
Jag antog också att han ringde 3000 ggr för att hitta hennes mobilen.
Citera
2025-09-26, 17:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FruKrokodil
Fast gropar i vägen, trottoarkanter och hala fläckar finns garanterat i SS också.
Känner man Hanna väl så tog det garanterat fler omtagningar än den där 14 sekunders reelen.

Men men, ingen big deal, både överlevde men nästa gång kan hon stå still och fota. Ingen bryr sig om skillnaden.

Hon har väl ögon att se med? Jag kan iallafall varenda grop i vår gata.
Citera
2025-09-26, 18:25
Medlem
Citat:
Hon har väl ögon att se med? Jag kan iallafall varenda grop i vår gata.

Nu behöver det inte bli nån jättelång OT diskussion men har man ögonen på telefonen så ser man inte gatan framför sig på samma sätt. Och har fokus på annat än att framföra ett fordon (ja nu kallar jag cykel för fordon).
Därför man inte får mecka med luren när man kör bil.
Hanna verkar dessutom precis börjat cykla och med tanke på att hon alltid tar sig fram med bil i vanliga fall så skulle jag inte lita på att hon kan vartenda smågrus i SS.
Citera
2025-09-26, 18:29
Medlem
motyls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Backflashlash
Hennes GROVA förlossningsskada verkar nu vara endast obehagskänsla och stickningar.. så den verkar ha gått åt rätt håll i alla fall….

Blir så irriterad på att hon säger att hon ”äntligen fått tid”… hon har haft FLERA bokade tider som hon själv valt att avboka eller neka undersökning på……

Hon är rädd att gå dit eftersom de kommer att säga att det inte är så farligt som Hanna önskar, och då har hon inget att skylla på.
Citera
2025-09-26, 19:03
Medlem
Hahahaa asså förlåt men hennes inlägg om missade samtal är för rolig. Det är så konstruerat. För det första så vill hon att vi ska tro att hon ha ringt till sig själv från Kevins mobiltelefon 3 gånger inom mindre än 1 min (syftar på samtalen där det står NU). Hon ska alltså ha ringt 3 gånger, hittat telefonen och hunnit screenshota inom 60 sek. Fyfan som hon överdriver för det ska se värre ut än vad det är! Sluta hitta på Hanna ingen finner dig trovärdig
Citera
2025-09-26, 19:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lessismore12
Hahahaa asså förlåt men hennes inlägg om missade samtal är för rolig. Det är så konstruerat. För det första så vill hon att vi ska tro att hon ha ringt till sig själv från Kevins mobiltelefon 3 gånger inom mindre än 1 min (syftar på samtalen där det står NU). Hon ska alltså ha ringt 3 gånger, hittat telefonen och hunnit screenshota inom 60 sek. Fyfan som hon överdriver för det ska se värre ut än vad det är! Sluta hitta på Hanna ingen finner dig trovärdig

Ja och hela grejen med att hinna ringa tre samtal på en minut innebär ju att hon/han inte låter samtalet ringa klart. Varför skulle man inte göra det om man letar efter telefonen? Så dåligt tänkt

Och står hon så nära den att den hinner ha tre samtal i ”nu”, varför behövs då så många samtal? Då borde hon ju kunna plocka upp den direkt
Citera
2025-09-26, 20:03
Medlem
Citat:
Sen att hon kallar sig ordet livmoderbärare, kräks fan på det.

Hon förstår väl betydelsen och bakgrunden till det ordet ungefär lika väl som hon förstod ordet Integritet.

Eller så går hon mot en mer feministiskt profil, där detta är första och enda steget hittills!
Citera
2025-09-26, 20:03
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Abrakadabra77
👏🏻

Nej det är nog inte så farligt, men det är lite fattigt på innehåll att anmärka på så något lär man hitta 😎
Citera
2025-09-26, 20:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lessismore12

Brist på content helt enkelt.
Hon har säkert sett någon tokrolig video på YT och försöker härma.
Citera
2025-09-26, 20:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Backflashlash
Hon förstår väl betydelsen och bakgrunden till det ordet ungefär lika väl som hon förstod ordet Integritet.

Eller så går hon mot en mer feministiskt profil, där detta är första och enda steget hittills!
Det finns ju en del transsexuella som identifierar sig som män och även ser ut som män, men som fortfarande har kvar sin livmoder.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in