2025-09-22, 21:42
Citat:
Ursprungligen postat av Samson87
Nu mår hon - la upp ett urklipp från journalanteckningen på vad dom misstänkte när hon kom in till akuten. Detta tycker jag är tydligt nog att hon har Münchhausens, hon älskar att ”ha” diagnoser.

Vad misstänkte dom? Hon blockade mig för flera månader sen så kan inte se
Senast redigerad av Pluppskan 2025-09-22 kl. 21:50.
Citera
2025-09-22, 21:50
Medlem
Eg0x3s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pluppskan
Vad misstänkte dom? Hon blockade mig för flera månader sen så kan inte se

https://postimg.cc/67fCqdvv

Bild från hennes Instagram
Citera
2025-09-22, 22:08
Citat:
Ursprungligen postat av Eg0x3
https://postimg.cc/67fCqdvv

Bild från hennes Instagram

Tack
Ja de två första är /kan ju vara läkemedelsrelaterade, kan ju vara alla satans kosttillskott. Ssss är ju bakterier som finns på huden hos alla. Tvätta händerna innan man tar på öppna sår är en väldigt bra början!
Citera
2025-09-23, 11:02
Medlem
Eg0x3s avatar
I dag är hon snustorr i ansiktet… vill hon inte bli bra? Har hon på riktigt så låg intelligensnivå att hon inte förstår bättre? Isf kanske hon skulle omyndigförklaras 🤦🏼‍♀️

Jag kanske måste sluta följa det där spånet så jag inte riskerar bli lika dum i huvudet!
Citera
2025-09-23, 11:32
Medlem
Citat:
I dag är hon snustorr i ansiktet… vill hon inte bli bra? Har hon på riktigt så låg intelligensnivå att hon inte förstår bättre? Isf kanske hon skulle omyndigförklaras 🤦🏼‍♀️

Jag kanske måste sluta följa det där spånet så jag inte riskerar bli lika dum i huvudet!

Nej, för hon vill vara sjuk = få omtanke och hejarop från andra. ”Du är så stark” ”Fattar inte hur du orkar” ”Styrkekram”
Citera
2025-09-23, 16:50
Medlem
Hon fick ingen uppmärksamhet när hon var barn. Hennes föräldrar, enligt henne själv, hatade henne och det fick hon höra varenda dag. De var hemska mot henne. Därför hon bete sig så här. Hon söker STÄNDIGT uppmärksamhet. Dagligen!

Förstår fortfarande inte varför hon tatuerade in MOM och DAD på hennes fingrar, hon hade hela hennes mammas lägenhet i förrådet och hon asade skiten med upp till Gävle. Jag hade inte tagit in en pinal i mitt hem från henne om jag vore Ellie, om min mamma behandlade mig så. Hon borde bränt det på bål eller slängt skiten på tippen!!
Citera
2025-09-23, 16:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Stoltmamma26
Hon fick ingen uppmärksamhet när hon var barn. Hennes föräldrar, enligt henne själv, hatade henne och det fick hon höra varenda dag. De var hemska mot henne. Därför hon bete sig så här. Hon söker STÄNDIGT uppmärksamhet. Dagligen!

Förstår fortfarande inte varför hon tatuerade in MOM och DAD på hennes fingrar, hon hade hela hennes mammas lägenhet i förrådet och hon asade skiten med upp till Gävle. Jag hade inte tagit in en pinal i mitt hem från henne om jag vore Ellie, om min mamma behandlade mig så. Hon borde bränt det på bål eller slängt skiten på tippen!!

Jag tror faktiskt Ellie behöver terapi på riktigt. Just för hennes barndom. Hon har inte kommit över det alls. Så terapi borde gå i.
Citera
2025-09-23, 17:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Stoltmamma26
"Jag litar bara på vad min homeopat säger"
Det har hon sagt i flera vloggar och på insta.
"Jag ska läka inifrån och inte ta några läkemedel eller kortison"

Ta din kortison och medicin och sluta med att provocera fram reaktioner och den ständiga sökandet efter uppmärksamhet.

Ja du kan få sepsis av betydligt mindre sår. Och det kan gå fort. Inom 24 timmar så kan du ligga på bårhuset! Tänk på dina ungar nån gång! Vill du inte se Mellon växa upp? Utsätta även honom för trauman som du gjort mot din trio. Familjehem är vill inget man vill önska sina barn. Finns många bra familjehem men också några dåliga. Stefan kan inte ta hand om Mellon då han jobbar borta i veckorna. Hans bio pappa har han aldrig fått träffa.

Väx upp Ellie och bete dig som en vuxen och sluta med ditt skadebeteende.
Har ödlan döpt sin son till Mellon?
Alltså, hade inte ungen taskiga förutsättningar från början med kassa knarkargener, en mamma vars utseende kan generera mardrömmar och som dessutom hänger ut deras misär för allmän beskådan på nätet?

Ska han dessutom behöva dras med ett jävla hittepå-namn?
Fy fan, vissa verkar verkligen hata sina barn..
Citera
2025-09-23, 18:56
Citat:

I nya vloggen inspelad igår kväll efter hon kom från sjukhuset sitter hon och river sig på kroppen hela tiden! Lätt speedad. Svårt att tro att hon var nästan döende dagen innan!
Och säger att det är TSW hon har i ansiktet inte nåt av det som står i journal utdraget hon la ut igår! Ljuger och hittar på.
Citera
2025-09-23, 19:15
Medlem
Eg0x3s avatar
Jag skratt/skrek rakt ut när jag kollade senaste yt

Citat:
Ellie-Jag har aldrig varit emot medicin, aldrig aldrig aldrig någonsin.
Stefan- Du har fått kortisonkräm

Kortisonkräm är ett medicinskt läkemedel era pinsamma delulus.

En del följare har föreslagit just dupixent o hon har svarat dom att hon vill inte ha läkemedel för det är bara ”bajs” o hon ska läka inifrån.. INGEN kan missat detta.. ingen!

Ellie- Jag fick brännskador av UVB-behandlingen.

Konstigt att du inte fick brännskador i somras när du satt i solen el låg o solade din bakdel.

För övrigt var det en rätt ointressant video.
Citera
2025-09-23, 19:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pluppskan
I nya vloggen inspelad igår kväll efter hon kom från sjukhuset sitter hon och river sig på kroppen hela tiden! Lätt speedad. Svårt att tro att hon var nästan döende dagen innan!
Och säger att det är TSW hon har i ansiktet inte nåt av det som står i journal utdraget hon la ut igår! Ljuger och hittar på.

Har nån läkare konstaterat att hon har TSW?
Tror hon har sökt via gpt chatt för där står samma saker som hon säger.

Kan inte Stefan bara be Ellie sluta med allt hon gör. Bli en normal person och umgås med barnen och vänner istället för att googla nya sjukdomar..

När ska hennes följare inte hur falsk hon är
Citera
2025-09-23, 19:30
Citat:
Ursprungligen postat av Puckolina55
Har nån läkare konstaterat att hon har TSW?
Tror hon har sökt via gpt chatt för där står samma saker som hon säger.

Kan inte Stefan bara be Ellie sluta med allt hon gör. Bli en normal person och umgås med barnen och vänner istället för att googla nya sjukdomar..

När ska hennes följare inte hur falsk hon är

Om jag förstått rätt är TSW ingen etablerad diagnos än så nej ingen läkare kan säga det är det hon har.
Hon har mixat massa olika kosttillskott med sina mediciner och cap behandling, enorma mängder med zinksalva och konstiga juicer och till sist Uvb behandling. Klart att kroppen och huden inte klarar allt det där.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in