2025-09-14, 22:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Eg0x3
Ja alltså hon säger så här: ”jag satt o skrek till o hoppade o gjorde konstiga ljud.. varpå Stefan säger .. jag är ju inte här som din partner utan som din assistent… då säger hon ”ja men det kan man ju oxå tro med tanke på hur jag ser ut”

Så min tolkning är att hon menar att alla som behöver assistent inte ser kloka ut… vilket jag tycker är oerhört förolämpande.. sjukt krass syn måste jag säga med tanke på att hon vill framstå som något helt annat.

Sen kommentaren och hånskattet om personen som sa hej då till alla på det.

Sen får hon ju till det också efter meningen: ”ja men det kan man ju oxå tro med tanke på hur jag ser ut”, då säger hon tystare: ”Hej då allihopa, hej då”. Förmodligen precis som personen på bion sa = hånas igen. Vidrigt.
Citera
2025-09-14, 22:45
Medlem
Eg0x3s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Samson87
Sen kommentaren och hånskattet om personen som sa hej då till alla på det.

Sen får hon ju till det också efter meningen: ”ja men det kan man ju oxå tro med tanke på hur jag ser ut”, då säger hon tystare: ”Hej då allihopa, hej då”. Förmodligen precis som personen på bion sa = hånas igen. Vidrigt.

Håller med.. rätt otrevlig människosyn.
Citera
2025-09-15, 07:48
Medlem
Här kommer några uppdateringar från hennes Instagramflöde de senaste dagarna:

https://imgur.com/a/9BtedYs
https://imgur.com/a/cRB8jWW
https://imgur.com/a/2IZszlm
https://imgur.com/a/kJlNGou
Citera
2025-09-15, 07:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pluppskan
Dom går runt på IKEA och tar på saker sen håller hon på den trasiga läppen med ett finger när hon skrattar! Som någon skrev tidigare ett under att hon inte får en stor infektion i nåt av dom där vätskande såren

Hon har nog mer bakterier än alla Ikea och leklandet tillsammans hemma. Så extremt dålig hygien hon har. Hon tvättar inte ens händerna när hon varit på toa. Hon tvättar inte händerna innan hon lagar mat eller när hon kommer hem när hon varit i väg. Hon sköljer inte ens grönsaker eller frukt. Hon skär RÅ kyckling och tvättar sen inte händerna.
Citera
2025-09-15, 11:19
Medlem
Eg0x3s avatar
Hon har varit till läkaren o är missnöjd för hon blev erbjuden antidepressiva.. Men jag undrar eg vad hon vill ha för hjälp när hon går till läkaren?
Hon säger att hon har ont så är det starkare smärtstillande hon vill ha?
Jag tänker att hon kanske skulle ha en idé om vilken hjälp hon vill ha när hon går till läkaren.

Om jag var i hennes kläder så skulle jag säga vad jag önskade.. tex smärtstillande på recept, testa antibiotika, ta blodprov//svabbtest på huden osv

Men hon kanske är ovillig till allt som erbjuds utan att hon redogör det för sina följare o då får man en jävligt skev bild av vården hon erbjuds el inte erbjuds…. Låter bara väldigt konstigt att läkaren endast föreslår antidepp med tanke på hur hon ser ut just i dag o tydligen ser ut så över hela kroppen…. Det är väl bara en tidsfråga innan det blir någon allvarligare infektion nu..
Citera
2025-09-15, 11:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Eg0x3
Hon har varit till läkaren o är missnöjd för hon blev erbjuden antidepressiva.. Men jag undrar eg vad hon vill ha för hjälp när hon går till läkaren?
Hon säger att hon har ont så är det starkare smärtstillande hon vill ha?
Jag tänker att hon kanske skulle ha en idé om vilken hjälp hon vill ha när hon går till läkaren.

Om jag var i hennes kläder så skulle jag säga vad jag önskade.. tex smärtstillande på recept, testa antibiotika, ta blodprov//svabbtest på huden osv

Men hon kanske är ovillig till allt som erbjuds utan att hon redogör det för sina följare o då får man en jävligt skev bild av vården hon erbjuds el inte erbjuds…. Låter bara väldigt konstigt att läkaren endast föreslår antidepp med tanke på hur hon ser ut just i dag o tydligen ser ut så över hela kroppen…. Det är väl bara en tidsfråga innan det blir någon allvarligare infektion nu..

Läkaren inser väl hur "sjuk" hon är. Hon borde få hjälp. Kanske en orosanmälan till kommunen?? Hon gör sig medvetet sjuk och är så uppmärksamhets sjuk. Hon gör ALLT för att skada sig för att få uppmärksamhet. Fortsätter hon så här så lever hon inte året ut. Hon kommer att dö av det här hon håller på med. Tragiskt men sant.
Citera
2025-09-15, 12:08
Medlem
Eg0x3s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Stoltmamma26
Läkaren inser väl hur "sjuk" hon är. Hon borde få hjälp. Kanske en orosanmälan till kommunen?? Hon gör sig medvetet sjuk och är så uppmärksamhets sjuk. Hon gör ALLT för att skada sig för att få uppmärksamhet. Fortsätter hon så här så lever hon inte året ut. Hon kommer att dö av det här hon håller på med. Tragiskt men sant.

Nä jag är helt emot att hålla på o anmäla utifrån av vad man bara ser på sociala medier.
Citera
2025-09-15, 12:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Stoltmamma26

Jag tror hon är desperat att hitta lösningar på att hitta något som hjälper mot TSW.
Citera
2025-09-15, 14:41
Medlem
Varför ringer hon inte sin homeopat 😅
Den personen är ju den som sett till att hon hamnat där hon är nu.
Till Ellie: om du gjorde dom läkaren sa från början då hade du inte varit här! Du är illa tvungen att leva med kortison resten av ditt liv tyvärr! Den homeopat har lurat i dig massa trams! Ett tips! Tro inte mer på vad dessa kvacksalvare säger framöver! Läkarna har MINST 7 ÅRS utbildning! Tror de vet så mycket mer om dessa homeopater som lura dig på pengar!!
Citera
2025-09-15, 16:48
Medlem
jag har aldrig riktigt förstått vad det är hon håller på med..

varför utsätter man sig själv och sin familj för detta?!!
Citera
2025-09-15, 17:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av orebro019
jag har aldrig riktigt förstått vad det är hon håller på med..

varför utsätter man sig själv och sin familj för detta?!!

Jag fattar inte heller någonting just nu.
Citera
2025-09-15, 18:02
Medlem
Eg0x3s avatar
Jaha hon ville alltså att läkaren skulle hjälpa henne med smärtan, klådan o sömnen.

Rätt intressant ändå att sådana läkemedel kan intas men inte andra… tror inte hon är så glad i antibiotika heller.

Hon borde sluta läsa hokus pokus på internet som får henne att tro att allt är dödsfarligt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in