2025-09-28, 16:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PamBam
Ja, hon sa att hon aldrig missbrukat sen påstod hon sig ha missbrukat och gjorde en media-grej av det, och sen dess har hon alltid sagt att hon inte missbrukat utan det var hennes föräldrar som gjorde det. Märks att hon ljuger om mycket.
Men nu är hon ju mycket allvarligt sjuk. På riktigt. Kan det få henne att få ett uppvaknande och förändra sig? Eller blir hon värre, i och med all uppmärksamhet hon märkt att hon får? Vi får se. Mest synd om barnen håller jag med om.
Hon är inte sjuk på riktigt. Hon har orsakat det där själv för att framkalla symptom av TSW.
Citera
2025-09-28, 16:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dagnyday
Hon är inte sjuk på riktigt. Hon har orsakat det där själv för att framkalla symptom av TSW.

Jag säger ju det!

Hon har en infektion (med stor sannolikhet för att hon fått in bakterier i sina öppna sår), detta kommer gå över. Just nu är det illa och hon behöver vård. Det är allvarligt men förmodligen kommer hon snart vara på benen igen.
Citera
2025-09-28, 16:51
Medlem
Eg0x3s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mammi37
Var hittar jag podden?

Sök på beroendepodden Ellie Sandin
Citera
2025-09-28, 17:16
Medlem
Gofundme-pengarna har börjat användas! Lego har inhandlats! 😂😂
Citera
2025-09-28, 17:29
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Samson87
Gofundme-pengarna har börjat användas! Lego har inhandlats! 😂😂

Hur mycket Lego kan en unge behöva? Fattar inte att hennes följare inte ser igenom detta. Dessutom kommer högkostnadsskyddet för mediciner att betala merparten av sprutorna!
Citera
2025-09-28, 18:21
Medlem
Har verkligen svårt att tro att hon får börja med sprutorna imorgon. Klarar hon av att plugga när hon är inlagd och så sjuk att hon sover mesta tiden?
Citera
2025-09-28, 18:25
Medlem
Eg0x3s avatar
Jag undrar hur hon hade löst situationen utan Stefans hjälp med lillpojken?
Citera
2025-09-28, 18:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Stoltmamma26
Hade varit kul att komma i kontakt med hennes syskon. Hon nämner aldrig sina syskon. Inte podden heller. Hamnade de också i fosterhem?

Undra varför hon inte ha nån kontakt med sina syskon.
För att dom inte orkar med hennes lögner. Hon har en syster som heter Nina och en lillebror som jag inte kommer ihåg vad han heter.
Citera
2025-09-28, 18:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Granasen
Har verkligen svårt att tro att hon får börja med sprutorna imorgon. Klarar hon av att plugga när hon är inlagd och så sjuk att hon sover mesta tiden?

Nej, det vore helt galet att börja med läkemedel som påverkar immunförsvaret när man har höga infektionsvärden och måste ha antibiotika på sjukhus.

Man kan sjukskriva sig från studier och ha betalt under tiden. Hon borde ha gjort det.
Citera
2025-09-28, 19:06
Medlem
Eg0x3s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dagnyday
För att dom inte orkar med hennes lögner. Hon har en syster som heter Nina och en lillebror som jag inte kommer ihåg vad han heter.

Är systern äldre el yngre än Ellie?
Citera
2025-09-28, 19:19
Medlem
Stefan säger att han är ledig. Det kan bli så ibland. Säger han.
Jo. Han är ju barnvakt åt Mellon nu. Vem skulle ta hand om Mellon annars.

Tror ni att Ellie säger till Stefan att han ska skära päron och göra en video? Det tror jag. Gör det och gör det och gör det. Typ.

Jag tror att Ellie kör med han hela tiden.

Undrar varför han inte har sålt huset än. Han kanske vill ha kvar det ifall att. Vem vet.
Citera
2025-09-28, 19:23
Medlem
Beckahestens avatar
Jag tror inte hon hade låtit sina eksem eskalera så här mycket och länge om hon inte haft Stefan. Hon utnyttjar väl att han är så pass hjälpsam så kan allt fokus blir på henne och hon kan njuta av sin Münchausen till fullo i vloggarna.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in