2025-09-21, 23:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Abrakadabra77
Den är kvar.

På stories ja men inte som reel.
Citera
2025-09-21, 23:49
Medlem
Jag ser den på båda
Citera
2025-09-21, 23:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FruKrokodil
Visst är den kvar i flödet med. Undra varför du inte ser den? 🤔
Citera
2025-09-21, 23:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Skippan123
Jag ser den på båda

Då laggar det bara för mig. Eller så är den re-uplodad igen.
Citera
2025-09-21, 23:53
Medlem
Citat:

Finns kvar där med. Men var ju fördröjning häromdagen när jag såg hennes story lång tid efter att några skrev att den var borta. Hoppas hon har kvar reelen, för det var en fin dukning och hon ser själv ut att stråla. Hade dock tagit en fågel mindre.
Citera
2025-09-21, 23:55
Medlem
Citat:
Då laggar det bara för mig. Eller så är den re-uplodad igen.

Uppladdad för 12 timmar sedan står det. Om du ser den på stories så kan du väl bara klicka in dig på reelen om du vill se den igen?
Citera
2025-09-22, 00:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bullkaka
Finns kvar där med. Men var ju fördröjning häromdagen när jag såg hennes story lång tid efter att några skrev att den var borta. Hoppas hon har kvar reelen, för det var en fin dukning och hon ser själv ut att stråla. Hade dock tagit en fågel mindre.

Så kan det vara, jag har inget negativt att säga om samarbetet. Är hon nöjd med det så är jag det med som sagt.
Citera
2025-09-22, 10:24
Medlem
Ska vi få ”följa med på allt!” igen när de ska byta sovrum och måla på nytt typ 3 månader efter de bytte sovrum senast och målade väggarna då vi fick se absolut ingenting. H är som en trasig skiva som bara upprepar sig - ”byta rum, måla om, inreda, ska filma allt och visa allt” om och om och om igen
Citera
2025-09-22, 10:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lostsoulforever
Ska vi få ”följa med på allt!” igen när de ska byta sovrum och måla på nytt typ 3 månader efter de bytte sovrum senast och målade väggarna då vi fick se absolut ingenting. H är som en trasig skiva som bara upprepar sig - ”byta rum, måla om, inreda, ska filma allt och visa allt” om och om och om igen

Hade hon lyssnat på de råd hon fick angående rumsfördelningen när de flyttade in så hade hon sluppit släpa runt madrassen från rum till rum.
Citera
2025-09-22, 10:35
Medlem
Bobhallonsafts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lostsoulforever
Helt ofattbart. HT har nog väldigt jobbigt att rota sig, bestämma sig, landa och allt det där man behöver för att känna sig harmonisk. Är det 3:e gången på 9 månader de byter sovrum och målar om?
Senast redigerad av Bobhallonsaft 2025-09-22 kl. 10:39.
Citera
2025-09-22, 10:39
Medlem
Bobhallonsafts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av A.D.
Hade hon lyssnat på de råd hon fick angående rumsfördelningen när de flyttade in så hade hon sluppit släpa runt madrassen från rum till rum.
Det kanske är vid målning/göra-om-reels hon får mest trafik - då det dalat på senaste tiden kanske det är behovet där som styr?
Citera
2025-09-22, 11:20
Medlem
Hanna tycker det är så gulligt när Lars förklarar vem hon har lekt med, vad de har gjort. Det låter gulligt i praktiken 😍har dock svårt att se att hon berättar detta
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in