Citat:
Ursprungligen postat av
Anso22
Det var inte svar på min fråga.
I övrigt håller jag med om att det är en influensers jobb att svara på frågor om detaljer. Däremot tycker jag inte det är någons jobb att ha en hattråd mot sig, där hon inte har chansen att varken besvara eller försvara sig, där vuxna människor inte ens kan stå för det man skriver med att använda sitt namn. Men återigen, min fråga var enbart- vad är skillnaden på att lägga massa tid på att totalt nedvärdera en människa, och varenda liten detalj, eller att försvara densamma? Hittills aldrig fått svar på den frågan, man babblar bara om massa annat, varje gång.
Jag tror att en stor anledning till att tråden har fortsatt och blivit så stor är för att man inte får ha synpunkter till HT som inte är precis så som hon tycker. Antingen blir man uthängd på story, borttagen kommentar eller helt enkelt blockad.
Edit: svarar alltså generellt på varför folk inte skulle våga stå för det dem skriver. En gissning helt enkelt. Håller absolut med om att detaljnivån i det negativa kan gå till överdrift här i tråden ibland. Jag själv är väldigt upp och ner, ibland känner jag jättemycket för H och tycker att många är överdrivna och extrema i sina kommentarer men ibland kommer det perioder där jag tycker väldigt mycket hon gör är extremt dåligt och har svårt för hur hon många gånger tar till sig och reagerar när hon får negativ kritik.