2025-09-21, 19:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BulleBeck
Ja smaken är som baken med hennes dukning…. Men det jag tänkte på var hennes möbler som såg så blöta ut. Far inte rotting ganska illa av att bli blött? Plus så hade det faktiskt kanske varit lite influerande OM hon dukat ute och bjudit över mamman/brorsan/kusinen/(grannen..!?) på fika av bullarna hon bakade. Nu känns det så deppigt att hon dukar för ett samarbete och inte för att hon faktiskt bjudit över folk.
Är det inte sån där klassisk plastrotting då? Som ska tåla vatten
Hon kanske inte va sugen på att ha besök men gjorde sitt jobb ändå 😊
Citera
2025-09-21, 20:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Blomkvasten22
Hanna är ju ett stort fan av plast så även möblerna är fejkrotting och tål regn.
Ja faktiskt lite sorgligt att duka ett bord som ingen kommer sitta vid och äta
Hon känner ju folk så hon bjuder säkert in de.
Citera
2025-09-21, 20:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Krangs
Och så lite fiskande efter en gratis soffa av Chilli när hon ändå är igång
Så gör ju många och får även möbler på det sättet. Så hon får säkert en soffa.
Citera
2025-09-21, 20:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mindiz
Hmm kanske finns något man kan lägga på. Jag har inte orkat göra mysigt på min uteplats med dynor utan använder vattentåliga trämöbler för att slippa.

Citat:
Ursprungligen postat av dinpappasmamma
Jag har svårt att förstå vad du menar, rörig text. Du verkar delvis hålla med men ogillar detaljkritiken. Då får du väl göra det.

Skillnaden är att kritik granska det innehåll hon själv väljer att lägga ut och försvarandet är någon form av persondyrkan(?).Det ena hör till jobbet som influencer och det andra kanske till känslomässig lojalitet(?). Sätter punkt för mig och kommer inte svara på ot mer.
Ingen här dyrkar henne. Gillar lite men inte allt.
Citera
2025-09-21, 20:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Anso22
Va bra, då ser man fram emot att slippa diskussioner om Hannas utseende, hårfärg, tänder, barnets utseende, sambons utseende och andra person- påhopp framöver, eftersom dom inte har med Hannas jobb att göra.
👏🏻
Citera
2025-09-21, 20:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FruKrokodil
Inte mycket att säga om det upphypeade samarbetet med Chilli, är Hanna nöjd så är jag det också. Däremot så suger Chillis möbler (dom har en bra returavdelning iaf) så jag skulle inte ta emot en möbel därifrån om den så vore gratis.
Detta har du verkligen rätt i. De suger verkligen och är sämst. 😂 Verkligen under all kritik. Men hon fick säkert bra betalt för samarbetet.
Citera
2025-09-21, 20:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mindiz
Fin uteplats tycker jag.
Jättefin. Den är nog större än vad man upplever på bild.
Citera
2025-09-21, 20:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Anso22
Det var inte svar på min fråga.
I övrigt håller jag med om att det är en influensers jobb att svara på frågor om detaljer. Däremot tycker jag inte det är någons jobb att ha en hattråd mot sig, där hon inte har chansen att varken besvara eller försvara sig, där vuxna människor inte ens kan stå för det man skriver med att använda sitt namn. Men återigen, min fråga var enbart- vad är skillnaden på att lägga massa tid på att totalt nedvärdera en människa, och varenda liten detalj, eller att försvara densamma? Hittills aldrig fått svar på den frågan, man babblar bara om massa annat, varje gång.

Jag tror att en stor anledning till att tråden har fortsatt och blivit så stor är för att man inte får ha synpunkter till HT som inte är precis så som hon tycker. Antingen blir man uthängd på story, borttagen kommentar eller helt enkelt blockad.

Edit: svarar alltså generellt på varför folk inte skulle våga stå för det dem skriver. En gissning helt enkelt. Håller absolut med om att detaljnivån i det negativa kan gå till överdrift här i tråden ibland. Jag själv är väldigt upp och ner, ibland känner jag jättemycket för H och tycker att många är överdrivna och extrema i sina kommentarer men ibland kommer det perioder där jag tycker väldigt mycket hon gör är extremt dåligt och har svårt för hur hon många gånger tar till sig och reagerar när hon får negativ kritik.
Senast redigerad av Nessslie 2025-09-21 kl. 20:51.
Citera
2025-09-21, 20:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Abrakadabra77
Det blev ju sol efteråt och hon gjorde tumme ner på regnet och det sprack upp sedan. Jag tror att företaget ville ha med olika väder.

Va? Tolkade tummen ned pga det tomma bordet dränkt i regnvatten 🙄 och jo, aldrig sett inredningsmagasin,affärer etc ha reklam på findukningar på en altan i slutet av september. När vädret växlar mellan blåst och ösregn. Jag har aldrig sett någon duka på det viset utomhus på hösten.
För mig är detta bara en i raden av alla konstiga videos.
Citera
2025-09-21, 21:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Channy
Va? Tolkade tummen ned pga det tomma bordet dränkt i regnvatten 🙄 och jo, aldrig sett inredningsmagasin,affärer etc ha reklam på findukningar på en altan i slutet av september. När vädret växlar mellan blåst och ösregn. Jag har aldrig sett någon duka på det viset utomhus på hösten.
För mig är detta bara en i raden av alla konstiga videos.
Så kan det vara. Jag tar tillbaka det jag skrev. Det kan ju vara fina dagar i september med. Och har man värme kan man ju sitta där även vid denna tid.
Citera
2025-09-21, 23:29
Medlem
Tog Hanna bort reelen från Chili?
Vad hände liksom? Hon var väl jättenöjd med inspelningen..
Eller ska den re-uplodas pga av för lite engagemang?
Är det sånt här Hanna menar med att "jobba" så förstår jag att det tar tid i anspråk, varför ta bort något man själv är nöjd med liksom?!

Finns kvar på mystoriesaver men inte på hennes IG konto.
Senast redigerad av FruKrokodil 2025-09-21 kl. 23:32.
Citera
2025-09-21, 23:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FruKrokodil
Tog Hanna bort reelen från Chili?
Vad hände liksom? Hon var väl jättenöjd med inspelningen..
Eller ska den re-uplodas pga av för lite engagemang?
Är det sånt här Hanna menar med att "jobba" så förstår jag att det tar tid i anspråk, varför ta bort något man själv är nöjd med liksom?!

Finns kvar på mystoriesaver men inte på hennes IG konto.
Den är kvar.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in