2025-09-10, 06:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AldrigNojd
Alltså vad följer ni för influencers egentligen? 🤣 En influencers arbete är att dela med sig av inspirerande, roligt, intressant och BRA content. Förslagsvis från deras eget liv, jobb, intresse med mera. Sedan är samarbeten den delen av arbetet som faktiskt kan dra in pengar. De ska ju vara integrerade i innehållet på ett bra sätt (och enligt mig inte ta upp en så stor del). Inte VARA innehållet. Är en influenser en reklampelare för dig? Jag vill höra om vad Hanna gör, hennes liv, tankar om föräldraskap, motgångar och framgångar, inredning mm… inte bara se generiska samarbeten med olika ointressanta företag?

Hade Hanna kunnat så hade Lars varit en levande gående reklampelare me tanke påmatt hon utnyttjar sitt barn för reklam hela tiden.

Förresten den där shotsreklamen var det roligare jag sett på länge. Hon öppnar upp flaskan och sveper i sig den slarvigt..
Citera
2025-09-10, 07:02
Medlem
Vem behöver se 57893 sidor på svar på vad folk jobbar med? Seriöst? Vem bryr sig? Och vad tror hon att hon uppnår genom.att visa oss den totala sammanställningen.
Citera
2025-09-10, 07:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lessismore12
Vem behöver se 57893 sidor på svar på vad folk jobbar med? Seriöst? Vem bryr sig? Och vad tror hon att hon uppnår genom.att visa oss den totala sammanställningen.
Det är något iallafall, bättre än inget 😊om du önskar något mer specifikt får du väl skriva det
Citera
2025-09-10, 09:02
Medlem
Men kan hon ta två sekunder att kolla i ett lexikon innan hon använder ord hon inte förstår. Hon vet helt klart inte vad ordet integritet betyder. Då hade hon inte visat barnet alls, någonsin. Massor av influencers döljer sina barn och lyckas ändå hålla liv i sina konton. Det är så tydligt att hon inte har något annat att komma med!
Citera
2025-09-10, 09:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lessismore12

Har aldrig fattat poängen med sådana frågor, dock flera som gör så. Hur mår ni idag, vad gör ni idag ?
Som om någon är intresserad av hur 134 okända personer mår, jobbar med, ska göra idag osv osv osv.
Fy fasen man blir beklämd
Citera
2025-09-10, 10:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Majsan747
Har aldrig fattat poängen med sådana frågor, dock flera som gör så. Hur mår ni idag, vad gör ni idag ?
Som om någon är intresserad av hur 134 okända personer mår, jobbar med, ska göra idag osv osv osv.
Jag tyckte ändå det var lite intressant att se 3-4 sidor med vad folk jobbar med. Det finns så mycket yrken som man knappt vet att dom finns. Också intressant att det finns så många som verkligen älskar sina jobb. HT brukar ju ofta ställa frågor men så gott som aldrig redovisa svaren och då känns det ju väldigt meningslöst.
Citera
2025-09-10, 10:16
Medlem
Bobhallonsafts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Majsan747
Poängen här var nog mer att HT gjorde NÅTT överhuvudtaget av de svar hon fick in. Det i sig var ovanligt för henne. Sen håller jag med dig - själva svaren är inte så intressanta för mig.
Senast redigerad av Bobhallonsaft 2025-09-10 kl. 10:38.
Citera
2025-09-10, 11:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bobhallonsaft
Poängen här var nog mer att HT gjorde NÅTT överhuvudtaget av de svar hon fick in. Det i sig var ovanligt för henne. Sen håller jag med dig - själva svaren är inte så intressanta för mig.
Precis, då hon mest lägger upp links och samarbeten är det något annat detta
Citera
2025-09-10, 11:38
Medlem
https://imgur.com/a/cv2c0La

Längst till höger kan man se hela Lars upplägg med padda + saft 😂
Zoomar man in på paddan ser det dessutom ut som att den visar Minecraft (kanske Lars är så avancerad som Hanna påstår)
Citera
2025-09-10, 11:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Miss.Krokodil

Zoomar man in på paddan ser det dessutom ut som att den visar Minecraft (kanske Lars är så avancerad som Hanna påstår)
Det diskuterades redan igår.
Citera
2025-09-10, 11:49
Medlem
Spännande att se vilken kurs/utbildning Hanna kommer in på. Jag chansar på en mattekurs
Citera
2025-09-10, 12:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Miss.Krokodil

Hello WT! Ser riktigt mysigt ut. Not!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in